Reviewer: Nina
Date: 12/05/04 9:11
Chapter: Places of Interest

THIS WAS GREAT!! I WANT MORE

Author's Response: Lol, I'm happy you like it so much!!!

Reviewer: Xenith
Date: 12/04/04 23:36
Chapter: Fallen

cool

Author's Response: thanks

Reviewer: twitchylittleferret
Date: 12/02/04 17:54
Chapter: What

this is so good...i wonder what harry will do so plz update soon so i can find out!

Reviewer: twitchylittleferret
Date: 12/02/04 17:53
Chapter: What

this is so good...i wonder what harry will do so plz update soon so i can find out!

Author's Response: hahaha, be patiant! i'm working on updating it soon, i hope you'll all like the next chapter!

Reviewer: Vader
Date: 12/02/04 10:08
Chapter: What

More good stuff!

Author's Response: lol, glad you're enjoying it! :)

Reviewer: Sad4Sirius
Date: 12/01/04 16:05
Chapter: What

i really love your story... i wonder what harry willdo, though i think i have an idea.... please update soon!

Author's Response: you think you have an idea do you.... what's your idea? i'd love to hear what you think may happen! thanks a lot!

Reviewer: mudblood79
Date: 12/01/04 11:30
Chapter: What

hmm harry may become the boy who died after all from Ron's reaction.LOL

Author's Response: yes, the boy-who-died! lol, that's great!

Reviewer: mudblood79
Date: 12/01/04 11:28
Chapter: An Emotional Rollercoaster

great job as always

Author's Response: thank you thank you **bows** lol!

Reviewer: Potterfan524
Date: 12/01/04 9:12
Chapter: What

This is a wonderful story!! It has really kept my attention, and really wanting more! Keep them coming.

Author's Response: thanks! it's great you enjoy reading my story :)

Reviewer: Shortcake
Date: 12/01/04 0:07
Chapter: What

I am really enjoying your story. 'Fluff' is great 'escape' reading. You've kept my attention. I can't wait to read the rest.

Author's Response: thanks a bunch, i love fluff, and i'm glad it's not too fluffy where it makes your mind melt, lol :)

Reviewer: lance the dragon master
Date: 11/30/04 23:41
Chapter: What

awsome story some people say that harry and hermione don't fit but I do think they do and keep up the good work can't wait for next chapter I swear!!!!!!!!

Author's Response: i agree, harry and hermione make a great fit! though, i do hope she ends up with ron.....but that's another story! thanks!

Reviewer: emma57
Date: 11/30/04 16:59
Chapter: What

yes it was a bit short, but i guess we'll forgive u :) another excellent chapter, cant wait for the next one-or two,hopefully! ah,man! i like the "new phase" but i cant get enough of my fluff! (hey, i rhymed too!!) :) :)

Author's Response: thanks for not getting at me too much for the short chapters. Lol, i guess that's why i updated two instead of one! Another rhyme, yay!! hahaha! Fluff is the altimate best :)

Reviewer: emma57
Date: 11/30/04 16:50
Chapter: An Emotional Rollercoaster

wonderful as alwayz...now im on to read the next chapter-yay!!!

Author's Response: yay! next chapter!

Reviewer: nuttyniffler99
Date: 11/30/04 16:49
Chapter: What

Yay! Another chapter, good job, I really like where you're going with it. Please update within the next few days. =)

Author's Response: next few days....hmmmmm, and i thought you'd all be satisfied with me giving you two chapters! there's just no pleasing the readers, is there! so demanding! Lol, i'm kidding, i think it's great that you all want more updates :) :) Yah, i really like where the story is heading, now that ron i awake! yay!

Reviewer: Nina
Date: 11/30/04 13:54
Chapter: Some Kisses and Some Words

Loved it!!

Author's Response: lol thanks, i guess two words is enough to express how much you like my story! Lol! i'm glad you're enjoying it :)

Reviewer: iceblue
Date: 11/30/04 10:17
Chapter: Some Kisses and Some Words

I love the story so far, and can't wait for the next chapter!

Author's Response: thank you, the next chapter should be here really really soon

Reviewer: Hedwig
Date: 11/29/04 23:38
Chapter: Some Kisses and Some Words

I am the eleventh review so now you MUST UPDATE! Muhahahaha! Great fic, and please don't intentionally keep you unbearably anxious readers waiting. It's torture! Aahhhhhhh!

Author's Response: lol yikes! i would never keep the readers waiting intentially, i'm not that cruel!

Reviewer: blondie
Date: 11/29/04 21:57
Chapter: Some Kisses and Some Words

I am your tenth review SO PLEASE add the next chapter! Its a good story, possibly one of my favourites. lol

Author's Response: next chapter being added........now! thanks!

Reviewer: TheOnlyOneHeEverFeared
Date: 11/29/04 20:02
Chapter: Some Kisses and Some Words

Very good beginning. The chapters do need to be a little longer, but overall, a good start. Anxious about what happens following the fluff... keep writing!

Author's Response: the fluff, lol, yes, my story is a lot of fluff, but who can resist fluff!! thanks :)

Reviewer: emma57
Date: 11/29/04 19:25
Chapter: Some Kisses and Some Words

your story is definetely my favorite! this chapter was just as good and better than the prequels. im in agony...must..have..next..chapter... come on people, only TWO MORE REVIEWS!!!! :-)

Author's Response: thank you so much! the next chapter will be here really really soon.......

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
M.I.T.: Entente Cordial by Northumbrian 6th-7th Years
A strange and seemingly inexplicable death in London's West End brings an unlikely...
A Squib's Journey by ntoforhp 6th-7th Years
Jeffery Potter always had sensed he was somehow different from his playmates...
Out of the Blue by Secret Marauder 90 1st-2nd Years
This story weaves the tale of James and Lily from the day they met right up...
FEATURED
Five Christmases by hestiajones 1st-2nd Years
It took four Christmases for Andromeda Black and Ted Tonks to get together...
Coming Alive by The owl 6th-7th Years
Leanne Gamp hadn't wanted to be at that party, even though it was Christmas...
Graves by Oregonian 1st-2nd Years
In December of 1997, Harry visits his parents' graves in Godric's Hollow and...
CATEGORIES