Reviews For Undefined love
Reviewer: WunderWitch
Date: 09/10/06 15:36
Chapter: The beginning

aww, how cute!! I love how fluffy this is!

Reviewer: ashka
Date: 12/04/05 6:24
Chapter: The last one

i love fluff!

Reviewer: IluvDanRad4ever
Date: 06/03/05 10:50
Chapter: You're definitely not a boy after all.

are they EVER going to tell each other they love each other???????????????????oh well, good chpt, kinda short but good all the same.

Reviewer: IluvDanRad4ever
Date: 06/03/05 10:42
Chapter: The ring

are you skipping the whole part that Sirius died in book 5?

Reviewer: IluvDanRad4ever
Date: 06/03/05 10:39
Chapter: Almost there

OMG! wow this story is awesome! i can't wait to see what happens!

Reviewer: IluvDanRad4ever
Date: 06/02/05 14:11
Chapter: A drink and a chat

aww so cute! little fluffy but thats okay cuz this storie is still so awesome

Reviewer: IluvDanRad4ever
Date: 06/02/05 14:04
Chapter: The beginning

aww this story s cute. its soo real! i love tthe whole winter theme don't give up!

Reviewer: kernkraft_21
Date: 04/29/05 5:39
Chapter: The last one

i really really really really really really love this song and plz update really really really really really really soon

Reviewer: Geekchic
Date: 04/17/05 18:13
Chapter: The last one

Cloudybear has once again taken the words right out of my mouth! This was an amazing story! You are such a good writer! I can't wait for the sequel! Keep up the good work!

Reviewer: cloudybear
Date: 04/17/05 10:13
Chapter: The last one

First off I have to say that this was the first of like 20 H/Hr fics I've read in the past couple of weeks, and it's BY FAR the best one. I've said it before and I'll say it again. This is one of the best stories I've ever read. Can't wait for the sequel!

Reviewer: TNT_Angel
Date: 04/16/05 12:41
Chapter: The last one

HAha first review! OK I love the fluff! After all that hardship and stuff, its a nice way to end it! Oh, and its nice to hear about the sequel, sad to hear about the ending though. I really hope they dont die, either of them. Nice 'present' Hermione gave him. Its good how you didnt make it too graphic or w/e because lots of people do that. Anyways, my rambling aside, this was a great story, keep writing you are fantastic!!

Reviewer: maddie78
Date: 04/09/05 20:00
Chapter: Promise Ring

this is totally the awesomest story ever! It is so well written, and the plot is outstanding. Seriously. Normally I don't like romance fics so much, but this one rocks!! I totally cannot wait for the last chapter!

Reviewer: Geekchic
Date: 04/09/05 16:35
Chapter: Promise Ring

totally agree with Cloudybear! OMG! I love this story! You are an amazing writer! I can't wait for the next chapter! I was so excited when you updated! OMG! Can't wait for the next one!

Reviewer: cloudybear
Date: 04/09/05 15:01
Chapter: Promise Ring

OMG! Thank you SO much for updating. I was DYING for the next chapter. This is like the best story in the entire world. You rock!

Reviewer: SiriusStar07
Date: 04/09/05 13:14
Chapter: Promise Ring

WHOA! That was excellent! I also cant believe that wasn't the ending but hey, i got one more chapter to look forward too! Love this story! Keep it up! ALWAYS A 10!!! -krystal

Reviewer: TNT_Angel
Date: 04/09/05 1:28
Chapter: Promise Ring

WOW!!!! that was sooooo good! I loved that last chapter!! Im a bit suprised thats not the end, it would have been a great one! You could have a part 2 or something...I dunno. Im sure you've got something up your sleeve here so i'll wait and see!!!!! Rating~10 KEEP UP THE AMAZING WORK!

Reviewer: cloudybear
Date: 04/02/05 12:27
Chapter: The beginning

OMG! This is a fabulous story. NEVER stop writing. It's the cutest story I've ever read. I

Reviewer: Geekchic
Date: 04/01/05 17:35
Chapter: You were not trying to hide something, were you?

OMG! I love this story! I love the fact that you kept Sirius in the story! I love the way Ron reacted! It was exactly how I thought he would! Keep writting! I can't wait for the NEXT CHAPTER!!!! I'm dying to read it!

Reviewer: PhoenixStar
Date: 03/31/05 15:26
Chapter: You were not trying to hide something, were you?

Love the story, this chapter is no exception. update soon!!

Reviewer: Basta Granger
Date: 03/31/05 15:24
Chapter: You were not trying to hide something, were you?

Love the chapter, though I sorta feel sorry for Ron. UPDATE! UPDATE! UPDATE!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Callus by Padfoot11333 6th-7th Years
We are more than the worst thing that’s ever happened to us. All of us need...
Dawn (Go Away) by Nagini Riddle 3rd-5th Years
Narcissa finds that the battle has taken a turn for the worse, and she no longer...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
FEATURED
Etched in Gold by Cirelondiel 1st-2nd Years
"It’s like a safe place, somewhere to watch the world, somewhere...
The Elder Tree by the opaleye 1st-2nd Years
It would have been no surprise to see Vernon Dursley sitting on the frosty concrete...
Perfect First by Hermiones Kneazle 1st-2nd Years
Hermione is at her first dance and on her first date, but the night for firsts...
blackbird over the dark field by psijupiter 3rd-5th Years
AU. Severus and Remus forge a damaged and damaging relationship in the aftermath...
Turn to Stone by iLuna17 1st-2nd Years
One summer's night in Hogwarts, two statues are given one night to be human.
Ashes of the Past by minnabird 1st-2nd Years
Viktor carries the memory of Grindelwald's path of destruction, passed down...
What War Takes by WeasleyMom 6th-7th Years
War takes things and keeps on taking them, and the things it takes don't come...
The Observer Effect by Squibstress 6th-7th Years
Minerva is a watcher. Mostly, she watches Severus. She sees through a glass...
CATEGORIES