Reviewer: bountybitch
Date: 08/02/13 13:06
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

Hahahahahaha
I laughed so hard at the conclusion, "happy birthday!"
marvellous idea, very well written - thank u!

Reviewer: lady_of_the_mannor
Date: 08/09/11 16:30
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

omg!!!!thank you for making my biggest fantasy real!!!!!please please PLEASE send me the juciy verstion!!!!!

Reviewer: svaught
Date: 05/08/10 19:40
Chapter: Chapter 1: The Locker Room Challenge

Haha! Loved the banter between the two boys! Although the scene might have been dificult to write, more decription might have brought out the true akwardness of the situation. Also, talking about the other boys might have also worked... just suggestions. Great story! Keep up the good work!

Reviewer: ron lover
Date: 06/10/09 17:02
Chapter: Chapter 1: The Locker Room Challenge

funny, kinda weird, but funny

Reviewer: megaphoneglory
Date: 06/09/09 23:00
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

aww, the whatered down version?
It would be wonderful to get to read the origional.. If you've still got it saved it would make my day if you could send me it. s.kunnet@rocketmail.com

Reviewer: hedwig_pigwidgeon
Date: 05/05/09 20:16
Chapter: Chapter 1: The Locker Room Challenge

It's not bad,i'm insane too!Just not as insane as you are. ;)

Author's Response: *snerk* Well, few people are. 8-)

Reviewer: hedwig_pigwidgeon
Date: 05/02/09 21:02
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

THAT WAS REALLY F***ED UP.
r u mentally sound?

Author's Response: Gee, you say that like it's a bad thing...

Reviewer: you_know_who_m
Date: 04/04/09 15:54
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

BWAHAHAHLOL! Hil-ar-i-us! Funny, Funny... But the epilouge? I don't get it, sort of... It's confusing... *walks in* Hello, There!

Author's Response: Yeah, it's a little obscure. The idea was that 40 years later, Draco's wife is about to split but she accidentally discovers That Potion and is suddenly overwhelmed with desire for her hubby... So it turns out the thing was magic after all. Hee hee.

Reviewer: Boudahmim
Date: 03/16/09 5:45
Chapter: Chapter 1: The Locker Room Challenge

WTF!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!

Author's Response: :-D

Reviewer: Thesnubbly
Date: 08/18/08 7:26
Chapter: Chapter 1: The Locker Room Challenge

Eeeeuw, great laugh! XD

Author's Response: Thx!

Reviewer: Lil-Amy
Date: 06/19/08 14:53
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

ha lol xxx

Author's Response: thx

Reviewer: Ravenclaws Noble Heir
Date: 03/28/08 18:18
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

huh?


you go tto be kidding!

*~* Ravenclaw's Noble Heir *~*

Author's Response: I never kid.rnrnj/k

Reviewer: SlyDraco
Date: 03/13/08 4:03
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

I didn't really understand this story but I can't say its not cool...

Author's Response: There's some explanation in the reviews, if you want some hints.

Reviewer: mock_turtle
Date: 03/07/08 2:42
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

oh, dear. I totally did not see the bit with dumbledore coming. oh dear. oh. oh no.

Author's Response: You KNOW Dumbles would catch on to something like THAT going on in his own school...

Reviewer: thomasandrewfelton
Date: 01/18/08 20:17
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

funny. im kinda against draco/harry but i had to force myself to keep reading. i couldnt stop laughing! i dont get the epilogue though

Author's Response: You're not alone--read thru some of the reviews, it all got explained.

Reviewer: xXRon_luverXx
Date: 12/30/07 17:42
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

HAHAHA!!!!!!!!!!
i luvvvv it!!!!!!!!!!
i didnt really get the ending with the whole she like pounces on him because i thought it wasnt a potion...
but still i think it was hilarious
haha snape... what a perv lol
idk who whould actually do that
assignment... i wouldnt!!!!! lol

Author's Response: Well, the idea is that even Snape didn't realize that it actually WAS a potion--he's just such the potions master he couldn't help make up something that would work, even when he was just screwing around.

Reviewer: fire_whisky_padfoot
Date: 10/21/07 3:33
Chapter: Chapter 1: The Locker Room Challenge

ewww. run harry run!

Author's Response: lol

Reviewer: Lupine_5
Date: 09/26/07 3:59
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

Ha! This story was hilarious! Loved the banter between Harry and Draco and Snape's sadistic "present." A fun, smutty read!

PS: I didn't think that the original story was that bad. It did make some points clearer, though.

Author's Response: Thanks! Yeah, I'm not sure why the mods were so uptight about the first version, but whatever.

Reviewer: Lupine_5
Date: 09/26/07 3:59
Chapter: Chapter 2: Going for the Gold

Ha! This story was hilarious! Loved the banter between Harry and Draco and Snape's sadistic "present." A fun, smutty read!

PS: I didn't think that the original story was that bad. It did make some points clearer, though.

Reviewer: theawesomeness
Date: 09/14/07 14:38
Chapter: Chapter 1: The Locker Room Challenge

heyyy i loved this story so much that i went and looked up the full version on petulantpoetess. they were both great! i was gonna nominate you for a quickie but by the time i got around to it, nominations were closed. next year, i promise!

Author's Response: LOL, well, glad you enjoyed it.

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
The Green Knight Rises by Kerichi 6th-7th Years
In Creevey Wizard Comics, the Green Knight aids those in need under the cloak...
Somebody Like You by Kerichi 6th-7th Years
After tea leaves predict romance for Snape, he makes a sardonic wish on...
Tom Riddle and the Cave of Living Waters by alittletiefling 6th-7th Years
What would happen if Tom Marvolo Riddle had been adopted by well-meaning squibs?...
FEATURED
Wild Card by ToBeOrNotToBeAGryffindor 6th-7th Years
It was going to happen eventually: Oliver Wood had to retire. But when the decision...
Half-life by welshdevondragon 3rd-5th Years
Neville has the rest of his life ahead of him, but all he can do is look back...
Skinny Love by xxbabewithbrainsxx 6th-7th Years
“I’ve always been chubby. Admit it.” “You’ve never been skinny...
Tigerlily by Maple_and_PheonixFeather 3rd-5th Years
You promised yourself you'd never hurt her, but there are times when you wonder...
Astriferous by Padfoot11333 6th-7th Years
Merope Gaunt has never been celestial.Nominated for a 2014 QSQ - Best Dark/Angst.
CATEGORIES