Login
MuggleNet Fan Fiction
Harry Potter stories written by fans!

Name: HP_GWRW_HG (Signed) · Date: 04/21/07 10:59 · For: Ronald Weasley
Can't wait!!! this story is one of my favorites....Update sooooonnnnnn.....

Author's Response: Yay!!!! Thanks for adding it to ur faves. My summer holidays are coming up soon so you can expect an update or two. Thanks for the review.


Name: The High Inquisitor (Signed) · Date: 04/21/07 10:06 · For: Hermione Granger
The dialogue you expressed for each character was very accurate to their personalities. The extra power you gave the map worked well for the story, i liked it.

Author's Response: Wow, I'm so happy you liked the characterization of the marauders. Thanks so much for the review!


Name: haz_gin_ron_herm12 (Signed) · Date: 04/21/07 9:11 · For: Ronald Weasley
please please please carry on ace so far

Author's Response: Yay! Thanks for reviewing! I'll defintely carry on...my summer hols are going to start soon, so you can expect more updates!


Name: Brunette Lily (Signed) · Date: 04/21/07 9:04 · For: Ronald Weasley
I can't wait for Harry's turn! Please update QUICKLY!

Author's Response: Wow, nice to see you eager for the new chappie! Thanks for reviewing!


Name: Hermione Lurves Ron (Signed) · Date: 04/21/07 7:51 · For: Ronald Weasley
AAAAAHHAHAHHAAHA! That was a scream and a laff combined because Voldemort in a bright pink bikini posing as a supamodel would scare the living crap outta me.

Author's Response: Hehehe! I don't know why most people seem afraid of seeing Voldemort like that...I wud luv to do that!!!!! Thanks for reviewing, again! =D


Name: Hermione Lurves Ron (Signed) · Date: 04/21/07 7:45 · For: Hermione Granger
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! I like the wolf-whistle part!

Author's Response: Yay! One of my frenz loved it, too. Thanks for reviewing!


Name: phoenix_fille (Signed) · Date: 04/21/07 7:12 · For: Hermione Granger
:scribble scribble: I like this story. Very funny and imaginative. And I liked the part when Harry hit Ron. Boys always seem to do that to eachother. Good story!

Author's Response: Hmm...that's rite, boys do seem to do that a lot! Thanks for reviewing!


Name: madelynn (Anonymous) · Date: 04/21/07 6:44 · For: Ronald Weasley
"...shrieked like they had seen a ghost...er...no, ghosts are common in Hogwarts, so let's say they had seen Voldemort. In a bikini. Bright pink. Posing like a supermodel. Oh well."
OMG EEEW!!!! LMAO!

Author's Response: That's right...EEEW!!! lol..thanks for reviewing!


Name: Pick Up A Potter (Signed) · Date: 04/21/07 5:09 · For: Ronald Weasley
cant wait for harry to speak to them!


Author's Response: That's the next chapter! I'll try to do the Harry part as soon as possible because all are waiting eagerly for it I guess. Thanks a lot for reviewing!


Name: Karma_k2 (Signed) · Date: 04/21/07 3:01 · For: Ronald Weasley
Gotta tell ya - I seriously laughed when Prongs called Ron "my dear"!

Author's Response: Um...you laughed at that?? Well, humour means different think to different people! I'm glad you reviewed, thanks a bunch!


Name: allura mystique (Signed) · Date: 04/13/07 13:45 · For: Hermione Granger
This story is really cute! Keep up the excellent work! : )

Author's Response: Aww, thanks for the cute review! I hope you'll find the next chapter better than the first one!


Name: BookWorm77 (Signed) · Date: 04/04/07 9:51 · For: Hermione Granger
Great story! I like how you added that extra power to the map and what the Marauders say it really witty. Keep up the good work!

Author's Response: =D You all rock!


Name: BookWorm77 (Signed) · Date: 04/04/07 9:51 · For: Hermione Granger
Great story! I like how you added that extra power to the map and what the Marauders say it really witty. Keep up the good work!

Author's Response: Thanks! I'm gald you liked all that!


Name: gigigal92 (Signed) · Date: 04/02/07 11:57 · For: Hermione Granger
where's the next chapters!?!?!?!?!?!?

Author's Response: I just submitted the 2nd! Keep ur fingers crossed!


Name: lunaticbookworm (Signed) · Date: 03/31/07 12:08 · For: Hermione Granger
lolzzz This is funny! Cant wait for Ron's turn

Author's Response: I'm happy you like it! You'll have to wait for the second chapter though. It was rejected due to punctuation errors ...grr...like anyone cares if a comma is not in the right place...anyway it's being beta read and I'll submit it again soon. Thanks a lot for your review and sorry for the wait!


Name: Euphrates (Signed) · Date: 03/19/07 13:00 · For: Hermione Granger
Hi! This is extremely funny. I laughed so hard. Truly.

I would tell you what ROTFLMAO means, but it has curses in it...it means Roll On the Floor Laugh My *** Off.

Okay random. Sorry. But you asked. >.<

Okay, well. I especially loved the part where Prongs told Moony not to get so frenzied when he "meets extr-intelligent people".

Just one nitpick - I think James was a Chaser. I know, I wrote pretty much the same thing - that he was a Seeker. The movies mess you up, ya know...?

Okay, done rambling.

~Kate

Author's Response: Wow! Thanks, both for telling me the full form of ROTFLMAO, and for the lovely review. No prob with that "a" word...I love swearing :p hehe..n yeah, I also looove randomness! I'm happy you liked that line abt extra intelligent ppl..and OMG how COULD i forget that james was a chaser...oh well...i dunno how i forgot..but i knew he was not a seeker as was pointed out in PS. Anyways..I loved ur review, thanks a lot!


Name: evilclown (Signed) · Date: 03/10/07 16:47 · For: Hermione Granger
there NEEDS to be a sequel!

Author's Response: This is the 26th review, and 26th is my b'day! So...an extra smile for u!! :D Thanx for reviewing!


Name: evilclown (Signed) · Date: 03/10/07 16:47 · For: Hermione Granger
there NEEDS to be a sequel!

Author's Response: No, sorry, there's no sequel...but there will be loads more chapters...so stay tuned! Thanks 4 reviewing!


Name: kt siren (Signed) · Date: 02/22/07 20:24 · For: Hermione Granger
i really like the beggining to this story,and only hope that it gets funnier and steamier!! ; ) haha. keep up the good writing!

Author's Response: Oh, I am soooo glad that you liked it!! The next chapter, I'm sorry to say, won't be coming until after the 12th of March, as that's when my exams are ending...steamier? Oh God...


Name: Ultimate Reader (Signed) · Date: 02/22/07 9:13 · For: Hermione Granger
Boy this is funny. Please update!

Author's Response: I am happy that you like it! Update will be late, I'm sorry :(... By the way, your penname is just fantastic


You must login (register) to review.