Reviewer: sweeterthanhunny
Date: 07/28/06 11:08
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

OMG that was sooooooooooooooooo funny! Really! 10/10!

Author's Response: Lol Thank you!

Reviewer: coolmuggle2101
Date: 07/28/06 5:26
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

twisted


Author's Response: Thanks!

Reviewer: The9ProchecyKids
Date: 07/27/06 21:38
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

HAHAHAHA! very random! Love it!

Author's Response: Thank you!

Reviewer: Fauna
Date: 07/27/06 13:22
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

That...was...bizarre
and slightly rude.

Author's Response: Well, it is truly bizarre, but rude? how come? Thanks for the review anyway!

Reviewer: thisisfun
Date: 07/26/06 12:31
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

That. Has. So. Many. Problems. That's why I love it!!!!!! You should definatly write more stories like this.

Author's Response: Hehe, yeah i do have a couple of problems. I'll see if I write something else with this kind of humor. Thanks for the reivew!

Reviewer: hlc
Date: 07/26/06 11:10
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

That was great! Loved the characters' comments about the author. Keep writing!

Author's Response: Sometimes the characters can't stand the author and they go a little crazy, lol. Thanks for the review!

Reviewer: Dumbledore Prince
Date: 07/25/06 23:39
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

Wow! It was hilarious! Self-insertion and poking fun at all the cliches around! :D

I liked the freeze-frame bits, and can only imagine the fun you must have had while writing this fic, Harald.

Author's Response: That's true, I had a lot of fun writing this. I just put a bunch of things that make me laugh and wrote them down. Thanks for the review!

Reviewer: widdershins
Date: 07/25/06 21:08
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

Great commentary, I found the it quite amusing :)

Author's Response: Thank you!

Reviewer: Tich
Date: 07/25/06 15:57
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

Awesome story!I was laughing so hard that I tought I was going to split in two!
Well done!Bravo!

Author's Response: Aparently this story is dangerous for people! lol, thanks for the review!

Reviewer: DreamingOfRon
Date: 07/25/06 12:55
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

HAhaHAhaHAhaHAhaHAhaHAhaHAhaHAhaHAhaHAhaHAhaHAhaHAhaHAha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A fanfic hasn't made me lol this much in a long time...congrats on writing such an AWESOME and pointless...or pointlessly awesome story!

-DOR

p.s. i love you.....lol jk....gut you're still awesome.

Author's Response: Thank you so much. I'm happy it made you laugh so much, it was the point. I love you too. Thanks for the review!

Reviewer: ravenclawrox
Date: 07/25/06 9:57
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

haha that was hilarious! and weird and random...1000/10

Author's Response: Thank you!

Reviewer: Voldamortisevil19
Date: 07/24/06 23:39
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

O.k. that was odd. I am now going to have scary dreams thanks to you. oh well.

Author's Response: Sorry again

Reviewer: Voldamortisevil19
Date: 07/24/06 23:25
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

O.k. that was odd. I am now going to have scary dreams thanks to you. oh well.

Author's Response: O.o sorry I caused you weird dreams.

Reviewer: guiding ray of sunlight
Date: 07/24/06 11:11
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

He he he!! It's up!!! Ha ha! I was laughing my head off the entire time! And I am going nutz, which will explain my earlier outburst of laughter. (Ho ho ho)

Author's Response: Yes, I know it took a while, but it's up! Don't go to crazy and thanks for the review!

Reviewer: MagicalMaddie331
Date: 07/23/06 21:50
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

Haha, this was very original. The beginning was very good, and it was very funny. Kudos to you!!

Author's Response: I'm glad you find it original. Thanks for the review!

Reviewer: Stargazedseeker
Date: 07/23/06 19:20
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

HAHAHAHAHAHA*cough* wow, that was hilarious, your imagination amazes me, it was so....random and weird, i especially liked the part with Sirius and Remus, keep it up, you do have talent!

Author's Response: Don't die there laughing! My imagination it's too wild sometimes. Remus/Sirius is my OTP so I had to put it there. Thanks for the review!

Reviewer: MooseButter_queen
Date: 07/23/06 18:52
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

That was weird but I did like the comment things that you made during it. That was great. I enjoyed the twists.

Author's Response: What would we do without those twists? Thanks for the review

Reviewer: LostMarauderx3
Date: 07/23/06 14:04
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

Hahaha, that was awesome! Deffinately adding this to my favorites list. 10000/10. =D

Author's Response: 1000 O.O Wow, that's a lot of points. Thanks for the reivew! *squeee*

Reviewer: Crista
Date: 07/23/06 13:52
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

What the hell was that??? lol

Very creative on your narritive point of view. A first, second and third person view. (,ust be some sort of record)

You must be dizzy

lol


Author's Response: Yeah, well I'm crazy like that. This is what happens when you don't drink enough water in a hot summer day. Thanks for the review!

Reviewer: this isnt jess
Date: 07/23/06 7:33
Chapter: Harry Potter and The Process of Writing Fan Fiction

haha, so creative, and funny, and interesting. i loved the three twists (or where there more?). awesome job!!

Author's Response: Haha, no there were only three twists, the dance, the twister game and the pretzel. Thanks you for the review!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
A Squib's Journey by ntoforhp 6th-7th Years
Jeffery Potter always had sensed he was somehow different from his playmates...
Out of the Blue by Secret Marauder 90 1st-2nd Years
This story weaves the tale of James and Lily from the day they met right up...
A Christmas in Azkaban by shadowkat678 3rd-5th Years
Hope is like a flickering candle. It can be snuffed out, but it can also be...
FEATURED
Five Christmases by hestiajones 1st-2nd Years
It took four Christmases for Andromeda Black and Ted Tonks to get together...
Coming Alive by The owl 6th-7th Years
Leanne Gamp hadn't wanted to be at that party, even though it was Christmas...
Graves by Oregonian 1st-2nd Years
In December of 1997, Harry visits his parents' graves in Godric's Hollow and...
CATEGORIES