Reviewer: mock_turtle
Date: 05/03/07 19:53
Chapter: Through the Veil

you are really gonna have to come up with a plausible explanation for this, and some semi-believable emotions for harry. he's gonna feel betrayed that hermione didn't tell him, and shocked that his father-figure didn't either.

Reviewer: votehermione
Date: 05/03/07 19:27
Chapter: Through the Veil

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..............................................

Reviewer: Mika
Date: 05/03/07 17:44
Chapter: Through the Veil

WOOHOOO!!!! NOW THAT WAS AN ENDING-EVEN IF IT WAS SHORT. YES YES YES. OK NOW I DARE SAY THIS CALLS FOR AN EPILOUGE. YES, I THINK I DO. SO DO ONE PLZ!!!!

Reviewer: freyaslove
Date: 05/03/07 17:22
Chapter: Through the Veil

plz tell me is not over...

Reviewer: hlf_insn_insmnc
Date: 05/03/07 17:03
Chapter: Through the Veil

lol. i cant wait to see how hermione will explain this one!!

Reviewer: Renee_
Date: 05/03/07 16:26
Chapter: Through the Veil

Love love love it, please tell me there is more. This can't be it we need one more steamy night i think. Come on Come on you know you want to. LOL. This story is fantastic. Thankyou so much for it.

Reviewer: emmaholloway
Date: 05/03/07 16:10
Chapter: Through the Veil

YOU BOUGHT HIM BACK!!
i love you so much right now.

Reviewer: _Levicorpus_
Date: 05/03/07 16:05
Chapter: Through the Veil

Beautiful.
I am absolutely shocked at how beautifully this story went. It is such an odd pairing, I thought it would never work, but that was amazing!

Reviewer: kd515
Date: 05/03/07 15:56
Chapter: Through the Veil

I am a huge fan of this story. I didn't think that I would like a story that goes back in time but you pulled it off perfectly. I loved the interaction with Hermione, Lily, James, Sirius, and Remus.

Reviewer: Deadly
Date: 05/03/07 15:49
Chapter: Through the Veil

Wow...nice come back. send in more chapters, as i really want to read more. keep it up.

Reviewer: paintedbyglamour
Date: 05/03/07 15:49
Chapter: Through the Veil

i really, really like the way this was written and of course this chapter was excellent!!
you can't leave us hanging though. update please.

Reviewer: xbelitax
Date: 05/03/07 15:14
Chapter: Through the Veil

MORE. PLEASE ADD MORE!!!!!

Reviewer: Naturally_A_Marauder
Date: 05/03/07 15:05
Chapter: Through the Veil

Omg ! so cool Your an angel !!
Take a Bow!

Reviewer: Pearl14
Date: 05/03/07 15:02
Chapter: Through the Veil

I love the story, just keep it coming and I'll be happy. How many chapters does it have? I loved the way you brought Sirius back, I'll admit I was worried for the last chapters. Anyway, hope there's another update soon!

Reviewer: KneazleWeazl
Date: 05/03/07 14:35
Chapter: Through the Veil

AHHHH!!! YAY! He's back! I was afraid he wasn't going to come back but he's back and I'm happy and hyper and YAY!

Reviewer: cocomaloco
Date: 05/03/07 14:30
Chapter: Through the Veil

plzzzzzzzzzzzzzzzzzzz carry it on!!!!!!! i practically live for this story, its soooooooo romantic and before it i had never considered hermione and sirius, you are an AMAZING writer, i wish i could come up with something as good as this, plz keep going with it!

Reviewer: ginnyginny
Date: 05/03/07 14:27
Chapter: Through the Veil

Yeah! Sirius is back. How did he get back? What happened after Hermione left? Please update soon!!!

Reviewer: GinnysGal
Date: 05/03/07 14:10
Chapter: Through the Veil

Ah! Update soon!!! Speaking of updating, i commend you on how quickly you do so. Its really rather amazing. Ok now, back to my squealing over sirius :)

Reviewer: Wicked Wench
Date: 05/03/07 13:57
Chapter: Through the Veil

Yea!!!!!!

Tell me more, tell me more...

Reviewer: h8Snape
Date: 05/03/07 13:51
Chapter: Through the Veil

oh nevermind i reread it a few times and i get it... poor sirius : ( . GLAD HES BACK :D:D:D:D:D:D

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
M.I.T.: Entente Cordial by Northumbrian 6th-7th Years
A strange and seemingly inexplicable death in London's West End brings an unlikely...
A Squib's Journey by ntoforhp 6th-7th Years
Jeffery Potter always had sensed he was somehow different from his playmates...
Out of the Blue by Secret Marauder 90 1st-2nd Years
This story weaves the tale of James and Lily from the day they met right up...
FEATURED
Five Christmases by hestiajones 1st-2nd Years
It took four Christmases for Andromeda Black and Ted Tonks to get together...
Coming Alive by The owl 6th-7th Years
Leanne Gamp hadn't wanted to be at that party, even though it was Christmas...
Graves by Oregonian 1st-2nd Years
In December of 1997, Harry visits his parents' graves in Godric's Hollow and...
CATEGORIES