Reviews For Finally in Love
Reviewer: EmmyT
Date: 12/19/10 10:44
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Pretty good.Sweet and full of fluff! If I'm honest, it was a bit short and could have had a bit more detail. Also, the characters, Lily especially, talked like some modern Americans. After all, that would have taken place in 1970's Britain. Sorry for the critism, but I did enjoy it!

E x

Reviewer: LilyflowernProngs
Date: 10/07/08 19:30
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Very CUTE! I loved IT NOT TOO SAPPY BUT JUST THE RIGHT AMOUNT!!!!!
GOOD JOB!
LilyflowernProngs

Author's Response: thanks! :D

Reviewer: Seer_Witch
Date: 06/29/08 21:27
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Too abrupt for my liking. But more detailed than the last one, but I need an EXTREMELY detailed one! Anyway, whatever, it was fucking amazing. No, not THAT much but pretty good.

Author's Response: um...thanks...?

Reviewer: Secret Sarah
Date: 10/29/07 22:23
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Its really short but its cute and romantic :)

Author's Response: haha thanks =)

Reviewer: xpotterxprincessx
Date: 10/26/07 15:16
Chapter: Finally in Love (one-shot)

very nice and fluffy

Author's Response: thank you! =)

Reviewer: marvelousmeg
Date: 09/25/07 20:03
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Hmmmmmmm... very different and that's good. It happened really fast though so I almost missed it. Congrats on your first fic!!!!!!!!!!!!!!!!

Author's Response: thanks! ya im sorry its so fast. thanks for your review!

Reviewer: hpfreak101
Date: 09/14/07 16:19
Chapter: Finally in Love (one-shot)

This was fantastic. you knew it had to be a stupid boy who made lily realize she loved james.

Author's Response: thank you!!! oh of course =D

Reviewer: Tweak
Date: 08/06/07 7:40
Chapter: Finally in Love (one-shot)

lol, ok I'll review. It was really cute! I know writing a one-shot can be hard to write sometimes because you have to fit so much into just one chapter, so I was thinking it was a little too fast maybe? But oh well, it doesn't matter, the main thing is you keep writing! Good job!

Author's Response: hey thanks!!

Reviewer: zonkoslover
Date: 04/05/07 21:39
Chapter: Finally in Love (one-shot)

KOOL! wow i hope u write another fic sumtime soon!

Author's Response: awww thx!!! all my non-harrypotter fics can be found at fictioncentral.net under the name of Alasse_Elf_Maiden. i tend to like those ones better, thanks!!!!!!!!

Reviewer: pottergurl92
Date: 04/04/07 19:51
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Awwwwww
Loved it
Cute

Author's Response: thank you!!!

Reviewer: khoov
Date: 03/06/07 19:48
Chapter: Finally in Love (one-shot)

this was a really cute story! a few gramatical errors, but other than that, it was great!!

Author's Response: thank you!!!!!!

Reviewer: Mrs_TwitchyFerret
Date: 12/09/06 17:10
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Ugh, (i read your other reviews) i don't see why people think it's rushed. seems fine to me, i mean, it's a one-shot! it's SOOOO brilliant!!!!!!!! And omg Chloe has long brown hair and SO DO I! hahaha yeah i'm really having fun with the fact that someone used my name in a story! lol. I really, really, really, really, really hope you write another fic! You're so great at it! And while you're at it, write some more poems too!!!!!
~Chloe
p.s. GREAT FIC!

Author's Response: thank you so much!

Reviewer: Mrs_TwitchyFerret
Date: 12/09/06 17:03
Chapter: Finally in Love (one-shot)

AHHHHHHHHHHHHHHHH OMG THAT'S SO COOL! YOU USED MY NAME! (even though you wrote this way before you knew my name) IT'S STILL COOL! okay now i'm gonna go actually read it. hehehehe i just saw my name in the first sentence so i freaked out. Yeah i'm weird!
~Chloe (hehe you used my name haha i'm REALLY weird)

Author's Response: lol thats pretty sweet. thx!

Reviewer: darkangelx02
Date: 11/29/06 20:41
Chapter: Finally in Love (one-shot)

it's all good but....its just a bit fast.if you can slow it down a bit it'll be better.

Author's Response: thx! i appreciate it!

Reviewer: hpgirl_91
Date: 10/12/06 23:48
Chapter: Finally in Love (one-shot)

To start this was a very good story idea. IIt had a good overall idea, but this seemed rushed. This story would be better if lengthened to 3 or 4 chapters. I really liked where you were going, but I think if it was slowed down and spread out it would make a much better story.

Author's Response: thank you! ya this was my first story and im more of the 'poetry' type author so ya....thank you soo much!!!!!!!!

Reviewer: HJPCATI
Date: 09/07/06 16:32
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Its an okay plot but more fluff would have made it a better story

Author's Response: ok well thank you!

Reviewer: evansgirl92
Date: 09/04/06 18:03
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Wow, nice job! Nicely written for a short one-shot!

Author's Response: thank you soo much!

Reviewer: digtal_princess23
Date: 07/23/06 12:57
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Dang! That was pretty good! Loved the end!

Author's Response: thanks!!!!!!!!!!!!

Reviewer: digtal_princess23
Date: 07/23/06 12:57
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Dang! That was pretty good! Loved the end!

Author's Response: thx!!!!

Reviewer: digtal_princess23
Date: 07/23/06 12:56
Chapter: Finally in Love (one-shot)

Dang! That was pretty good! Loved the end!

Author's Response: thx a bunch!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
My Bloody Valentine by Kerichi 6th-7th Years
Weasley girl meets vampire boy. Romance with a bite.
Epithalamium by Squibstress Professors
Minerva McGonagall is a bright, talented witch with dreams of becoming the first...
A Ship to Wreck by FloreatCastellum 6th-7th Years
And good God, under starry skies we are lostAnd into the breach we got tossedAnd...
FEATURED
Twilit Confessions by ahattab33 3rd-5th Years
After returning from Australia with the Grangers, Ron realises the moment to...
Soul Sister by hestiajones 1st-2nd Years
Ted and Andromeda have just eloped. So, they dance. A songfic featuring...
Time and Tide by minnabird 6th-7th Years
Filius has seen her all his life: the Woman. She has been drifting through time...
Footprints in the Sand by Equinox Chick 6th-7th Years
It was a summer like any other for Danny. He worked at his parents' Bed and...
Consolation by Gmariam 3rd-5th Years
For years, Remus Lupin found comfort in the arms of Rosmerta Richardson...until...
Dangerous Liaisons by eternalangel 6th-7th Years
It was a dangerous game she was playing; Dorcas Meadowes knew it, but the exhilaration...
CATEGORIES