Reviews For I'm Not Looking!
Reviewer: Unknown_22
Date: 04/29/07 16:39
Chapter: I'm Not Looking!

this makes it sound like ur gonna write a sequel.... r u??

Reviewer: JuliaWitch1000
Date: 04/29/07 15:23
Chapter: I'm Not Looking!

I LOVED IT. please, i beg you, turn this into something more than a One-shot, this was such a good chapter that i believe it will make a brilliant story !

Reviewer: candlegiglia
Date: 04/29/07 4:08
Chapter: I'm Not Looking!

This is brilliant!!!!!! You could have turned it into a longer fic. That would have been sooooo much fu n to read!!!

Reviewer: xxlightningboltxx
Date: 04/28/07 15:17
Chapter: I'm Not Looking!

LOL! Great one-shot

Reviewer: candlegiglia
Date: 04/28/07 6:51
Chapter: I'm Not Looking!

That is brilliant!!!!!

Reviewer: koko
Date: 04/27/07 10:01
Chapter: I'm Not Looking!

loved it!!! continue please(with pleading eyes).........

Reviewer: koko
Date: 04/27/07 9:51
Chapter: I'm Not Looking!

loved it!!! continue please(with pleading eyes).........

Reviewer: koko
Date: 04/27/07 9:51
Chapter: I'm Not Looking!

loved it!!! continue please(with pleading eyes).........

Reviewer: Kool_Katrina
Date: 04/27/07 3:32
Chapter: I'm Not Looking!

twas kool dude!

Reviewer: luvertits
Date: 04/26/07 21:50
Chapter: I'm Not Looking!

oh that is so gr8 but it would'v bn beta if they had done it or at least started doin it
8/10

Reviewer: grave_granger
Date: 04/26/07 16:14
Chapter: I'm Not Looking!

nice story.

Reviewer: VintageQueen0789
Date: 04/26/07 9:01
Chapter: I'm Not Looking!

oooohhhh hot! you should continue this!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!multi chap fic! you know you want too! lol........seriously though, id read it obsessivley....lol..........fantastic~

Reviewer: cutiexoxobhe
Date: 04/26/07 1:59
Chapter: I'm Not Looking!

that was all!? ................................ it's so cute!! i love it!!

Reviewer: angel zabini
Date: 04/25/07 15:13
Chapter: I'm Not Looking!

great job i loved it write a sequel please

Reviewer: oliverps
Date: 04/25/07 7:47
Chapter: I'm Not Looking!

that was sooo cute!! haha...write more plzzzzz!!!!!!!!!!!!!! a sequel would be just perfect!!

Reviewer: irene0222
Date: 04/25/07 3:19
Chapter: I'm Not Looking!

what!!!that's all?come on we want more(me and some friends)

Reviewer: Seeker93
Date: 04/24/07 18:09
Chapter: I'm Not Looking!

Woa...i already love it!! I ussually get sotiries recomended by other friends, but this one really caought my eye!!

Reviewer: Ananka Potter
Date: 04/24/07 13:22
Chapter: I'm Not Looking!

wowie! lucky hermione.

Reviewer: vivi
Date: 04/24/07 3:20
Chapter: I'm Not Looking!

OMG!!! SOOOO GOOD!! SOOO ROMANTIC! I LOVE IT!!!

Reviewer: slytherinprincess17
Date: 04/23/07 21:32
Chapter: I'm Not Looking!

absolutely perfect. i loved it. maybe you could add more or give the readers a second one-shot that continues with the same story line.

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Makers of Fine Wands by CanisMajor 1st-2nd Years
Ollivander of Croton arrives in Athens in 382 BC with big dreams, noneof which...
James and Me by Northumbrian 6th-7th Years
Annabel is having a bad day. Her sudden and unexpected meeting with a face from...
Tom Riddle and the Cave of Living Waters by alittletiefling 6th-7th Years
What would happen if Tom Marvolo Riddle had been adopted by well-meaning squibs?...
FEATURED
It Takes Two to Tango by lucca4 3rd-5th Years
They cannot keep doing this; it is only a matter of whose resolve will break...
In The Heat Of The Morning by welshdevondragon 3rd-5th Years
Summary: In the heat of the morning, Katie and Leanne lie in the grounds...
Can't Fight the Moonlight by Acacia Carter 6th-7th Years
A life-changing disaster at work drives Neville Longbottom to seek aid from...
The History Teacher by iLuna17 6th-7th Years
Maybe he didn’t just love history, maybe he loved being a history teacher.
white on white by Padfoot11333 6th-7th Years
Three vignettes about scars, love, and sex.
CATEGORIES