Reviewer: ms_potco
Date: 02/12/05 16:43
Chapter: Awaiting

it would have been really interesting if you ran with the hermione/tom thing. is there going to be a sequel? this was a really great chapter

Author's Response: LOL, it certainly would be different, wouldn't it?? I...well...*looks uncomfortable* I don't think I'm good enough to be able to write a believable sequel...thanks so much for the review!!!!

Reviewer: Hermione_Rocks
Date: 02/12/05 12:19
Chapter: Awaiting

That's okay if it's short, it's still great!

Author's Response: Thank you so much!!! And I'm really glad you're not mad it's short...:D

Reviewer: i_luv_padfoot
Date: 02/12/05 11:03
Chapter: Awaiting

i don't think anyone would mind it being a bit short coz its still a funny concept and it has still been a great stroy.*waits staring at screen for update*

Author's Response: LOL...whoopsy, a second post!

Reviewer: i_luv_padfoot
Date: 02/12/05 11:03
Chapter: Awaiting

i don't think anyone would mind it being a bit short coz its still a funny concept and it has still been a great stroy.*waits staring at screen for update*

Author's Response: I'm really really glad you don't think people would mind much...I was scared everyone would hate me! Thanks for the review!!

Reviewer: Kristin
Date: 02/12/05 10:40
Chapter: Awaiting

Still superb!! :D I love this fic... Bit disappointing that it will be so short though. But on the other hand, better to stop while it's still great. I'm really looking forward to see how it all ends! And, I have a small question: how many people at/outside Hogwarts knows about Tom/Albus being teenagers? It seemed to be a lot of them... Just a bit confused. (And, also, I don't think Hermione is totally wrong in describing Tom as "...cute")

Author's Response: Thank you!!! I hope you like the ending. Umm...let's see...the whole Order knows, along with Ron and Hermione, and the Hogwarts staff (which mostly includes the Order) and that's it. The Death Eaters don't know that they are younger, they just think Voldie's just been gone a while. (Kinda stupid, aren't they?) LOL, so you're rooting for Hermione?? hehe..:D

Reviewer: Elladora Riddle
Date: 02/12/05 2:19
Chapter: Hogwarts

I LOVE your story! Please write more soon! It had me lmao!

Author's Response: LOL, I'm glad it did!!! Thank you!!

Reviewer: AlexisTaylor
Date: 02/11/05 20:03
Chapter: Attack

"and horribly resembled Harry slightly" was a very awkward phrase. Be careful of your grammar. That said, your story's rather fun. I haven't read this idea before, and I find it refreshing. There is one thing you'll want to watch. At times, you make them sound more like 6 year olds than sixteen year olds (like when Voldemort throws a tantrum). I know it adds humor value, but I thought I'd let you know anyway

Author's Response: Thanks for the review. I agree that it was an awkward phrase, "horribly" and "slightly" put so close together made it sound weird...it doesn't work with the tongue right...for some reason I guess I just let it slide. (my mistake..) LOL, I wanted Tom to be immature, in my head that's what he came across to me as. I can understand your view, though. I assumed that at some point sixteen year olds can be childish (I'm five months away from being sixteen myself, so no offense to any 16 yr olds reading this...lol) and I had never realized I was making it unrealistic. :D Thanks again for the pointers!

Reviewer: meva
Date: 02/11/05 14:39
Chapter: Hogwarts

i luved it especially the last para

Author's Response: Thank you!!! I hope I can submit chapter seven today...

Reviewer: Lizzygirl
Date: 02/08/05 16:11
Chapter: Hogwarts

That was great! I really liked it that you sent them to Hogwarts and I loved the way you had Tom barge into the Great Hall. Stupid as usual that Tom. Keep up the great work!

Author's Response: Thank you so much!!! I'm really glad you like it! Yep, he's stupid as usual...lol...he always thinks rules are below him...hehe :D

Reviewer: Scheherazade
Date: 02/07/05 23:15
Chapter: Hogwarts

OMG ! Tom is SO going to have indigestion ! The "boy formally known as Voldemort" is going to weigh a 1000 pounds, lol I can't WAIT to read more !!!! Please update soon !!!!

Author's Response: LOL, it would have been really funny if I showed him gaining a zillion pounds, wouldn't it?? LOL...thank you for reviewing!!! I'm hoping to get seven up as soon as possible :D

Reviewer: ms_potco
Date: 02/06/05 16:29
Chapter: Hogwarts

that stupid prat tom! can't wait for more!

Author's Response: I agree! Tom can be such a huge prat sometimes...thanks for the review!!!!!

Reviewer: Kristin
Date: 02/06/05 12:20
Chapter: Hogwarts

This is still the best fanfic I've ever read... partly because it's so brilliantly written, partly because there are no canon mistakes and the characters are not OOC, and partly because the plot is amazing. Don't think this is how HBP will turn out, though, but anyway :-) How long will this fic be when it's finished?

Author's Response: Wow....thank you so very much!!! That makes me really glad to hear that...you're so nice! LOL. I agree, I don't think HBP will turn out this way either...:D It's gonna be eight chapters, (kinda short...I know)but there's a deleted scene on that chapter that I hope everyone will like...thanks for reviewing!

Reviewer: Catana Snape
Date: 02/06/05 9:33
Chapter: Hogwarts

TOM IS OBSESSED WITH FOOD. HE IS ONLY IN DENIAL. HE IS PROBABLY GOING TO GAIN 300 pounds *pcturs this and laghs*

Author's Response: ROFL!! That would be so funny if he was permanently glued to the chair because he couldn't move...hehe...yes, he is totally obsessed with food...he won't stop eating...:D

Reviewer: Tap
Date: 02/06/05 0:14
Chapter: Hogwarts

Tom is such an idiot...lol! Poor Ginny! What a scare for her, and I loved the food bit with Tom! Very funny! Keep it up!:D

Author's Response: Thank you! Yes, Tom is quite the idiot..(and a pig, lol)..

Reviewer: KarenWeasley
Date: 02/05/05 20:38
Chapter: Dursleys

MUHAHAHAHAHAHA!!! I luv it!

Author's Response: LOL Thanks a bunch!!! I'm happy you like it!!!!

Reviewer: HPF
Date: 02/05/05 16:56
Chapter: Hogwarts

THAT ROCKS!!!!! PLZ UPDATE SOON!!!

Author's Response: Thank you!!!!!! :D :D

Reviewer: MereRanger
Date: 02/05/05 16:54
Chapter: Hogwarts

Thank you for sending them to Hogwarts! I've looked forward to this chapter and this has brightened my day!

Author's Response: You're welcome...lol..thank you for reviewing! I'm glad it made you happy :D

Reviewer: Auror316
Date: 02/05/05 16:30
Chapter: Hogwarts

good chapter, I love how you made tom such a pig in this, he never stops eating,lol. update soon.

Author's Response: LOL I'm glad someone noticed!!...hehe...I thought it was funny to give him a strange obsession with food...lol. Thanks for the review!

Reviewer: rgfawkes
Date: 02/05/05 15:37
Chapter: Hogwarts

i love this chapter please update soon!

Author's Response: Thank you muchly!

Reviewer: Luna Longbottom
Date: 02/05/05 15:30
Chapter: Hogwarts

I love your story! I can't wait for the next chapter! Update soon!

Author's Response: Thank you!! I hope I can get chapter seven up as soon as I'm able to...

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Severus's Prince by DestinyMoonStar Professors
What does Severus Snape do when a one night stand turns into a baby boy? ...
The Youngest Death Eaters: Year III by DestinyMoonStar 6th-7th Years
Year 3 A year of hard choices and tough talks: Destiny learns about...
Allegiance by ToBeOrNotToBeAGryffindor 6th-7th Years
During his final year at Hogwarts, Draco Malfoy had few illusions about where...
FEATURED
The Pretender by littlebird Professors
She feels the familiar pang of disappointment that they've never been better...
A Light in the Gap by WeasleyMom 3rd-5th Years
When Harry woke that first morning in Grimmauld Place, he wondered if Ron and...
Tapestry by Equinox Chick 1st-2nd Years
As Walburga Black stitches, Sirius rebels. Two poems written about the infamous...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
CATEGORIES