Reviews For Taste of Revenge
Reviewer: Diamond Quill
Date: 04/11/05 6:52
Chapter: Perfect

When are you updating???

Reviewer: emily726
Date: 03/15/05 13:57
Chapter: Perfect

UPDATE UPDATE UPDATE Great story I love Lily/James stories with such fluff!

Reviewer: Diamond Quill
Date: 03/14/05 10:47
Chapter: Perfect

Very enjoyable. I really like the style. I think it works much better as a Lily/James than a Hr/D. Which one out of the Patil twins is Padma and Parvati's mother?

Reviewer: Diamond Quill
Date: 03/14/05 10:35
Chapter: It Began With a Kiss

V.good. Not too cliche, an interesting twist. It showed James in a not so positive light, which is unusual and good because usually fics (especially J/L) Show him as a really sweet, nice caring person who doesn't pick on people. Just one typo though, there was a bit at the very end where it said 'this was the first ever time she would be mad at him' Don't you mean last?

Reviewer: Hedwig22
Date: 03/09/05 17:01
Chapter: Perfect

Finally!!!! OMG that was sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo goood!!! lol! Ok yeah i forgive you for taking forever with the second chapter but dont you dare do that again!!! i expect to have another one in two weeks at the latest! lol just kidding! but pleasse pleasse pleassssse dont keep me waiting that long again!!!!!!!

Reviewer: irishphoenix
Date: 03/06/05 17:56
Chapter: Perfect

i was going back over the chapter and decided to ask a question: did you put Lucius in there for a specific reason, or did you just need a name? you don't have to answer, but i just felt like asking.

Reviewer: irishphoenix
Date: 03/05/05 12:33
Chapter: Perfect

hehe ... that was definatly very ...... interesting. your one of the only authors i check on regularly. i'm just sorry i didn't get to read this chapter sooner.

Reviewer: Wicca13
Date: 03/02/05 18:19
Chapter: Perfect

This is the first Lily/James fic I've ever really gotten interested in. You've done it again. Can't wait for your update.

Reviewer: meva
Date: 03/01/05 15:56
Chapter: Perfect

and here is another Queen of Serpents awesome, superb story wht can we say?where do u get these ideas?!

Reviewer: firstflier
Date: 02/22/05 14:32
Chapter: Perfect

*Squee!* Absolutely loved it! And thank you for updating! Heh. I guess you can keep your face now. Anyways, brilliant story, I thought the way Potter looks after the kiss was amazingly well described! Thank you so much for this brill fic! ^^

Reviewer: chaserchick4sirius
Date: 02/19/05 11:18
Chapter: Perfect

Woah. Way awesome. Still left amazed here. Great job!!! Update!

Reviewer: square1coffee
Date: 02/18/05 21:36
Chapter: Perfect

Good story. Keep up the good work. I am looking forward to reading the rest...James and Lily, besides Hermione and Draco, are my favorite couple.

Reviewer: missblack
Date: 02/18/05 15:18
Chapter: Perfect

haha..i love Lily's whole "you must have been imagining it," lol classic. good luck with the award thingy!!:)

Reviewer: aircraft
Date: 02/18/05 13:26
Chapter: Perfect

Brilliant! loved it! Update soon!

Reviewer: firstflier
Date: 02/16/05 5:31
Chapter: It Began With a Kiss

I've already reviewed once but I am here to tell you that if you do not update soon I will personally eat your face! xD Heh. But please update!!

Author's Response: actually I did sent a chapter up. I dunno why isn't not being validated though... if nothing works out by tomorrow I'll email one of the moderators. Don't eat my face just yet... I know it's yummy... but I like to leave that for Draco... Mmmm... and maybe James too.

Reviewer: Siri_luver
Date: 02/15/05 19:11
Chapter: It Began With a Kiss

YAY! thanks for the long reply! first time i got one! lol, but i really love you're story! PLEASE UPDATE SOON!!! well...i want to encourage you in some other way, but...there's just no other way to put it...so, GREAT JOB AND KEEP IT UP!!!!!!!!

Reviewer: irishphoenix
Date: 02/15/05 16:59
Chapter: It Began With a Kiss

brilliant, perfect, wonderful, awesome, the list goes on.

Reviewer: missblack
Date: 02/14/05 16:16
Chapter: It Began With a Kiss

i love it!wow, you're really good at writing kissing scenes lol..ahaha excellent!just what we all love, those raunchy sexual scenes lol:)anyways, update soon please!:)

Author's Response: LMAO. You like my kissing scenes? LoL, I never thought I'd hear the day. Thank you very much, indeed quite a compliment. I've been told my Non-con scenes were done with taste quite a few times but no one talked about the kisses. I feel special!! Thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!! oh and I do sex scenes too... too bad this site doesn't allow NC-17...

Reviewer: aircraft
Date: 02/14/05 14:33
Chapter: It Began With a Kiss

I'm new to this story and I really like it! Please update soon!

Reviewer: Ani
Date: 02/14/05 4:40
Chapter: It Began With a Kiss

I really enjoyed reading your story!!! I hope to be able to read a new chapter soon!!!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Put Asunder by Equinox Chick 6th-7th Years
As a Slytherin Sorted two years after the Battle, Astoria has never been popular...
A Story for Charlie by Darkness Enshrouds 3rd-5th Years
A boy. A girl. A budding romance. If only things never got complicated... (Violence...
Scorpius Malfoy and the Salem Witch Trials by Hotrav 3rd-5th Years
The third story in the Scorpius Malfoy and the Sins of the Fathers series. Lucius...
FEATURED
My Troubled Tyrant by Belledeg Professors
Keedie Dante has experienced many amazing things during her time at Hogwarts...
His and Hers by Acacia Carter 3rd-5th Years
In a perfect world, Neville and Hannah's wedding would go off without a hitch...
All This Waiting For The Sky To Fall by Dawnie 1st-2nd Years
They found her body - broken, bleeding, face filled with signs of pain and fear...
Sanguini, the Vampire by teh tarik 6th-7th Years
Vampirism is the persistence and the perpetuity of the body, a madness of the...
Lost and Found by ToBeOrNotToBeAGryffindor 3rd-5th Years
When Tracey Davis's financial security was a casualty of war, her family is...
CATEGORIES