Penname: snaperocks [Contact]
Real name: nabila
Member Since: 08/11/07
Website:
Beta-reader:
Status: Member
Bio:
[Report This]
Reviews by snaperocks
 

Summary: After his failed attempt on Dumbledore's life, Draco seeks refuge at the Order of the Phoenix. Sent back to Hogwarts with suspicious title of Head Boy, he is forced to share a dormitory with none other than Hermione Granger. But with war looming on the horizon and another danger even closer to home, their seventh year of Hogwarts is anything but ordinary.

A story of compelling intrigue, hidden motives, dangerous secrets, and obvious passion. Animagi, Quidditch, the Order of the Phoenix. Masquerades and riddles. Hate and love. Pleasure and pain. A blend of contradictions that, for two people, makes a truly unforgettable final year. Slow moving D/Hr with plenty of plot.

Categories: Hermione/Draco Genre: Warnings: Abuse, Alternate Universe, Character Death, Sexual Situations, Substance Abuse, Violence

Word count: 110027 Chapters: 42 Completed: Yes
Published:
03/19/07 Updated: 06/24/09


Reviewer: snaperocks Signed
Date: 10/20/08 Title: Chapter 33: Nighttime Explorations

wow wow and wowzers.....how many times have i told u this story is great? well ill tell u again...its like th bombest story up here.....it gets better evry time....and one more thing u dont kno how happy i am tht draco n hermione have a lovey relationship...i hate those fanfics where all they do is make out.....this is actually real n i luv it...its so sweet draco is sooooo hot n romantic n cute n sweet ahh i luv it.....and omg stupid channing tht manwhore.....hes gonna ruin evrything....but oh wat suspense...wats gonna happen i wann kno...ur chps r always cliffhangers ahhhh.....but atleast draco is down there to see if anyhting happens to hermione...n i hope stupid orman's not plannin to torture hermione or anything geez hes so shady....ok i luv this story soo much ahh its crazy....like no joke wenevr i get tht update email n i see its An Aversion to Change....i have th biggest crazy smile on my face lol....kkk i luv this chp n this story n draco lol....thanks for such a great story!! =D

Author's Response: Ah, thank you for the review!! I don't even mean to write all my chapters as cliffhangers...they just come out that way, I think! But I'm so happy you like their relationship. Hopefully I'll be able to keep it all sorts of sweet and real and awesome. :) Thanks again for the review!!

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 10/20/08 Title: Chapter 33: Nighttime Explorations

i totally agree with draco_roxmysox's review!!!

Author's Response: Haha, awesome!

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 05/14/08 Title: Chapter 25: The Effects of Anonymity

OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG OMG
U KNO THTS FOR EVERYTHING AHHH!!!

Author's Response: Lol, thanks!

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 07/16/08 Title: Chapter 28: Hogsmeade

ahhhh i hate channing grrr
cant wait 4 th nxt chp i luvd this one n th last one wen they kissed

Author's Response: Haha, yeah, everyone hates Channing, poor fellow... Glad you liked it!!

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 11/09/08 Title: Chapter 34: The Innocent

omggeee
freakkyyy
yo i hate channing just his voice makes my blood boil
he gets on my nerves hes such an ass
i seriously thto sumthin bad wud hapn 2 hermione
n draco?
i dunno wat to think of him
but like i trust him
n im sure he ran away bcuz he didnt wanna be part of th dark side
but seriosly?
th dark mark
i think he hud tell hermione th truth

Author's Response: Haha, glad I can make you think! Thanks for the review!

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 02/12/08 Title: Chapter 21: Restoration

awww this story is so cute
i read it non stop all in a day its so addictive...and i didnt wnat 2 do my algebra hw
moving on...i reallly like this story its sweet and dracos not like those idiots in other storys whose mean streak is just a show and blah blah

oh and channing i knew he was workin for voldy all along n tht must have bin him in chp 19---

i prety sure channing is bad...and stupid manwhore trying flirt with hermione

anywayz sorry
evn tho theyre on good terms i hope their fighitng dusnt stop
as in they wont go all googoogaga in love
they shud still be annoyed towards each othr

anyway yeahh.....good story i really like it....yay!!! =D big smiles duuuddeee

keep up the grrreat work!! ;)

Author's Response: Haha, my story serves as a distraction from algebra. That\'s awesome. Draco is pretty genuinely mean and trust me, even though they\'re on good terms, that won\'t change much of anything as far as their fights go. And Channing is definitely a sketchy character. I won\'t say more about his loyalties, but yes, he\'s definitely sketchy. So happy you enjoy it! Thanks for the awesome review!!

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 03/08/09 Title: Chapter 24: Rooftops

"He was so tempted to give in, to seek in Hermione the comfort he had been missing for so long. He wanted to feel her lips upon his and know that he was accepted, that he was loved, that he was worthy, if for only a moment."---my fave line and chp ever....i love reading this chp over n over lol

Author's Response: Haha, "Rooftops" is one of my favorite chapters too!! I'm glad you can still enjoy it!!! :)

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 12/18/08 Title: Chapter 36: February

OMG OMG OMG!ahhh i loved it loved loved it...it was soooooooo damn frikin cuteeee ahhh...my my draco is such a hottie omg....he so charming n hot n sweet n still a bad boy...hu wudnt want him man?...n hermione is so cute too lol..i love how she wanted to cry....omg i love th whole romanticness....n th setting n th dance....n how they finally know abt th masks or watvr ahh it was so greatt omg it was soooo cute.....however...im so freaked out abt harry now.....channing knos...i thot draco knew channing was evil...ahhh they need to find out b4 harry dies...

Author's Response: Lol, I'm glad you liked it! Thanks so much for reviewing!

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 04/02/08 Title: Chapter 23: A Tentative Union

ughh cliffieee noooo
lol
wow tht was such a good chapter ohmagosh
so muhc drama ah! i luvd it
cant wait for th next chp
n i hope hermione finds out frm draco tht channing is workin for u know who n im guessing he only wants hermione to spy on harry so voldy cud kno his weaknesses n th evil cud win th war.....oh and stupid channing hes such a loser tryin 2 seduce her like tht what a manwhore....mind my language lol
i hope hermione like contacts moody 4 th truth or somthing cuz lke seriously sumthin might.....actually will (its such a cool story) go wrong
ok sorry for my boring review but i cant wait for th nxt chptr

Author's Response: Haha, manwhore...that\'s great. I think it\'s a good way to describe him, nonetheless. Glad you like the story so far and your review is anything but boring, so no worries. Thanks for leaving it!!

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 11/25/08 Title: Chapter 35: And the Guilty

oooh another interesting chp lol...grrr its abt time draco realizes channings true intentions ahhh i hate orman....aww they made up thts great...and draco's jealousy lmaoo i love it...th endings funny lol...i hope they dont go too far though lol...i hate tootootoo physical stuff...but hermione's bold move was funny lol...i love these two together...but orman just makes me mad...
oh btw Thank You

Author's Response: I'm glad you like the story. And don't worry - I'm keeping tight checks on their intimacy. Too much too fast will be unrealistic, I think, and I would hate to deviate from that! Thanks so much for the review!!

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 04/02/08 Title: Chapter 23: A Tentative Union

all of u r sooo right....this was my favourite chp 2!!! i luvd both of their reactions to like evrything...n dracos protectiveness....ahem we all kno thts like hidden jealousy....just like in HBP....hahha n th only reason hermione brushed off th kiss id bcuz she didnt want 2 make a big deal outof it on front of draco bcuz she didnt wanna admit hes right u kno? n thts th point of their fights lol
i love this story ur so talented
this chp especially was so good....i wanna so say much more evn tho i sed so much useless crap already..but i have so much hw n a mth test tom.....but plz write more plzzz....i need to escape from frkiin ugly chemistry!!!---help me----oh and yea tht one person was right----i got confused 2 it did sound like u sed th glares didnt care but w/e this chp is so good k bye

Author's Response: Haha, yes, you\'ve got the reason for their fights totally nailed down. Very astute of you. :)\r\nAck yes, that one weird line was admittedly terrible. I\'ll fix it eventually, I promise. Sorry it stuck out so obviously. \r\nAnd anything I can do to save other minds from the grip of chemistry and math! Haha. Best of luck with your studies, and thanks for reviewing!!

 

Summary: How it could have ended differently for Hermione and Draco...

Link to A Thousand Words: http://fanfiction.mugglenet.com/viewstory.php?sid=19465

Categories: Hermione/Draco Genre: Warnings: None

Word count: 4380 Chapters: 1 Completed: Yes
Published:
05/25/07 Updated: 05/25/07


Reviewer: snaperocks Signed
Date: 11/06/07 Title: Chapter 1: Alternate Epilogue

omg i wud have died if their wasnt an alternate epilogue tht was soo cute i love this story so much i almost went in depression wen she sed no 2 him n thn those depressing epilogues----i love u for having an alternate----or else i wud have bin one of those ppl hu wud cum n yell at u 5 years later for such a tragic ending lol--luv u ---story is absolutly amazing!!!---with this alternate epilogue ofcourse*wink*

 

Then Somebody Bends by lucilla_pauie
Rated: 6th-7th Years [Reviews - 131]

Summary: -- Now an entry to the Hermione Granger Big Bang: Completion forthcoming in 2011 (no updates 'til then)

Life is so fickle.

Full of bends and surprises. Just when you think everything is settled and quiet, something arises, something that makes you feel what you never dreamed you would feel, and face what you don’t even realize you need to face.

And just as unexpectedly, these bends arch to a happy ending...if we tweak them.

Sequel to ‘To Love Life Again’. Let me take you back to Ireland with Andrei and Hermione, but will they stay? Something, somebody, is calling them to England.

Andrei becomes Draco Malfoy again. Sparks and verbal sparring fly again. All because of one little girl called Lucie.

Hermione Granger never does anything halfway. And Draco is a Slytherin in touch with his instinct of using all his options for his ends.

They understand each other. And with this kind of understanding, comes some confusions and delusions. But just when you seem so certain, then somebody bends...



Categories: Hermione/Draco Genre: Warnings: Book 7 Disregarded

Word count: 59227 Chapters: 13 Completed: No
Published:
06/15/07 Updated: 07/22/09


Reviewer: snaperocks Signed
Date: 02/25/08 Title: Chapter 2: "...But he was mean and he was coarse and unrefined!"

wowowowwoow tht was soooo interesting omg.....in a way im glad draco is becoming his old self....i liked his badboyness much better...but like "to love life again" it was a cute story and th fact tht andrei was draco was even cuter and thn adding a twist is so cool and omg it was kinda funny when he became mad like tht n started yellin n cursin lol
i like this story a lot so far =D

 

The Beast Within by La_Rubinita
Rated: Professors [Reviews - 405]

Summary: Werewolves. Vampires. Spies. Secret societies. Love. Magic. Animagi. Prophecies. Ancient goddesses. Sacrifice. More than just the Wizarding world hangs in the balance. Will two unlikely partners have what it takes? D/Hr AU after HBP.

Categories: Hermione/Draco Genre: Warnings: Alternate Universe, Book 7 Disregarded, Character Death, Sexual Situations, Violence

Word count: 149121 Chapters: 18 Completed: No
Published:
06/21/07 Updated: 09/20/10


Reviewer: snaperocks Signed
Date: 06/01/08 Title: Chapter 15: Bittersweet

this was by far one of th best chps ever!!!

it was sooo sweet and well thought out n so original n good

i love th whole map thing n mind thing
n evything
n their relationship was wonderful n sweet
especailly at thn end

n i feel so bad for draco
how he fely u wrote tht so well

u read th twilight series dont u? lol
ther wer hints evrywher

adding th cleopatra thing was kinda weird but it made sense

overalll i really thot it was swweeet n good

i like it goodjob!
actually great job!!!=D

Author's Response: Thank you so much! Actually, I\'ve never read the Twilight series. I\'ve just had a nealy unhealthy obsession with Vampires and werewolves since I was a little girl. I\'m glad you liked it!

 

The Importance of Never by Gamma Orionis
Rated: 3rd-5th Years [Reviews - 85]

Summary:

Say the words you fear to speak,

Draco Malfoy has been delegated an impossible task from the Dark Lord—to lure Harry Potter to his death, Draco must do the inconceivable—make Hermione Granger fall in love with him, and should he fail, at a terrible cost...his life and his parents' lives. What at first is a heinously and humiliatingly impossible task turns into an unexpected connection with the girl he has always regarded as a Mudblood...but somehow, blood purity loses its significance when true feelings are involved.

A story of forbidden fruit, disturbing dreams, reluctant redemption, secrets and lies, self-discovery, and choosing between what is right and what is easy.

Search the meaning, hide and seek.

|Takes place during HBP|If you read, leave a review! :)|



Categories: Hermione/Draco Genre: Warnings: Character Death, Violence

Word count: 18691 Chapters: 10 Completed: No
Published:
10/11/07 Updated: 01/23/08


Reviewer: snaperocks Signed
Date: 01/12/08 Title: Chapter 9: Tour of Fury

nice chptr i like it well done
thnk god they dont all of a sudden fall in love and secretly meet and malfoys all unmalfoy like
if tht happnd....sorry but sum stories r so lame wen they do tht
i like this one it was funny too

Author's Response: Cliches ARE weak and lame, and I do my best to avoid them in my story. Thanks for your thoughts! :)

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 01/12/08 Title: Chapter 9: Tour of Fury

since u askd which lines we likd ummm.....i likd malfoy at th end wen he sed im in it.....the medusa thing was funny....the shampoo thing was original.....wen hermione thinks "ill never tell"

Author's Response: Anytime I can mention Medusa, I grab the chance (both in real life and when writing stories). Ginny\'s line about the lather, rinse, and repeat seems to be a hit. Thanks for leaving a review! :)

 

Fairytale by x_lily_evans_x
Rated: 3rd-5th Years [Reviews - 39]

Summary: Seventeen-year-old Rose Weasley has always liked romance of the fairytale variety. She thinks she’s found her Prince Charming in Daniel Corner, the handsome Ravenclaw Seeker. But into her life enters Scorpius Malfoy, and it’s unclear whether he’ll be leaving it anytime soon. Suddenly it’s as if Rose is trapped in one of those devastatingly romantic soap operas her mother keeps telling her about… only that she’s not sure if it will have a happy ending… if she will have a happy ending.

Categories: Other Pairing Genre: Warnings: None

Word count: 4843 Chapters: 2 Completed: No
Published:
10/20/07 Updated: 05/20/08


Reviewer: snaperocks Signed
Date: 05/20/08 Title: Chapter 2: Bad History

dont u mean from draco malfoy? thts his dad right?
sorry anyways lemme go read th story now

Author's Response: Haha yes, thanks for telling me, I\'ve corrected that mistake already. (:

 
Reviewer: snaperocks Signed
Date: 05/20/08 Title: Chapter 2: Bad History

i think this chp is reallyyyyy good
but like ok i shudnt be tokin bcuz im not 17
but rose sounded like she was younger thn 17 in th beginning
but thn i thot u kno mother-daughter relationships r diffrnt always
n she sounded 17 thru th rest of th chp in th compartmnt n stuff so yeah
ok i like th story n u really write very well
i like ur similes n ur writing style so its really cool
n i think daniel will turn out hot yo!
im ok scorpius is rude which is cool bcuz its like th draco n hermione tht nvr hapnd u kno?
i like scorpius in this really
n im sure hes hot 2 considering dracos his dad
so yeah
im excited for th nxt chp really its a really good story
diffrnt frm th othr rose/scorpius storys
n this really pullld me into th story frm th summary n prologue so i kno its gonna be good
keep it up n i cant wait for th chp2 i hope itll be up here sooner thn chp 1

Author's Response: Hmmm... yes, Rose does seem slightly younger than seventeen in the front part. I\'ll see what I can do to modify it. It\'s good that Scorpius is quite likeable, LOL. Thanks for the review and I hope you\'ll read on! (:

 

La Vie en Rose by Pendraegona
Rated: 3rd-5th Years [Reviews - 12]

Summary: A scarlet stain, a maroon jumper, a bloody nose, a blush.

A laugh, an embrace, a punch in the face, a kiss.

Scorpius doesn't know when he started trying to live vicariously through her, but he is certain of one thing: there is no shade of red quite like Rose Weasley. Second place in the Colour of Love Challenge.

Categories: Other Pairing Genre: Warnings: None

Word count: 1936 Chapters: 1 Completed: Yes
Published:
04/13/08 Updated: 04/13/08


Reviewer: snaperocks Signed
Date: 04/29/08 Title: Chapter 1: Chapter 1

awwwww tht was so sweet n sorta sad..oooh u shud continue it plz....id love to read it......=D

Author's Response: Adding on to it would prob. take away from it, but there are a lot of really good nextGen stuff with Scorpius if you want to search for it. NextGen\'s so much fun! Thanks for the review!

 

New Azkaban by Hutchinson
Rated: 6th-7th Years [Reviews - 55]

Summary: It's been several years since the war, where some died... and some barely came out alive. Azkaban was destroyed, Dementors banished, and a New Azkaban erected in its place. Hermione is in her twenties now, a Guardian of New Azkaban, where she meets someone very unexpected in the dark.

Categories: Hermione/Draco Genre: Warnings: Alternate Universe, Book 7 Disregarded, Character Death, Sexual Situations

Word count: 5911 Chapters: 4 Completed: No
Published:
05/03/08 Updated: 07/26/08


Reviewer: snaperocks Signed
Date: 07/13/09 Title: Chapter 4: An Unusual Request

omg...i really need to read th nxt chp b4 i die

 
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
on this side of heaven by Nagini Riddle 1st-2nd Years
Ariana Dumbledore is struck by a stray curse, and she suddenly finds herself...
The Youngest Death Eaters: Year III by DestinyMoonStar 6th-7th Years
Year 3 A year of hard choices and tough talks: Destiny learns about...
FEATURED
Oread, Walking by Seren
Cedric was just as odd as Hermione, because he liked to walk. Cedric/Hermione
The Effect of Gamma Rays on Two Terrifically Trapped Gryffindors. by Fenixaze 3rd-5th Years
From the "Stuck where for the weekend?" Challenge on Portkey.org ... Our two...
Drunk on Him by armagod679 Professors
For me, he was an obsession, a burning obsession, one that I could never let...
A Broken Hallelujah by epiphany212 Professors
You have always loved the chase. The pursuit of Quaffles and dragons have carried...
In the Hufflepuff Way by 1000timesingoldenink 3rd-5th Years
Did anybody really appreciate Hannah's mum?Because Mrs. Abbott was a heroine...
And Now... by Oregonian 3rd-5th Years
Moments after the death of Voldemort, Harry gazes at the corpse of the Dark...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 1 by minnabird 1st-2nd Years
Welcome back to another rousing round of rambunctious rock!However, a new act...
CATEGORIES