Reviews For Life As A Girl
Reviewer: sweeterthanhunny
Date: 06/05/06 11:23
Chapter: Chapter 4

oh yeah. so gonna ruin sirius'rep.poor guy. great story.

Reviewer: nsg7harrypotterfan
Date: 06/03/06 20:27
Chapter: Chapter 4

Love the whole having to act gay thing.... it is sooo totally not Sirius that it is funny......

Reviewer: aintcrazy4you
Date: 06/03/06 12:51
Chapter: Chapter 4

I was gonna leave you a long review but my computer is being stupid and I will NOT write my message THREE times and have delete again. *sighs* Well,great story and this story was long so Yeepee!

Author's Response: Thanks

Reviewer: froggie
Date: 06/03/06 11:38
Chapter: Chapter 4

haha poor sirius! it would have been so much more interesting if he had to act gay as a girl!

Author's Response: But it would of been easy for him, since he flirts with girls all the time. Thanks for review.

Reviewer: dark_moon666
Date: 06/03/06 10:10
Chapter: Chapter 4

I think this is the most intresting chap. Poor Sirius, don't be too cruel to him! I beleive you did a pretty good job protraying the characters and their actions. of course, update soon. more on Remus (Rachel) please!!!!!!

Reviewer: ValorOrgulloso
Date: 06/03/06 9:28
Chapter: Chapter 4

This is an awesome story! I can't wait and see what happens next!

Reviewer: Mrs Liz Potter
Date: 06/02/06 23:39
Chapter: Chapter 4

This was an OK chapter. I wish it had more action, it was kinda slow. Update soon please. Love always~

Author's Response: I know it was a bit slow, but my mind wasn't really working that day. Next chapter will be exciting.

Reviewer: Darth Sirius
Date: 06/01/06 13:59
Chapter: Chapter 2

Oh, awkward!

Reviewer: Darth Sirius
Date: 06/01/06 13:56
Chapter: Chapter 1

oooh, looking good!

Reviewer: hpfan4eva
Date: 05/28/06 14:49
Chapter: Chapter 3

i love the story already and i hope u update it really soon and i will be checking it every day

Reviewer: siriusluvr1333
Date: 05/27/06 7:54
Chapter: Chapter 3

OMG this is hilarious . . . . i can't wait for more and see what happens during a school day . . . . sirius gay . . . .HILARIOUS!!!!

Reviewer: Raven Girl
Date: 05/26/06 16:39
Chapter: Chapter 1

LOL! that was so funny!=}
Raven Girl's bestfriend= Thought it was BIKHAYR=GOOD OR FINE. But i thought it was creamy!!!!!!!!!111

Reviewer: Raven Girl
Date: 05/26/06 16:39
Chapter: Chapter 2

Still great 4 both of us!!!!!!!!!!!!!

Reviewer: Raven Girl
Date: 05/26/06 16:38
Chapter: Chapter 3

great

Reviewer: Raven Girl
Date: 05/26/06 16:38
Chapter: Chapter 3

great

Reviewer: Raven Girl
Date: 05/26/06 16:28
Chapter: Chapter 2

Still great 4 both of us!!!!!!!!!!!!!

Reviewer: Raven Girl
Date: 05/26/06 16:02
Chapter: Chapter 1

LOL! that was so funny!=}
Raven Girl's bestfriend= Thought it was BIKHAYR=GOOD OR FINE. But i thought it was creamy!!!!!!!!!111

Reviewer: bookworm247
Date: 05/26/06 14:39
Chapter: Chapter 3

i just read ur story! it was v. funny! keep writing cuz ill be looking out for the next chappie!

Reviewer: aintcrazy4you
Date: 05/26/06 13:19
Chapter: Chapter 3

Good chappie!! I just think this chappie was a little short but other than that it's great.

Author's Response: I'll make the next chapter longer. Thanks for the review.

Reviewer: marauders maidens
Date: 05/26/06 13:12
Chapter: Chapter 1

er . . . . . . james has hazle eyes . . . .just thought i'd mention it, but good story though! it's so funny!!!

Author's Response: He does? My bad. I must of been thinking of Harry when I wrote that part. Thanks for the review.

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Somebody Like You by Kerichi 6th-7th Years
After tea leaves predict romance for Snape, he makes a sardonic wish on...
The Green Knight Rises by Kerichi 6th-7th Years
In Creevey Wizard Comics, the Green Knight aids those in need under the cloak...
Vincent (Inspired by Tim Burton) by Kerichi 6th-7th Years
Vincent Crabbe is eighteen years old. And sadistic. And creepy.
FEATURED
Wild Card by ToBeOrNotToBeAGryffindor 6th-7th Years
It was going to happen eventually: Oliver Wood had to retire. But when the decision...
Half-life by welshdevondragon 3rd-5th Years
Neville has the rest of his life ahead of him, but all he can do is look back...
Skinny Love by xxbabewithbrainsxx 6th-7th Years
“I’ve always been chubby. Admit it.” “You’ve never been skinny...
Tigerlily by Maple_and_PheonixFeather 3rd-5th Years
You promised yourself you'd never hurt her, but there are times when you wonder...
Astriferous by Padfoot11333 6th-7th Years
Merope Gaunt has never been celestial.Nominated for a 2014 QSQ - Best Dark/Angst.
CATEGORIES