Reviewer: hpfreak101
Date: 09/26/07 14:46
Chapter: Chapter 1

This was very well done. Good job.

Author's Response: *grins* Thanks.

Reviewer: The Dog Star
Date: 09/26/07 10:23
Chapter: Chapter 1

That is a really good story. I didn't feel to bogged down in description and the characters were just right... Who was Remus' date...?

Author's Response: Thanks. Although, it is sort of my style to bog people down in discription, this story is just an exception, lol. But I'm glad you liked it.

Reviewer: KASK
Date: 09/25/07 22:50
Chapter: Chapter 1

That was cute. I liked it, but I wished you went a little more in-depth with Lily and James. I think that there could have been a little bit more storyline. It was cute though! I enjoyed it. :D

"The sun didnít shine and the sky didnít snow."

Eagles, maybe? It's just like a line from Desperado.

Author's Response: Hey! Wow, everyone talks about your James/Lily stories, so it's an honor to have you reviewing mine. :-) I know this story isn't in-depth, it's one of the reasons I'm not such a fan of it myself. It was written for a challenge, and there was a word-limit. SO it was kinda hard to establish an atmosphere and go in depth with just 1500 words. I completely know what you mean. Funny, I hadn't even noticed the resemblance. And I love the Eagles, I play Desperado on the piano and my dad plays it on the guitar. Thanks for pointing it out for me, I guess they inspire me unconsciously. :-P

Reviewer: Wicked_Quill
Date: 09/25/07 22:03
Chapter: Chapter 1

awww! I loved it!

Author's Response: Hehe, I'm glad.

Reviewer: Prongs92
Date: 09/25/07 21:53
Chapter: Chapter 1

Very cute! Great job.

Author's Response: Thanks!

Reviewer: kittykat
Date: 09/25/07 20:51
Chapter: Chapter 1

omg..i love it...i cheered mutely when they kissed!!! sequel, i mean really how could you not make one? great story..

Author's Response: Thanks. I loved making them kiss. Lol

Reviewer: HogwartsGirly124
Date: 09/25/07 20:33
Chapter: Chapter 1

Aww totally loved it hun, that was just amazing! You have some talent here! You just earned yourself a new fan...

Sophia

ehh, my little sister would like to say something... heres the famous cutie Abby:

Abby: tjat waaas greaat! sophiee readed them to uss! shhe readd them to claire, jennie, lucas, nathan, tyler, peyton. weee dnot knoww how to readd buttt mee waant lovvey, sophie talk about it aall the time case dada not here.


Author's Response: Hooray a new fan! Lol, tell Claire, Jennie, Lucas, Nathan, Tyler, Peyton and Abby that I am very glad they liked it. Thanks, this was really cute! Mia

Reviewer: juli_dances
Date: 09/25/07 19:49
Chapter: Chapter 1

Awwww! It's so cute! I absolutely love fluff. Good job.
~Juli

Author's Response: Yeah, fluff rules...every now and then. Lol, thanks for the review!

Reviewer: MissyQuill
Date: 09/25/07 19:43
Chapter: Chapter 1

What an awesomely sweetful fic. I love it. You did a great job cuz this fic is one of those warm and snuggoy kind. =Sammy

P.S. I hope there will be an update soon for Food Fight.

Author's Response: Aw, thanks. I loved writing it too, even though it's really simple. Lol, the next chapter of food-fight is done, I just need to get it to my new beta...:-)

Reviewer: Siriuslyinluvwithharry
Date: 09/25/07 19:40
Chapter: Chapter 1

awww this made me so happy! haha i loved it.

Author's Response: Lol, I'm glad.

Reviewer: JustLikeHermione77
Date: 09/25/07 19:22
Chapter: Chapter 1

*sniff* great story!!!!!!

Author's Response: *hands tissue* thanks!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Callus by Padfoot11333 6th-7th Years
We are more than the worst thing that’s ever happened to us. All of us need...
Dawn (Go Away) by Nagini Riddle 3rd-5th Years
Narcissa finds that the battle has taken a turn for the worse, and she no longer...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
FEATURED
Etched in Gold by Cirelondiel 1st-2nd Years
"It’s like a safe place, somewhere to watch the world, somewhere...
The Elder Tree by the opaleye 1st-2nd Years
It would have been no surprise to see Vernon Dursley sitting on the frosty concrete...
Perfect First by Hermiones Kneazle 1st-2nd Years
Hermione is at her first dance and on her first date, but the night for firsts...
blackbird over the dark field by psijupiter 3rd-5th Years
AU. Severus and Remus forge a damaged and damaging relationship in the aftermath...
Turn to Stone by iLuna17 1st-2nd Years
One summer's night in Hogwarts, two statues are given one night to be human.
Ashes of the Past by minnabird 1st-2nd Years
Viktor carries the memory of Grindelwald's path of destruction, passed down...
What War Takes by WeasleyMom 6th-7th Years
War takes things and keeps on taking them, and the things it takes don't come...
The Observer Effect by Squibstress 6th-7th Years
Minerva is a watcher. Mostly, she watches Severus. She sees through a glass...
CATEGORIES