Reviewer: GinervaPotter002
Date: 07/17/10 19:39
Chapter: Flight of Fancy

you know, actually Ron and Ginny do not have the same eyes. They don't even have the same eye color! ROn's eyes are ocean blue, and Gnny's are teddy bear brown. i think you got that mixed up with Ginny's and Mrs. Weasely's eyes. now, those are the same, yeah.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 14:27
Chapter: A Big Announcement

lol! he fell! thats funny. and petunia saw harry and ginny and thought of lily and james. and snape is the new DADA teacher!! yay! i loved this story!! you should soo write a sequel!!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 14:21
Chapter: The French Blue

aaww!!! that was so sweet! and i was kinda close on why harry survived. lol

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 14:15
Chapter: Mind Over Matter

but why isnt he dead? is it because he sacrificed himself for ginny?

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 14:02
Chapter: An Old Danger Rears its Head Again

oh no! the chamber? thats awful!! but they'll rescue her. i know they will.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 13:46
Chapter: A Light in the Darkness

aaww! that was sweet. im glad they didnt break up. and they kissed!! whoop! whoop!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 13:36
Chapter: Revelation

ooohh!! that is just down right heart-breaking! unriquited love. thats so sad, yet terribly romantic.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 13:16
Chapter: Getting Closure

that was a sweet date. and thats so funny that harry cant dance! although, i guess between saving the world he didnt have time to learn. lol

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 13:07
Chapter: Christmas at the Burrow

poor harry. but maybe he and ginny could be together in secret?

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 12:55
Chapter: Diamonds and Dreams

oh, thats so sad! its really horrible that harry cant have even a slightly normal life. but hopefully he will still give ginny the necklace.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 1:29
Chapter: Breaking Up

i always thought that the real reason ginny broke up with dean was because he was cheating with her. and those were such sweet presents harry and ron got ginny and hermione!!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 1:21
Chapter: Flight of Fancy

lol! ron and ginny have the same eyes? i thought ron's were blue and ginny's were brown. oh well, i could be wrong.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 1:16
Chapter: What a Team!

they do make a great team. they really even each other out. and that scene with snape made me so sad! i really feel bad for him. :(

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 1:09
Chapter: Dancing Teacups

no its not silly, its lOvE!!! *humms softly to myself* dadadadum....

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 1:03
Chapter: At Last

lol yay!! ron and hermione are finally together! and colin and dennis consoling harry was so funny!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 0:56
Chapter: Catching up with Old Acquaintances

OoOOoOooo! show-down with malfoy! and i hate ginny and dean together, ugh.

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 0:51
Chapter: Procedures and Potatoes

lol!! thats so funny that they had a food fight!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 06/23/08 0:45
Chapter: Memories

aw! lupin was reminded of lily and james! and thats so great that mr. weasley is gonna be the minister of magic!

Reviewer: Pretty_Fangirl
Date: 04/14/08 19:14
Chapter: Memories

Looks pretty good so far, it was kinda slow, but I've read loads of great stories that start like that, then turn more exciting.

Reviewer: Miss Orange Pen
Date: 11/14/07 15:54
Chapter: A Big Announcement

I loved the last part - very funny! Overall, this was a great chapter. I hope you write a sequel!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
The Skeletons' Tale by Oregonian 1st-2nd Years
"A rose by any other name would smell as sweet," wrote Shakespeare. This story...
Autumn At The Castle by Oregonian 1st-2nd Years
The 'treat' of autumn's glorious beauty is inevitably follow by the 'trick'...
The Youngest Death Eaters: Year III by DestinyMoonStar 6th-7th Years
Year 3 A year of hard choices and tough talks: Destiny learns about...
FEATURED
Five Christmases by hestiajones 1st-2nd Years
It took four Christmases for Andromeda Black and Ted Tonks to get together...
Coming Alive by The owl 6th-7th Years
Leanne Gamp hadn't wanted to be at that party, even though it was Christmas...
Graves by Oregonian 1st-2nd Years
In December of 1997, Harry visits his parents' graves in Godric's Hollow and...
CATEGORIES