Reviewer: Phoenix13
Date: 04/21/08 23:46
Chapter: Twenty-sixth detention... and I am NOT jealous!

That was inexcusable. I just read the whole story...and I thought it would be finished. Obviously, it's not. Not that I'm not eager to read more. Quite the opposite actually. I just wish there were more NOW so I wouldn't have to wait. Please update soon. I will read more, for sure. Lily is so clueless. Well I shouldn't bore you with my insanity any longer. So, I'll just go...now...and wait...in misery...til the next chappie is posted. Please excuse my randomness, I'm superly tired at the moment.

Author's Response: Hey, aren't you Alyssa? You're in Hufflepuff! Ha, I recognize you! Lol, thanks so much for the hilarious review. Please don't be miserable on my account.

Reviewer: Wicked_Quill
Date: 04/21/08 21:44
Chapter: Twenty-sixth detention... and I am NOT jealous!

excellent! so glad to see that you'd updated. Sophie and Sirius, yay! jealousy, oh my. Grapes, I was shaking with laughter. and trying really hard to be quiet about it since I'm supposed to be doing my homework and russian politics aren't that funny... update soon!

Author's Response: Ha, this review made me laugh. Lol, no, politics dont tend to amuse me either... thanks for the review!

Reviewer: CharStar
Date: 04/21/08 21:18
Chapter: Twenty-sixth detention... and I am NOT jealous!

that was awesome! i have been following this story for a awhile from another penname (harrypotterlover_01) and i absolutly love it! the grapes part was soooo funny!!!!!!!!!!!

keep up the great writing,
Charlene

Author's Response: Lol, glad you liked it. And thanks for keeping with it!

Reviewer: shooting_star42
Date: 04/21/08 21:07
Chapter: Fifth detention...and the colossal food war

Okay, since you want a review so badly, I'll put it here...though I was gonna wait till the end. Anyway, loved it loved it LOVED IT! I thought this was HILARIOUS! I love the way you have Lily writing, but still telling a story...Simple magnificance! Cheers!

Author's Response: Thanks for reviewing here. Sorry, I'm review-crazed. I love that you love this. :)

Reviewer: Midnight Tragedy
Date: 04/21/08 20:59
Chapter: Twenty-sixth detention... and I am NOT jealous!

This was hilarious, cute and just plain sweet. Please don't make us wait for the next installment for that long again!

Author's Response: Lol, thanks very much. I hope I'll never take that long again...

Reviewer: JustLikeHermione77
Date: 04/21/08 18:51
Chapter: Twenty-sixth detention... and I am NOT jealous!

lol!! please plese please please please update soon!!

Author's Response: okay, okay.... lol.

Reviewer: hpfreak101
Date: 04/21/08 18:27
Chapter: Twenty-sixth detention... and I am NOT jealous!

I don't understand the nickname. I think i'm missing chapters.

Author's Response: The nickname's source is chapter 11. Sorry, I took so long to update that I've got people forgetting the plot. *feels awful*. I really do feel bad.

Reviewer: mugglefan22
Date: 04/06/08 14:20
Chapter: Fifth detention...and the colossal food war

Lol omg that was so funny! Hmm... wonder what James meant? If i hadn't already read this fic many times i wouldn't know the answer lol! I have recomended this fic to many of my friends really well done!

Author's Response: Thanks! I hope your friends like it too. And I love that you've read this many times. :)

Reviewer: hpsupafan
Date: 03/23/08 17:25
Chapter: Twenty-fifth detention... and the immortalized game of Truth or Dare

LOL "Lily Evans, Skinny-Dipper Extraordinaire"! XD your doing awesome with this story, but when's lily and james gonna get together? it happens for them in their 7th year (atleast in the books)...

Author's Response: And so it does... patience, my friend....:)

Reviewer: milady_moon
Date: 02/29/08 18:26
Chapter: Twenty-fifth detention... and the immortalized game of Truth or Dare

love this story, update soon!

Author's Response: Got it. :)

Reviewer: bitingtobreakskin
Date: 02/26/08 18:41
Chapter: Third detention...and my growing list of deranged people

I like her dialect and the way she portrays everything going on around her. Really good, and that means something 'cause this is the first review i've written. =]

Author's Response: Oh, thanks, I'm honored to be the first review-e. Lol. Hope you'll keep reading.

Reviewer: Lilyknep
Date: 02/22/08 15:21
Chapter: Twenty-fifth detention... and the immortalized game of Truth or Dare

Love the story..but are you going to update soon?

Author's Response: Updated. The next won't take as long. That's a promise.

Reviewer: Lilyknep
Date: 02/22/08 14:49
Chapter: Fifth detention...and the colossal food war

Absolutly loved the food fight! It had me laughing as i read it!

Author's Response: I'm glad. :)

Reviewer: foldit
Date: 02/17/08 19:28
Chapter: Twenty-fifth detention... and the immortalized game of Truth or Dare

Ah! I can't read this chapter (11) - the page has moved over so that half the text is hidden. I don't know if there is anything you can do about this, does anyone else have this problem?

Author's Response: Oh, this happens sometimes. It's so annyoing! anyway, just highlight. Right click and drag. You'll be able to see if you do that. I'm constantly doing that... If that doesn't work, please tell me and I'll ask a mod about it. Thanks!

Reviewer: cookie95166
Date: 02/10/08 15:10
Chapter: First detention...87 more to go...

nice story!!!

Author's Response: glad you think so.

Reviewer: Phoenix_tears08
Date: 02/07/08 14:01
Chapter: Twenty-fifth detention... and the immortalized game of Truth or Dare

i really love this whole story its really good . i actually love james! but i need more pleeeese write another chapter i wqant to see how you plan to get james and lily together.
p.s. rich and sophie are really well thought out characters

Reviewer: Phoenix_tears08
Date: 02/07/08 13:58
Chapter: Twenty-fifth detention... and the immortalized game of Truth or Dare

i really love this whole story its really good . i actually love james! but i need more pleeeese write another chapter i wqant to see how you plan to get james and lily together.
p.s. rich and sophie are really well thought out characters

Author's Response: Oooh.... I have a brilliant plan!! Mwahaha! *ahem* Thanks, I quite like Sophie and Rich.

Reviewer: The Scribbler
Date: 02/03/08 10:28
Chapter: First detention...87 more to go...

Wow! This is a great story! You've really written Lily as I've always imagined her. I love how you make James seem so completely ridiculous and stupid from Lily's point of view.

"eyes as green as almond-shaped zucchini..." :D

Author's Response: Most people think my Lily is a little un-Lily like. But I'm glad she pleases you. Thanks!

Reviewer: Secrets4life
Date: 02/01/08 13:14
Chapter: Twenty-fifth detention... and the immortalized game of Truth or Dare

omg omg omg omg omg omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! you have to update soon pls pls !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reviewer: Secrets4life
Date: 02/01/08 13:14
Chapter: Twenty-fifth detention... and the immortalized game of Truth or Dare

omg omg omg omg omg omg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! you have to update soon pls pls !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Author's Response: Alrighty. It's half written....

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Research and Development by Northumbrian 3rd-5th Years
The Mirrorphone, the latest advance in Wizarding communications. Now, of course...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
on this side of heaven by Nagini Riddle 1st-2nd Years
Ariana Dumbledore is struck by a stray curse, and she suddenly finds herself...
FEATURED
Oread, Walking by Seren
Cedric was just as odd as Hermione, because he liked to walk. Cedric/Hermione
The Effect of Gamma Rays on Two Terrifically Trapped Gryffindors. by Fenixaze 3rd-5th Years
From the "Stuck where for the weekend?" Challenge on Portkey.org ... Our two...
Drunk on Him by armagod679 Professors
For me, he was an obsession, a burning obsession, one that I could never let...
A Broken Hallelujah by epiphany212 Professors
You have always loved the chase. The pursuit of Quaffles and dragons have carried...
In the Hufflepuff Way by 1000timesingoldenink 3rd-5th Years
Did anybody really appreciate Hannah's mum?Because Mrs. Abbott was a heroine...
And Now... by Oregonian 3rd-5th Years
Moments after the death of Voldemort, Harry gazes at the corpse of the Dark...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 1 by minnabird 1st-2nd Years
Welcome back to another rousing round of rambunctious rock!However, a new act...
CATEGORIES