Reviewer: Lily_Luna_Potter
Date: 06/07/08 16:16
Chapter: To Fight a Werewolf

Sorry for saying this, but shouldn't this story be in the Remus/Tonks category?

Reviewer: jimrach
Date: 06/16/07 16:32
Chapter: To Fight a Werewolf

Awwww, this is one of the sweetest Remus/TOnks stories I have ever heard! Keep writing more, thhis is absolutely wonderful!

Reviewer: A House Elf
Date: 07/25/06 19:55
Chapter: To Fight a Werewolf

Oh my gosh! I cried. I loved it! I love any story with Remus, and this one was exceptional!

Reviewer: Youngauthor27
Date: 05/30/06 17:54
Chapter: To Fight a Werewolf

That was excellent! A wonderful story...and perfectly written! I know it's your first, but it would be a shame if it was your last. Keep up the great writing.
Lots of love...
: )

Reviewer: LilE
Date: 03/08/06 12:10
Chapter: To Fight a Werewolf

That was great! And so sweet to. I love Remus not hurting Tonks. True love is amazing!

Reviewer: dora lupin
Date: 08/05/05 4:12
Chapter: To Fight a Werewolf

Fantastic!!!!!! I really enjoyed your story.

Reviewer: Starmaiden
Date: 06/28/05 20:54
Chapter: To Fight a Werewolf

I love it! Fantastic and I'll definitely be looking for a sequel!

Author's Response: Sequel sequel sequel...I'll be honest, I wasn't innitially planning to continue, but I've had so many requests...tell you waht, I'll look into it once I've finished the fic I'm currently working on. Your review is much appreciated, especiall one so positive. Thanks for taking the time.

Reviewer: nimue
Date: 05/18/05 11:02
Chapter: To Fight a Werewolf

Bloody fantastic! I got goose bumps when they kissed. More please!!

Author's Response: This was a one shot, but I've had a couple of requests for a sequel now, so I figure I'll write one after I finish the fic I'm currently working on. Thanks for the bloody fantastic review!!

Reviewer: Chii Tagoshi
Date: 04/02/05 23:55
Chapter: To Fight a Werewolf

Wow! I mean. Wow! At the moment I am totally at a lose for words. I love Tonks/Remus fanfictions, but this one was the best yet!

Author's Response: wow thats pretty high praise ^^ mind you there arent all that many r/t fics out there *shakes fist at everyone who hast writted a r/t fic* but still i am very honored, and ty very much for reviewing!

Author's Response: ***hasn't written

Reviewer: SparrowsGirl01
Date: 03/17/05 19:06
Chapter: To Fight a Werewolf

Hey, GREAT FIC!!!!! It is a great fic, and I think that it is perfectly written. Tonks and Lupin were superb, and I can't wait until Snape gets ripped to bits by the werewolf Lupin *Dum, Dum, Dum...*! The kiss made me jealous *wonders why she hasn't gotten a heart-stopping kiss like that ever and curses her smartness and anything alse that turn boys away.* CHAPPIE 2!! CHAPPIE 2!!!

Author's Response: lol snape getting ripped apart...*sits there dreamily and starts laughing* hehe and damn that smartness of yours lol annnnyhoo this was a oneshot, but ive had a few requests made to write a sequel so...^^hmm ill consider it but im busy with my other fic right now SO ty veryvery much for reviewing!!

Reviewer: ominous_black
Date: 03/11/05 22:27
Chapter: To Fight a Werewolf

great story.. i never really did like the whole tonks and remus thing but i think u may have swayed me over ...oh and i loved the part with tonks and the slide lol it was hilarious!!!

Author's Response: oouuu good stuff ive converted u as a r/t fan (i hope) woot then my job here is done ;) lol anyway glad u liked the slide part, i thought it would be a very tonkish thing to do, thx for reviewing!!

Reviewer: Marta black
Date: 03/08/05 17:24
Chapter: To Fight a Werewolf

first off i must say that remus is only 8 years older than tonks so go back and change that and other wise this is a very goood fic more plz!

Author's Response: i knew that the age difference is 8 years but i did the whole 15 years thing instead just because it showed how remus and tonks exaggerated when it came to discussing the two of them - thanks for reviewing!!

Reviewer: Flame girl
Date: 03/03/05 14:59
Chapter: To Fight a Werewolf

Brilliant. I especially loved the way remus changed back to normal. Does that mean he isn't a werewolf anymore? Write a sequal *begs* Please! :)

Author's Response: hmm sequel eh? well i wasnt planning on writing one, but if u really want me too...hmm ill consider it, though it wouldnt be written for wuite a while because im busy with another story at the moment...anyway to answer ur question remus is still a werewolf but much more in control now -- glad u enjoyed it, thx for reviewing!! :D

Reviewer: Zetera
Date: 03/02/05 9:40
Chapter: To Fight a Werewolf

Aww wow, that was so cute! You know what's really weird though, I was planning to include a scene in one of my fics where Remus loses control, but it isn't R/T, so if you read it, I didn't steal! Lovely story, well done, the characterization was great!

Author's Response: lol dont worry i wont blame you for stealing anything, thx for the wonderful review!!!

Reviewer: Valentinia
Date: 02/26/05 20:59
Chapter: To Fight a Werewolf

Finally! Someone (besides me) who realizes that Tonks/Lupin has to happen! Love the story!

Author's Response: yay another huge r/t fan!! hmm now i have to check if u have any fics...glad u loved the story, thx for reviewing!!

Reviewer: hpgurl2121
Date: 02/19/05 12:58
Chapter: To Fight a Werewolf

I LOVE IT! It's very moving, and you wrote both characters so well. I really think that is how Remus would have acted had he hurt Tonks. Plus, it's got romance, and as I've mentioned several times on this site, I'm a sucker for a good romance. Especially Lupin/Tonks romances. There really aren't enough of those on this site. P.S. Since you're such a great L/T author, PLEASE R&R my L/T fic "Nursing Tonks". I really want your imput on it. Thanks so much!

Author's Response: :D glad u liked the fic, ill sheck urs out right now and leave a review

Reviewer: siriusluvr
Date: 02/12/05 19:09
Chapter: To Fight a Werewolf

Wow... thats awesum! And freaking hilarious1 I almost died, laughing at sum of the parts like "Fuck you, Remus Lupin" She tripped over the bottom of slide rite in her face..

Author's Response: lol glad u enjoyed it, thx for reviewing

Reviewer: Xain
Date: 01/14/05 19:55
Chapter: To Fight a Werewolf

This is great. I love short stories. keep it up

Author's Response: thanks!!

Reviewer: winkysfree
Date: 01/13/05 10:49
Chapter: To Fight a Werewolf

Enjoyable and well written. Hurray for R/T stories! You don't find that many of them on this site

Author's Response: i agree completly...everyone - write more r/t stories!! thanks for reviewing

Reviewer: LittleWhiteLie
Date: 01/03/05 17:01
Chapter: To Fight a Werewolf

Aww! So cute, I loved it! You should write more stories... I've responded to both already!

Author's Response: ive been thinking of writing a hr/d...glad u like the fics and thx for revieing

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
MIT: Entente Cordial by Northumbrian 6th-7th Years
A strange and seemingly inexplicable death in London's West End brings an unlikely...
Allegiance by ToBeOrNotToBeAGryffindor 6th-7th Years
During his final year at Hogwarts, Draco Malfoy had few illusions about where...
Through the Mines by Nagini Riddle 1st-2nd Years
Tom Riddle remarks on the power he held while at the orphanage and at school.Written...
FEATURED
Glass over the Flame by the opaleye 3rd-5th Years
Harry, Hermione, and the moments in between. He doesn’t say that this...
Tom Riddle and the Chamber of Secrets by CanisMajor 3rd-5th Years
What really happened the last time someone let the Basilisk out? Harry Potter...
Red Squirrel/Sun Rises by hestiajones 1st-2nd Years
+ He wouldn't celebrate his birthday, but his son had other ideas. + This was...
Pat-a-Cake by foolondahill17 1st-2nd Years
Molly Weasley II, called Pat, and twenty-one lot and little-known facts. Or...
CATEGORIES