Reviewer: Hermione_Clone7
Date: 02/09/05 20:41
Chapter: Quiddich Try-outs

yay! i like this story, please update!

Author's Response: i just sent in the new chappie, it's very... haha you'll see.

Reviewer: meant2b
Date: 01/29/05 10:09
Chapter: Quiddich Try-outs

bryan needs to go back to Egypt! cool fic so far - update soon!

Author's Response: lol thanx! as i've said before, I based him off someone I know. someone i hate. ALOT

Reviewer: Shakespeares_Daughter
Date: 01/27/05 15:28
Chapter: Quiddich Try-outs

grrrrrrrrrrrrreat!

Author's Response: thaaaaaaaaaaanks!!

Reviewer: Loulabell
Date: 01/27/05 15:23
Chapter: Quiddich Try-outs

wow this is fab! very funny too! Update soon I can't wait to read more! Can't wait for Lily and James to get together! But ooo Bryan doesn't sound like good news..update soon! xxx

Author's Response: lol trust he's not. he's a meanie weenie boperinee!

Reviewer: amrawo
Date: 01/27/05 12:25
Chapter: Quiddich Try-outs

wow! great story so far!!!!!!!!!!!! update soon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Author's Response: i wish my validater person would validate it. i keep getting rejected. *sobs* I don't like being rejected!!!!

Reviewer: scarsarelovely
Date: 01/26/05 22:15
Chapter: Quiddich Try-outs

great story, but you need to get the ex OUT OF LILY'S LIFE!!! AHHHH!

Author's Response: lol i hate bryan so much...i based him off someone i know who will remain nameless... : )

Reviewer: missblack
Date: 01/23/05 18:32
Chapter: Quiddich Try-outs

the ex is back!*duh duh duhhhh* haha i love this story!well done!*claps* update soon please!:)

Author's Response: lol i love enthusiasum like this!

Reviewer: Hermione2723
Date: 01/20/05 20:09
Chapter: Quiddich Try-outs

I need to know what is SHOCKING!!!! UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE UPDATE

Author's Response: i'm trying, i keep getting rejected. GRR lol tune in tho!

Reviewer: muggle4ever
Date: 01/19/05 16:33
Chapter: Quiddich Try-outs

shocking? shocking is good!!! * grins evily and laughes evily*

Author's Response: lol who doesn't love a bit of shocking surprises here and there?

Reviewer: Azkaban13
Date: 01/19/05 7:04
Chapter: Quiddich Try-outs

she didnt make it? SHE DIDNT MAKE IT!?!?!? why, whyyyyy?????? im so sad for her

Author's Response: sorry, this is a bit of a sad story. wait till you see the next chapter. it's very sad.

Reviewer: Harrietta potter
Date: 01/18/05 21:35
Chapter: Quiddich Try-outs

AW! I was sad that Lily didn't make the team, but it was still a great chapter! Can't wait for the next one!

Author's Response: thanx, i know, we are all sad for Lily. *sob*

Reviewer: sunflower
Date: 01/18/05 3:24
Chapter: Fond Memories

good job!

Author's Response: thanx dude!

Reviewer: Harrietta potter
Date: 01/17/05 14:52
Chapter: Fond Memories

I loved this chapter! Can't wait for the next one.

Author's Response: thanx. i'm trying to get the next chapter done really soon, since I'm home for the day. grr i hate having a fever.

Reviewer: marauder for life
Date: 01/17/05 13:41
Chapter: Fond Memories

good chapter update soon

Author's Response: thanx alot! = )

Reviewer: dark_soul
Date: 01/16/05 12:42
Chapter: Truth or Dare?

This is a great and fantastical story i loved when Lily said that it was her against a marauder and that she was loosing you have to update soon and continue the story i will be crushed it you discontinued it

Author's Response: don't worry, i'm continueing and I updated. i sent in chapter six and chapter seven should be on the way!

Reviewer: choscorneredkiss
Date: 01/16/05 8:21
Chapter: Truth or Dare?

dude dude! omg!!!! they snogged!!! eeeeeeeeeekkkk! i cant believe it! you made a great story greater by a kiss! i love you! ukmmmm get the nxt chapter out or ill cry!

Author's Response: ooie don't cry! chapter five is finally up! lol thankz

Reviewer: KatieWeasley
Date: 01/07/05 19:16
Chapter: Truth or Dare?

Wow!! Fantastic story. One of the best ones I've ever read, and I've read a quite a few. Update as soon as you can, please. Great job.

Author's Response: that's very sweet, but i am sorry to say i may be discontinuing this story. it all depends on whether or not my laptop is fixed.

Reviewer: bertty
Date: 01/05/05 23:26
Chapter: One Simple Word

absolutly brilliant...............what else can i say

Author's Response: wow, thank you so much. please read the author's review, it is very important. thanks again!

Reviewer: ColorsOfTheWind
Date: 01/05/05 5:50
Chapter: Truth or Dare?

AUTHOR'S IMPORTANT MESSAGE! ALL READERS PLEASE READ THIS NOW! ok, now that i hope i have your attention... I am totally pissed at my laptop (where I keep all of my stories) right now. it won't turn on!! so, I have to wait for my father to come home from New Hampshire today to see if he can fix it. BUT he won't be able to fix it untill Thursday because I have band practice from 3-8 right after school, so it might be a couple of days until I can send the next chapter again. thanks again for your reviews! ***ColorsOfTheWind***

Reviewer: missblack
Date: 01/04/05 21:20
Chapter: Truth or Dare?

im seriously grinning from ear to ear!hahaha that was awesome!next chapter please!!:)

Author's Response: lol thanks so so much! please read the author's review at the top, it's VERY important! B )

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Tom Riddle and the Cave of Living Waters by alittletiefling 6th-7th Years
What would happen if Tom Marvolo Riddle had been adopted by well-meaning squibs?...
Molly Weasley's Apple Dumplings by Oregonian 1st-2nd Years
Molly has studied history and knows the old stories, but she also knows what...
Early, Early Spring: Professor Sinistra Reflects by Oregonian 1st-2nd Years
I didn't know much about Professor Sinistra, the Astronomy Professor, until...
FEATURED
It Takes Two to Tango by lucca4 3rd-5th Years
They cannot keep doing this; it is only a matter of whose resolve will break...
In The Heat Of The Morning by welshdevondragon 3rd-5th Years
Summary: In the heat of the morning, Katie and Leanne lie in the grounds...
Can't Fight the Moonlight by Acacia Carter 6th-7th Years
A life-changing disaster at work drives Neville Longbottom to seek aid from...
The History Teacher by iLuna17 6th-7th Years
Maybe he didn’t just love history, maybe he loved being a history teacher.
white on white by Padfoot11333 6th-7th Years
Three vignettes about scars, love, and sex.
CATEGORIES