Reviews For The Long Wait
Reviewer: Layhe
Date: 10/07/06 20:33
Chapter: Chapter 12

Just one thing - Snape is sooo Mr.Darcy-ish, if you know what I mean. And, really, it stops bothering me, I start to like him this way. 'ill-mannered', 'inquiring' - God, I feel like reading Austen's version of HP ;) And that's a big plus, you know.

Author's Response: I think he might be Darcy-ish if he were in this type of situation. I doubt he's had many women in his life, so I imagined he would be a bit standoffish. He warms up to her nicely though.

Reviewer: Layhe
Date: 10/07/06 20:14
Chapter: Chapter 10

As I read through chapters, I tried to think, what style of writing, your writing reminds me of, and now I know - it's Austen's. Really like it, I like the plot, but Severus is not himself too much - he too quickly fells for Hermione, in my opinion, but keep it up!

Author's Response: Thank you for the compliment. Yes, he fell for her fast, but I see him as a man who is lonely and ready to accept someone in his life. Thanks for taking the time to read this and to leave me a review.

Reviewer: nelly9
Date: 09/24/06 16:28
Chapter: Epilogue

Thank-you for wonderfull story.

Author's Response: Thank you for taking the time to read it.

Reviewer: mrsdan
Date: 09/01/06 9:25
Chapter: Epilogue

I loved this!!! I can't wait for the sequel!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 09/01/06 9:20
Chapter: Chapter 28

I love this!!! ur an awesome author!!!!

Author's Response: Thank you. I'm glad you enjoyed the story. I wanted to write something happy and with humor, but also romantic. I appreciate that you took the time to leave me so many reviews.

Reviewer: mrsdan
Date: 09/01/06 9:16
Chapter: Chapter 27

Yay!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 09/01/06 9:11
Chapter: Chapter 26

Yay!!! They're back together!!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 11:04
Chapter: Chapter 25

Hairballs!!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 11:02
Chapter: Chapter 24

OMG!!!! This is going well!!! I guess. All excet for Hermione's health!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 10:59
Chapter: Chapter 23

ya!!! harry's gonna help!!! Doo da da doo!!! Harry to the rescue!!1 (I'm going insane!!!)

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 10:56
Chapter: Chapter 22

It's a bud of doubt!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 10:52
Chapter: Chapter 21

Yay!!! the seed mof doubt. Now that seed just has to turn into a flower. I wonder how long that's gonna take!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 10:50
Chapter: Chapter 20

This sucks!!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 10:45
Chapter: Chapter 19

i did NOT like the chapter!!! Snape is acting like a total bastard!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 10:42
Chapter: Chapter 18

Holy Crap!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 10:41
Chapter: Chapter 17

What??????????

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 10:39
Chapter: Chapter 16

You have to make them get back together!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 10:35
Chapter: Chapter 15

Severus loves her!!! Of course he's gonna be concerned!!!

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 10:32
Chapter: Chapter 14

Yay!!!!! I loved this chapter!!!! *hint*hint*

Reviewer: mrsdan
Date: 08/31/06 10:29
Chapter: Chapter 13

Oooh!!!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Epithalamium by Squibstress Professors
Minerva McGonagall is a bright, talented witch with dreams of becoming the first...
The Apothecary and the Bane by Icarus Unbound 1st-2nd Years
The apothecary receives a visitor in the wizarding slums of London.
M.I.T.: Entente Cordiale by Northumbrian 6th-7th Years
A strange and seemingly inexplicable death in London's West End brings an unlikely...
FEATURED
Twilit Confessions by ahattab33 3rd-5th Years
After returning from Australia with the Grangers, Ron realises the moment to...
Soul Sister by hestiajones 1st-2nd Years
Ted and Andromeda have just eloped. So, they dance. A songfic featuring...
Time and Tide by minnabird 6th-7th Years
Filius has seen her all his life: the Woman. She has been drifting through time...
Footprints in the Sand by Equinox Chick 6th-7th Years
It was a summer like any other for Danny. He worked at his parents' Bed and...
Consolation by Gmariam 3rd-5th Years
For years, Remus Lupin found comfort in the arms of Rosmerta Richardson...until...
Dangerous Liaisons by eternalangel 6th-7th Years
It was a dangerous game she was playing; Dorcas Meadowes knew it, but the exhilaration...
CATEGORIES