Login
MuggleNet Fan Fiction
Harry Potter stories written by fans!
dreamergirl5 [Contact]
11/11/04




Ok... Here's some info about me...

Music: I love music. I play the sax. I listen to different types here are just a few of the bands I like: Ryan Cabrera, Lost Prophets, Frank Sinatra, Sugar Cult, Starting Line, Relient K, Kelly Clarkson, Rascal Flatts, John Melloncamp.

Books: I read a lot, and fast. I can get a new book and finish it like 2 hours later. I could sit for days and just read, of course I would need my precious music in the background. I, of course, love the Harry Potter series. I also enjoy: The Perks of Being a wallflower, Go ask Alice, Seperate Piece, Lord of the Rings (all three books), Candy, The Blue is for Nightmare series. Also anything by Jennifer Cruise (she's amazing!)

T.V: I like t.v, but thats really only because there is nothing else to do. I enjoy watching BBC America. My absolute favorite shows are Cash in the Attic and Bargin Hunt. Teehee. I also like American shows such as: That 70's show, The Simpsons, Boy Meets World. I guess thats all I really watch.

I am 17. I really like writing. I want to be either a journalist, or a novelist. I actually just had a story published in the book Wizard Academies 1: The heart of Darkness. The story is called Maze Run, check it out if you like my writing.

I hope you like my stories!


[Report This]


Stories by dreamergirl5 [6]
Favorite Authors [3]
Favorite Stories [6]
dreamergirl5's Favorites [9]
Reviews by dreamergirl5


by

Rated: Reviews
Summary:
Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 12/18/04 Title: None

wow, I love this story soooo much! it is beyond awesome, beyond words how well written this story is! please update soon!



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 11/20/04 Title: None

lol.... awesome review.... i liked the part where the panting of Godric was just lying there face down and talked... i donno why but i found it funny.... awesome update!!



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 11/20/04 Title: None

awesome update..... i love your story its soooo good



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 11/20/04 Title: None

hahahahaha soooo good..... stupid ron... he must be pretty desprate... but it blew up in his face... hahaha... awesome story



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 11/20/04 Title: None

awesome update..... i bet it blows up in his face... again..... please update soon....please



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 11/19/04 Title: None

::smiles:: very well done.... loved it... hope the next chapters are just as good



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 11/24/04 Title: None

omg, awesome chapter... please hurry with the next update!!!!!!!



by

Rated: Reviews
Summary:
Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 12/01/04 Title: None

awesome!!! i love this story!!! please update soon!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Prefect Not Perfect by TaraAnnFelton

Rated: Professors • 244 Reviews
Summary: Hermione Granger normally cannot stand perfection, having been mocked for being perfect her whole life. Matters become worse when a simple plan to prove her "wild side" turns into the romance of a life time. The problem: He is absolutely perfect. According to her, at least.


Things get out of control, and after one thing leads to another, Hermione is forced to choose between losing what she has and losing what she wants.





Ignores books 6 and 7, but takes place in year 7

Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 12/19/04 Title: Chapter 7: Pansy's Surprise

update?

Author's Response: update



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 12/19/04 Title: Chapter 7: Pansy's Surprise

omg!!!! awesome update.... please update soon, this story is sooooooooo awesome.... SOOOOOO AWESOME!!! update soon, I need to read more... I need to know what happens!!!!!!!!!! awesome job!!!

Author's Response: oh man, you make me feel so special!! LoL! Honestly!



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 12/03/04 Title: Chapter 5: The Magic Night

this is to get to the chapter



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 12/03/04 Title: Chapter 5: The Magic Night

omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! update!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 03/26/05 Title: Chapter 8: Strange and Different

OMG!! THAT YOU FOR THE UPDATE! awesome awesome awesome update! please update again soon! this story is soooo great I need to read more!! please please please update soon!



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 11/21/04 Title: Chapter 2: Yesterday

i like the story... its good.... not much really to say.... how 'bout.... its perfect.....



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 11/21/04 Title: Chapter 3: Today

hmmmmm seems a little out of character for Draco, but its your story.... and its good.... i really like it



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 11/21/04 Title: Chapter 4: It's Not That Easy

awesome update..... awesome story.... please update more.... please



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 12/04/04 Title: Chapter 6: Hermione, What's Wrong?

getting to chapter



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 12/04/04 Title: Chapter 6: Hermione, What's Wrong?

omg!!!!!! omg!!!!! wow!!!!! awesome update.... hurry update again soon!!!!!!!!!



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 08/15/05 Title: Chapter 10: Hermione's Solution

Awesome story!! I am reading it at like midnight so its hard to take anythign seriously when I am this tired... so I kinda smiled through most of it... But I got it... Wicked sad, is Hermione going like crazy? Is the pain driving her to the brink of insanity? Cuz that would be pretty darn cool... oops no no it wouldn't... So any way... AWESOME STORY!! UPDATE ASAP!!



Reviewer: dreamergirl5 Signed
Date: 07/30/05 Title: Chapter 9: Sticky, and Wet

awesome chapter... I can not wait until your next update! Incredible story!! *10*