Reviews For Finally Home
Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 21:55
Chapter: Memories and Dreams

good for harry! and that was so sweet that he told ginny everything! i feel horrible that he had to deal with that as a child, though.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 21:50
Chapter: Marked

thats horrible!!! who ever did that to ginny must pay!!! but that was so cool that harry did all that wandless magic!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 21:43
Chapter: The Start of Classes

another wonderful chappie. and i hope nothing happened to ginny!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 21:37
Chapter: Left Out

thats cool that ginny and hermione are up on everything. and i really like ur story. um... thats all..... lalala...

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 21:28
Chapter: Consequences and Repercussions

oh dear, i would not like to be in harry or ron's shoes. haha

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 21:18
Chapter: At the Feast

the sorting hat song was pure genuis and so was the prank!!! it. was. awesome!!!!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 21:12
Chapter: Heading Home

im so glad u didnt end it here! i have many unanswered questions! and i bet they're gonna learn how to become an animagis in the DA!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 21:02
Chapter: Meetings and Moony

thanx danielle! and im really excited for ron and harry to become anamagi!!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 20:56
Chapter: Training and Ginny

could james peresi be the marauders? its just an idea. i really have no clue. but i really liked that chapter! they seem to be getting better and better!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 20:48
Chapter: Remus Revealed

lol i loved it! that was so sweet it made me cry! and harry really is getting wise...

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 20:42
Chapter: Midnight Marauding

that was so awesome!! it was like some secret club or something! and it was really cool to see james and sirius! i do wonder what ron and harry's animagis forms are.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 20:32
Chapter: Diagon Alley

lol remmy... im sorry, but it was kinda obvious there was gonna be a battle.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 20:24
Chapter: Voldemort's Gift

aw! thats so sad! is aunt petunia like mr and mrs. longbottom?

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 20:19
Chapter: Birthday Suprises

naw. voldemorts bluffing. its a trap. but i like this chapter! u didnt say what ginny got him, though.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 19:29
Chapter: Friends of a Hero

ya, he's just harry. and i like how much remus is in this story.i t adds..something.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 19:24
Chapter: Prophecy Revealed

aw! that was sad! poor harry has the weight of the world on his shoulders!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 19:20
Chapter: Kreacher's Fate

thats good that harry's gonna tell them! and that room is soooo awesome!!!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 19:14
Chapter: Call Me Remus

that was a really sweet harry and remus chapter. and i wonder what the room looks like?

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 19:10
Chapter: Moving On

lol im glad that ron and hermione got together!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/05/08 19:07
Chapter: Last Wishes

i do wonder what ginny and sirius talked about. lol r u gonna tell us?

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Chocolate Frog by L A Moody 3rd-5th Years
Amid the desolation of Diagon Alley, a tiny ray of hope lay buried. Nothing...
I Suspect Nargles by foolondahill17 3rd-5th Years
“No one’s ever kissed me before…. What is one to do now?” An extensive...
The Life and Times of Linnea Potter by Cantatrix 1st-2nd Years
Linnea Potter has lived under the tyranny of her relatives for the better part...
FEATURED
Glass over the Flame by the opaleye 3rd-5th Years
Harry, Hermione, and the moments in between. He doesn’t say that this...
Tom Riddle and the Chamber of Secrets by CanisMajor 3rd-5th Years
What really happened the last time someone let the Basilisk out? Harry Potter...
Red Squirrel/Sun Rises by hestiajones 1st-2nd Years
+ He wouldn't celebrate his birthday, but his son had other ideas. + This was...
Sybill Trelawney and the Unexpected Gift by Squibstress 3rd-5th Years
Sybill Trelawney learns to live with her Inner Eye, cooking sherry, and Minerva...
Pat-a-Cake by foolondahill17 1st-2nd Years
Molly Weasley II, called Pat, and twenty-one lot and little-known facts. Or...
Wood by ToBeOrNotToBeAGryffindor 6th-7th Years
Marcus Flint, the infamous Super Seventh Captain of the Slytherin Quidditch...
CATEGORIES