Reviews For True Love?
Reviewer: CorpseBride
Date: 06/02/06 18:56
Chapter: True Love?

LOL!!! SO FUNNY!!!

Author's Response: :D THANK YOU!!! ^______^

Reviewer: Hermionefan_6
Date: 05/23/06 20:31
Chapter: True Love?

it was an interesting story, but I kind off freaked out in the scene were Hermione tells harry " 'Don’t be mad Harry, but I love him, and I want to marry him!' ” and then I freaked out even more in the rest of the story:
“ 'Oh, we’ll be related! I want to plan the wedding!” Harry cried, cheerfully, clapping his hands.

What?! Has everyone gone bonkers, including me?!

Dudley grabbed me and pulled me up from the sofa. He threw his arms around me and bent me over backwards and started planting slobbery kisses on my neck and face. “Oh, darling! I’m so happy!” he cried.

“Me too!” I smiled happily. Ewww!

He kept kissing me... my face was quite wet by now. Harry was standing there with a silly grin on his face, clapping his hands. I felt myself slip from Dudley’s embrace–"

but interesting story...good job, I,liked it when Hermione pointed out that "Pretending to yawn, so you could put your arm around a girl” was an old trik...good job!


Author's Response: LOL thank you xD sorry i freaked you out, i think i freaked out most people there too xP glad you liked it ^___^ thanks!!

Reviewer: Hidden_Heart2
Date: 05/22/06 23:43
Chapter: True Love?

I loved it but i was glad that it was a dream cuz i would have died if they really got married! it made me shiver just thinking about it. good job though!

Author's Response: LOL you and me both xD thanks very much!!

Reviewer: AshleighsWonder
Date: 05/22/06 22:41
Chapter: True Love?

I am still laughing! how funny and cute

Author's Response: :D :D thank you!

Reviewer: Leahr
Date: 05/21/06 20:52
Chapter: True Love?

Probably one of the weirdest stories I've ever seen, but good job all the same. I am very very relieved it was a dream. Nightmare, more like.

Author's Response: hahaha xD i take pride in it being the weirdest :D thank you sooo much xD lmao YES! nightmare! xD thank you for reading!!

Reviewer: hufflepuffgal
Date: 05/21/06 20:37
Chapter: True Love?

Oh! I am sooooooo glad that that was a dream! Really, really really glad! That woulda been soooo gross! It didn't seem to fit, like it wouldn't really have happened, so it being a dream made sence. Anyway, well written, interesting story. I'm, again, beyond glad that it was a dream! Keep up the good work!

Oh! And I liked how you made it that the dog was kissing her1 Nice idea!

Author's Response: :D thank you so much! lol yeah, i had to think of a way to make the paring work, but not work at the same time, and tada the dream idea :P and for everyone's sanity and mine, it had to be a dream xD i'm so glad you enjoyed it! thank you for reading!!

Reviewer: Akina Springwater
Date: 05/21/06 19:49
Chapter: True Love?

*phew* you had me scared there. right along with hermoine, i was glad that dream was over. good story. keep up the good work!

Author's Response: lol xD you and me both :P thanks so much!! ♥ ♥

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
The Green Knight Rises by Kerichi 6th-7th Years
In Creevey Wizard Comics, the Green Knight aids those in need under the cloak...
The Deathly Children by teh tarik 6th-7th Years
Summer, 1899. In the village of Godric's Hollow, the Dumbledore family is falling...
Not From Others by FloreatCastellum 6th-7th Years
She may not have been able to join Harry, Ron and Hermione, but Ginny refuses...
FEATURED
Whatever Happened to Saturday Night by Simply Being 3rd-5th Years
A short tale of the Marauder's friendship and its subsequent demise. Songfic...
Love is Like a Wrong Turn on a Cold Night by lucca4 6th-7th Years
Michael Corner muses on his short-lived relationship with Daphne Greengrass...
Maps by the opaleye Professors
Tell me, is the rose naked Or is that her only dress? -Pablo Neruda Four...
Pineapple in the Library by 1000timesingoldenink 1st-2nd Years
It's late on a Sunday evening, and Neville has a couple of questions...Why is...
CATEGORIES