Penname: thesmart1 [Contact]
Real name: Maddy
Member Since: 07/19/06
Website:
Beta-reader: No
Status: Member
Bio:
I love to write. I also love Harry Potter, so the two blend together beautifully, don't they?

My James/Lily fic, Never Too Late For Love, is up!

And now my chaptered project Al Potter, Chapter 1 is up as well. =)
[Report This]
Reviews by thesmart1
 

Becoming a Dark Lord by FinalCow
Rated: 3rd-5th Years [Reviews - 118]

Summary: Voldemort knows it's great being the Dark Lord; it's a position he wants to keep. But even the most malevolent maniac can't stand when the forces of fashion conspire against him! A tale of organized mayhem.

Categories: Humor Fics Genre: Warnings: Book 7 Disregarded, Substance Abuse

Word count: 23621 Chapters: 12 Completed: Yes
Published:
03/30/07 Updated: 04/05/08


Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 01/07/08 Title: Chapter 6: Chapter 5: Snape, The Reborn

oh that was funneh!!!! hahahahaha when I realized what was going to happen to Sssseverusssss's hair, I started wacking the keyboard laughing!!! lol its good, very very good, now I want to read the next chapter!! ta-ta, Sunshine ~~xD

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 01/07/08 Title: Chapter 7: Chapter 6: Draco, Seriously Harassed

hahahaha, as usual my fav author amuses me to the extreme :D it was good, but this time I am going to just .... skip to the next chapter !!! yay! lol bye now :D good job :D

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 01/07/08 Title: Chapter 8: Chapter 7: Snape, The Psychiatrist

ooooooooh i like it!!! funneh lol okay now next chappie!

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 01/07/08 Title: Chapter 10: Chapter 9: Snape, The Insomniac

ooooh i like it, though you do make your chapters a bit short
lol lol I'm soooo excited for the showdown :D:D i have abso noo idea whats going to happen :D maybe Violet will go down *gasp* noo! she's my granddaughter! *WINK* btw i dont get that, whats with the wink?? lol. snapesy and drake seem to think killing Volders will be merely watering a daisy :S lol lol I shall continue on now :D good job :D

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 01/07/08 Title: Chapter 11: Chapter 10: Draco, Still Alive

*wipes reminiscent tear* that is soooo awesome!!! yay! A doorknob!!!!! thats just awesome!!! *emails all friends about it* lol!! that was cool! that was funneh! that was..... highly amusing! yay! good job! I ... I....awwe, it's over....

Author's Response: we just have to finish the last chapter don\'t cry

 

A Wolf in the Veil by FenrirG
Rated: 3rd-5th Years [Reviews - 5]

Summary: Fenrir Greyback has a task: a task that will take him through a labyrinth of perils and dangers, and will challenge him in more ways that one. Somewhere, deep within the confines of the Department of Mysteries, a wolf who is a man crosses through the Veil.


I am FenrirG of Ravenclaw, and I am writing for the Gauntlet Round 4 Challenge.

Wow! To my great surprise and delight, this story actually WON the Gauntlet! *warm fuzzies* I'm thrilled beyond belief--thank you so much!

Categories: Mystery Genre: Warnings: Character Death

Word count: 5453 Chapters: 1 Completed: Yes
Published:
05/26/07 Updated: 05/28/07


Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 07/15/08 Title: Chapter 1: Story

Wow.
Just....wow.
That was so good.
That was.. wow...really...wow..
I ... wow. That was REALLY good!
On to the favorites list!!!

 

For Want of a Better Word by spilledpotion
Rated: 1st-2nd Years [Reviews - 36]

Summary: Feeling the pangs of unrequited teenage love, a certain Gryffindor decides to try to send a love letter to someone special. Surprisingly enough, this story is actually not as predictable as it sounds. =)

Categories: Humor Fics Genre: Warnings: None

Word count: 1252 Chapters: 1 Completed: Yes
Published:
06/11/07 Updated: 06/12/07


Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 07/03/07 Title: Chapter 1: One-Shot

That's hilarious!!! GREAT JOB!!! I laughed almost the whole way through!!!!! LOL LOL LOL!!!

Author's Response: Yay! It makes me happy that you liked it...=) Thanks for reviewing!

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 07/03/07 Title: Chapter 1: One-Shot

I actaully had no clue it was a letter until Neville signed it.......and I had no clue who it was to or for.......but man, I was laughing really hard almost all the way through, and when i read the last sentance I started choking I laughed soo hard!!! great job!!! write more, I'll read it for sure!

Author's Response: *grins* Just what I love to hear... =) Thanks for reviewing!

 

Only Just the Beginning by The Scribbler
Rated: 1st-2nd Years [Reviews - 15]

Summary: James has fallen in love. When his heart is rejected, he’s left dazed and confused. Questions clutter his mind. Why did she say ‘no’? What had gone wrong? He must get her back. The rest of the Marauders offer little help as he seeks a way to restore the relationship he once had. James' POV

Categories: James/Lily Genre: Warnings: None

Word count: 2034 Chapters: 1 Completed: Yes
Published:
06/15/07 Updated: 06/17/07


Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 07/09/07 Title: Chapter 1: Chapter 1

that's cute. You ought to write another chapter. Frankly, the ending was abrupt and the plot left hanging. If you're gonna do another chapter-- or sequel--great. If you are, then rest assured I will read it.

Author's Response: \"Cute.\" Aww.... now I feel all warm and fuzzy inside. I\'m writing the sequel at the moment, so hopefully it will be posted. Until then, thanks for the review!

 

101 Ways to Woo Hermione Granger by Katdiva
Rated: 3rd-5th Years [Reviews - 139]

Summary: Hermione Granger is pursued by a relentless Draco Malfoy. And what a Malfoy wants, a Malfoy gets!

Categories: Humor Fics Genre: Warnings: None

Word count: 2058 Chapters: 1 Completed: Yes
Published:
07/08/07 Updated: 07/18/07


Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 10/21/07 Title: Chapter 1: Chapter 1

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA this is bloody HILARIOUS good job!

 

Taxicab Conversations by cto10121
Rated: 1st-2nd Years [Reviews - 103]

Summary: James Potter is about to give up his pursuit of his six-year crush, Lily Evans. But will he change his mind after an enlightening conversation with an understanding taxicab driver? One-shot, R&R!!



Excerpt:



“Have you ever fallen in love?” James asked hesitantly.



“Yep.”



“Have you ever loved her with all your heart and soul?”



“Yep.”



“Have they never requited your love?”



“Yep.”



“Have you ever thought of giving them up?”



“Yep. Did it too. Was without a doubt the worse mistake I’ve made in me bloody life.”




Categories: James/Lily Genre: Warnings: None

Word count: 2978 Chapters: 1 Completed: Yes
Published:
08/08/07 Updated: 08/08/07


Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 10/21/07 Title: Chapter 1: Taxicab Conversations

this is so sweet. haha i like it a lot, good job. its really original

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 10/21/07 Title: Chapter 1: Taxicab Conversations

so much for 'only two reviews!' this is one of my favourite fanfics ever lol. i like it a lot. no kidding, i'll be looking into your work often. :)

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 10/08/07 Title: Chapter 1: Taxicab Conversations

Hahaha this is awesome! I love this! hehehe siriusly, this was really original, i liked it a whole lot. Good job!!!

Author's Response: Everyone in favor of sending this story to J.K. Rowling? Like I said before: EVERYONE seems to like this one-shot.

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 08/14/07 Title: Chapter 1: Taxicab Conversations

Awwwe, that is sooo sweet!!! I was like, wow how is she gonna end this? you know, at the point where James left the taxicab. Then i saw that...thats so sweet! good job!!

 

Summary: The Dursleys have left Privet Drive and are in hiding with Hestia Jones and Dedalus Diggle. Hestia and Mr. Dursley are constantly fighting, Petunia is avoiding the wizards at all costs, and Dedalus is trying to make them all the best of friends. Meanwhile, Dudley discovers he has an interest in Harry's world, but his parents are less than pleased when they find out.

Categories: Humor Fics Genre: Warnings: None

Word count: 37701 Chapters: 14 Completed: No
Published:
09/27/07 Updated: 06/18/11


Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 01/07/08 Title: Chapter 4: The Silver Lynx

ooooooooooooooohhhhh yay! cool!!! i like it! its funny!!!! its... its.... funniful!!!
you better update soon!!!! or else!
this message will self destruct

Author's Response: Well, self destruction would be anti-progressive as far as updates go, since the next chapter\'s on my computer. ; ) Thanks for the review!

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 01/06/08 Title: Chapter 1: Septum Aperio

wait wait wait, JKR uses latin with wizarding spells??? oooooh cool xD lol
looooooved it :D:D:D totally going in the favourites
its really original, i like the plot outline
how long will it be? cause once again, I've allowed myself to hook on a story that might not be finished till 2011. sigh. i'm not very smart. lol although my username begs to differ :D :D yay! great story! *imploring, worshipful look* i can only hope i write as good as you one day lol lol xD keep going! update lots!

Author's Response: She uses latin with some spells, like sectumsempra (sectum=to cut, hurt; sempra=always) so I\'ve used that here a bit.
I\'m not exactly sure how long it will be, but it will certainly be over long before 2011. xD Thanks for R&R!

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 01/06/08 Title: Chapter 2: Rice Krispies and Comic Strips

*bursts out into fresh peals of laughter* that is HILARIOUS!!! nice lol I can see why it is in the humor section xD xD lol it was gooood. I so can't wait for the next chapter, I am itching to click 'next'!!! UPDATE SOON! lol lol its good I was laughing all during it. hahahaa. see? still laughing. Now I've got the giggles. Ghosts in Pajamas, you have a steady reader. lol. yay! good job! update lots!!!! k, i'll shut up. xD

Author's Response: haha. Thanks!

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 01/06/08 Title: Chapter 3: été à Paris

oooooh its good its good I LIKE IT!!! lol lol seriously, its really original how its from Dudley's point of view. I like how he's going good. next thing you'll know, he'll start losing weight and start waving a wand. lol lol its good, i didn't laugh so much but I like it :D:D lol
"because he would, of course, be a Beater" lol he would, wouldn't he lol xD
right next chappie! Go you! UPDATE!

Author's Response: Thanks

 
Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 01/31/08 Title: Chapter 5: Death Eaters, Weasels, and Rumours, Oh my!

*practically on all fours* hahahahahahahahahahaha!!!!!! man is it worth it, every time i trip over to the humor section i find something hilarious!!! hahahaha!!! i love how dedalus and hestia were all arguing about it, neither really getting it right- hahahaha, i love that. i wish harry WOULD write a biography of his life- It's not his style, but it would clear a lot of stuff up. lol. sadly, the series' is over (unless, to quote JKR, "We [can] try an eighth in about ten years") lol yeah it was funneh!!! good job!!!!! please please please update, i am so glad to know you're not abandoning your story xD good job!

Author's Response: I\'m glad you like it and thanks for reviewing. Harry doesn\'t seem the type to print his story, though it would definitely sell. Maybe Ron could write it. lol. But don\'t worry, this story won\'t be abandoned. (I like it too much!) Real life just gets in the way of updates sometimes.

 

Summary: James Sirius Potter is a mischievous little six-year-old and is rather like his grandfather, James Potter, and also his namesake, Sirius Black. When he has an idea, he is determined to fulfil it to the best of his ability. He drags his siblings Albus and Lily as well as his cousins Hugo and Rose Weasley into his plan while a twelve-year-old Teddy Remus Lupin watches on, amused.







Written for the September Challenge by FlightofthePhoenix of Hufflepuff



Categories: Humor Fics Genre: Warnings: None

Word count: 1730 Chapters: 1 Completed: Yes
Published:
10/17/07 Updated: 10/22/07


Reviewer: thesmart1 Signed
Date: 01/07/08 Title: Chapter 1: James Potter = Mischievous

Good job!! this had me cracking up, its real funny lol :D i love humor, its so deliciously ...... humorous :D:D good job again!

 
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
A Story for Charlie by Darkness Enshrouds 3rd-5th Years
A boy. A girl. A budding romance. If only things never got complicated... (Violence...
Scorpius Malfoy and the Salem Witch Trials by Hotrav 3rd-5th Years
The third story in the Scorpius Malfoy and the Sins of the Fathers series. Lucius...
No One Can Ever Know by Nagini Riddle 3rd-5th Years
"My word, Severus, that I shall never reveal the best of you?"~Dumbledore to...
FEATURED
My Troubled Tyrant by Belledeg Professors
Keedie Dante has experienced many amazing things during her time at Hogwarts...
His and Hers by Acacia Carter 3rd-5th Years
In a perfect world, Neville and Hannah's wedding would go off without a hitch...
All This Waiting For The Sky To Fall by Dawnie 1st-2nd Years
They found her body - broken, bleeding, face filled with signs of pain and fear...
Sanguini, the Vampire by teh tarik 6th-7th Years
Vampirism is the persistence and the perpetuity of the body, a madness of the...
Lost and Found by ToBeOrNotToBeAGryffindor 3rd-5th Years
When Tracey Davis's financial security was a casualty of war, her family is...
CATEGORIES