Penname: Natasha Johnson [Contact]
Real name: Jade
Member Since: 11/26/05
Website: www.thetrackingproject.org
Beta-reader: Yes
Status: Member
Bio:
Jade is a Piscean teenager living in a small village in New Mexico, USA. When she is not traveling or procrastinating with her homework, she enjoys writing, reading, languages, dance, music, and art and crafts. She takes care of two adorable and wonderful siblings. Along with being an author, singer, dancer, guitar-player, outdoorsy hippi girl, and pseudo-mother, Jade plans to be the future director of her father’s business, The Tracking Project. She is a homeschooler enrolled with a prestigious curriculum and thus receives a prep school education in her living room. Hee.
[Report This]
Reviews by Natasha Johnson
 

Summary: Meet James Potter, a clever, somewhat mischievous, popular student at Hogwarts. He takes every situation in stride and has everything under control, except one: Lily Evans, an amazingly beautiful and intelligent individual. He loves her more than anything, but she despises him more than anything, and a not-so-impressive run-in late at night with her leaves James thinking that chasing after Lily might be hopeless. Then, a series of events happen in James' life, which is topped off by an unexpected visitor that makes his sixth year too sweet to remember.

Categories: James/Lily Genre: Warnings: None

Word count: 78521 Chapters: 25 Completed: Yes
Published:
08/17/05 Updated: 07/21/06


Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/07/05 Title: Chapter 2: An Unexpected Encounter

Heehee, I thought it was Lily coming to his rescue at first...oh well, all in good time ;D. -Tash

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/07/05 Title: Chapter 3: The First Two Weeks of November

Ooh, a cliffhanger of sorts :). This is really good! -Tash

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/07/05 Title: Chapter 4: The Duel

Oooh! Intrigue, lol. This is great, except for a few phrases that are American. Keep writing! ;D Tash

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/07/05 Title: Chapter 5: The Stag

I'm seriously confused. Who is Sirius eyeing? Naomii? I don't know, but I love this story! James was so cute with the stag thing! Tash

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/07/05 Title: Chapter 6: One Winter Night

Heehee, the age difference is fine I think. 14 and 16, that's no big deal. Hm...maybe Lily will finally realize she likes him after he starts going out with Audrey. Or maybe Audrey was just showing him how he needs to change to get Lily. I shall have to find out :). Wonderful story! I really like this chapter! -Tash

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/07/05 Title: Chapter 7: Up and Down

Haha, I think the last reviewer has read Seduced by the Toerag, lol. Wow, Lily is being mean. But we all know how this story ends anyway ;D. I love this story! It's reall, really good!

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/07/05 Title: Chapter 8: A Sneak into the Night

whoa, what the heck?! that was abrupt! i love a cliffhanger tho! fantastic job!

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/07/05 Title: Chapter 9: Don't Try to Be a Hero

hahaha! Lily, you better give in! wow, this was a lovely chapter! update soon! Tash

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/07/05 Title: Chapter 10: Someone You Didn't Know

I agree with Seriah, there's something different (good different) about this story. It's really good. I'm dying to know what the note says!!!!!!!!!!! You MUST update soon! -Tash

Author's Response: Hi there! WOW! Thank you for all the reviews! I would review all ten, but I decided to just do it all in one right here! I've never had anyone review all ten chapters! A HUGE thanks! That was really nice of you, and great positive feedback too! Thanks a bunch! I just sent chapter eleven, so it should be up any day now!

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 02/03/06 Title: Chapter 14: Failing for the First Time

Yay, you updated! That makes me very happy! You are just something else. Your writing is really unique and interesting, and I just love the way you explain everything in feelings and stuff. James is more of a deep character to me now that I've read your story :). Great job! I liked this chapter a lot! Good luck with everything! —Jade

Author's Response: Aww, this review is very flattering! Thank-you! I'm really glad you like the "inner-emotion" writing I do. It's really appreciated. Thanks again, and good luck with your story, A Redhead Legacy, too!

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 03/12/06 Title: Chapter 18: Victory Talk

Simply fantabulous. I really, seriously admire this story for it's reality. Audrey's financial problems—so freakin' real. It's not an epic story, nothing turns out happy like in fairytales. That's what I love about it! The character of Audrey actually reminds me of someone I know, though I can't picture it right now...anyway, awesome job. And of course I'll be back for more, because you are in my Favorites. Forgive me language but, YOU KICK ASS!!!

Author's Response: Hi! Oh, wow, this review is extremely flattering! I'm blushing. I'm very happy that you like the story, and the reality element I bring it. For this story, I tried to wander away from cliche as much as possible and make it as realistic, so people could actually relate to it, you know? Thanks SO much, and your language is very much excused, lol!

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 03/18/06 Title: Chapter 19: Saving Snape

I agree with those three people! That was great, Lily drinking Ogden's Best, haha. This was awesome! You did really well with the action, I abandoned my chat with my friends to read it, that means a lot :). I also like how you made it that Sirius was driven by his frustration with Audrey to tell Snape to go see Remus. That's a very interesting twist, I like it. Well girl, I loved this chapter! And needless to say, it's in my Faves. Can't wait till the next ;D!

Author's Response: Hey! Yes, Lily drinking, hehe, quite a funny site. You abandoned your chat? Wow, I'm very flattered. Ooh, I'm really glad that you liked Sirius's frustration about Audrey being taken out on Snape. Thanks for reviewing!

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 01/06/06 Title: Chapter 13: Second Semester Begins

That was really good. I admire how well you expressed James' feelings and everything, and also Sirius' story about meeting Audrey, that's so cool. How did you come up with Audrey? She's a really good character. Yes, I think you have a lot of material to go on (to agree with Tin Tam...or something, I kinda forgot the exact name...). Eagerly awaiting the next update, Jade

Author's Response: Wow! Thanks for the review! Audrey? I actually don't know how I came up with her. She just kind of came into my brain as this shy, unique, Ravenclaw girl. LOL! And yes, there is quite a bit of material still to come, so stay tuned! Thanks!

 

Forever Yours by harry_potter_star
Rated: 3rd-5th Years [Reviews - 872]

Summary:
sigh.
Okay. Okay Okay Okay Okay Okay Okay


For all of you who wanted an update, I have a proposition. You may or may not like it, but it's all I can offer.
Check review challenge for the last chapter. details there!


James and Lily Potter were possibly the most famous parents in wizarding history. We know alot about their adult life, but what do we really know about their childhood? Even Harry never knew about the Drama, jealousy, danger, friendships, happiness, sadness, resentment,confusion and love that his parents went through as children. Here, their lives, from when the two of them were eleven to when they were brutally murdered at only 21, is recorded. Lily and James Potter were unsung heros. This is their story.



Categories: James/Lily Genre: Warnings: None

Word count: 40400 Chapters: 20 Completed: No
Published:
08/29/05 Updated: 07/30/06


Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/08/05 Title: Chapter 1: First Year: The beginning

No, this story is pretty good. I like how you made it that Lily felt attracted to James right away, it's a very different change ;D. -Tash

Author's Response: Hey thanks for your review!!! Yeah, changes rule I think!! I love a fresh read!! I'm glad u think my story is pretty good!! :)

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 01/09/06 Title: Chapter 12: Rescue Mission

That was a pretty good chapter. I love the parts with Roxy and Sirius, those two are hilarious together. Hm...I think James is gonna have to save Lily's life and dump Calista before they'll be friends again, and then inevitably go out, obviously in their seventh year...unless YOU are asking us trick questions, and they actually go immediately from hating eachother to going out! Ha! Lol. That's a guess of mine. Update soon, of course :) —Jade

Author's Response: hey, thanks for your review! lol Roxy and Sirius were a good pairing for the partnership I thought, because they compliment each other well. Good guess, right on one part, not saying which though lol Me? asking trick questions? never! lol i will try to update soon! Thanks again!

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/08/05 Title: Chapter 2: The Accident?

Wow, I'm dying to know what happens with Calista. She seems like a #$%^& to me, lol. But yes, I like this story. I would reccomend more action, but I haven't read all the chapters yet, so I won't say anything :). -Tash

Author's Response: Hey thanks for another review!! All I can say about Calista so far is that she plays a big part in this story :) hmmm...yeah I personally thouht that someone almost falling into the lake is a fair bit of action for the first two chapters but that's only me :) Cya next review!!

Author's Response: ps hehe i meant falling into the lake and almost drowing

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/08/05 Title: Chapter 3: Discoveries

Darling, I will tell you one thing: stop worrying about whether we like it or not, because we do ;D. This is really great! I love how you get a lot done in a chapter! Keep writing, Tash

Author's Response: Thanks for your review!! It's great to know you like it!! Thanks again!

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/08/05 Title: Chapter 4: Late night explorations

Hmm...interesting. Ha, I loved Chantal, she was great!!!!! "...blundering idiot, don't know why I ever went out with Sorry Proffessor..." I found that terribly amusing. -Tash

Author's Response: Thanks fort another review!! I love it when someone takes the trouble to leave heaps...I'm always too lazy to do that lol!! I loved writing Chantal!!! :) I'm glad that you liked reading her!! Keep reading!!

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/08/05 Title: Chapter 5: Trapped!!

Boys, gotta love'm. Or hate them, either one. I do really like the summaries. I agree with poisonivy, it's like a game, trying to find them in the story ;D. Great job! -Tash

Author's Response: Thanks fgor your review!! I say; love em till you hate em which will make em luv ya!! I love games, It's cool to know that the summary adds a litttle something more to the whole process of reading the story!!

 
Reviewer: Natasha Johnson Signed
Date: 12/08/05 Title: Chapter 6: Snowflakes

Ooh, intrigue! I'm thinking Calista and Robert should pair up with Snape. They could make some sort of evil fan club and then die. lol. just kidding. I loved this chapter! It's like everyone's dream to have warm, soft snow inside! Love it, love it, love it! Tash

Author's Response: Thanks for the review!!! gee, I'm glad to know that you seem to like Robert and Calista!! lol, I personally happen to like Robert, it's interestingg to see soo many people hating him automatically as soon as he seems to be a threat to James and Lily's relationship lol!! I'm glad you liked this chapter so much, but I swear for the life of me I have absolutely no idea why this is the favourite chapter..not that I'm complaining lol, I just never predicted it lol!! Thanks thanks thanks it's great to know that you love it love it love it lol!! cya :)

 
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
on this side of heaven by Nagini Riddle 1st-2nd Years
Ariana Dumbledore is struck by a stray curse, and she suddenly finds herself...
The Youngest Death Eaters: Year III by DestinyMoonStar 6th-7th Years
Year 3 A year of hard choices and tough talks: Destiny learns about...
FEATURED
Oread, Walking by Seren
Cedric was just as odd as Hermione, because he liked to walk. Cedric/Hermione
The Effect of Gamma Rays on Two Terrifically Trapped Gryffindors. by Fenixaze 3rd-5th Years
From the "Stuck where for the weekend?" Challenge on Portkey.org ... Our two...
Drunk on Him by armagod679 Professors
For me, he was an obsession, a burning obsession, one that I could never let...
A Broken Hallelujah by epiphany212 Professors
You have always loved the chase. The pursuit of Quaffles and dragons have carried...
In the Hufflepuff Way by 1000timesingoldenink 3rd-5th Years
Did anybody really appreciate Hannah's mum?Because Mrs. Abbott was a heroine...
And Now... by Oregonian 3rd-5th Years
Moments after the death of Voldemort, Harry gazes at the corpse of the Dark...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 1 by minnabird 1st-2nd Years
Welcome back to another rousing round of rambunctious rock!However, a new act...
CATEGORIES