Reviewer: AliKt716
Date: 01/15/07 13:31
Chapter: Episode 9 - Evil Plan C

Heh heh. Funny. Write more cuz I'll read it! Very nice humor fic.

Reviewer: loonylovegood18
Date: 01/15/07 7:15
Chapter: Episode 9 - Evil Plan C

Haha! Excellent!!

Reviewer: Pirate Fanatic
Date: 01/15/07 6:57
Chapter: Episode 2 – Letters

whoa! nice ending here..evil cliffy! i love this hilarious soap opera!!!! ugh filch..ugh..

Reviewer: HPAndHG4ever
Date: 01/14/07 22:40
Chapter: Episode 9 - Evil Plan C

I'm so glad that you didn't give up on this story! I knew there was something up with Derek. Great job!

Reviewer: sistenpotter
Date: 01/14/07 9:45
Chapter: Episode 9 - Evil Plan C

this is great! I'm really looking forward to the next chapter, write fast!

hope we'll see more of Ron soon...

Reviewer: RowenaRavenclaw
Date: 01/14/07 7:30
Chapter: Episode 9 - Evil Plan C

brilliant! it did kinda make up for the wait... i love what hermione did to derrick mathis! can the barman turn out to be Jewish and circumsise him? lol only joking... please dont make everyone wait so long for the next chapter!

Reviewer: hermy_loves_ron
Date: 01/14/07 1:31
Chapter: Episode 9 - Evil Plan C

You know, the funny thing is, on tv i don't really like soaps that much. But I'm hooked on this one! I'm gonna become one of those soap addicts--"no, i'm busy, I've GOT to catch the next episode of "as the wizarding world turns!" lol. update soon.

Reviewer: GinnyPottergirl
Date: 01/13/07 22:19
Chapter: Episode 9 - Evil Plan C

Whoa. Do Snape and Bella like each other?? Aah! Oh no, I hope Filch is OK and Minerva decides to be the loving mother she never was!!
I hate Derrick, he's evil!!!!

Reviewer: sweet destiny
Date: 01/13/07 21:48
Chapter: Episode 9 - Evil Plan C

funny! since when did lord voldemort like luna lovegood??????????? aNd y would he?//?????still funny tho

Reviewer: GinnyPottergirl
Date: 01/13/07 21:43
Chapter: Episode 8 – Evil Planning

Augh! The suspense of all stories! Evil (plan)!
Sorry, they DO go together really well. However, 'Harry Potter' and 'must die' mix like water and oil. I believe 'Harry Potter' and 'is so amazingly hot' fit much better. ; ) I really love this story! So funny!

Reviewer: GinnyPottergirl
Date: 01/13/07 21:34
Chapter: Episode 7 – Cat Fight the Second

Ha, I love Dumbledore and McGonagall's conversation. He has her nose! *snigger*
Aw, that last bit is kind of sad! Poor Ginny! (and Hermione, she feels really bad, I guess...)

Reviewer: GinnyPottergirl
Date: 01/13/07 21:25
Chapter: Episode 6 – Encounters

OMG, that end, it is lethally funny!!! : D I love it!!
Voldy AND Bella have gone off the deep end. ; )
So, Hermione's got a crush then. Duh. ; )

Reviewer: GinnyPottergirl
Date: 01/13/07 21:17
Chapter: Episode 5 - Cat Fight

Alright, Voldy lost it. Completely, I mean.
Hey, where IS Ron? And yes, there's always a more confusing for Hermione to achieve.
I can't wait to hear about McGonagall's meeting with Filch! It's gonna be great! : D

Reviewer: GinnyPottergirl
Date: 01/13/07 20:55
Chapter: Episode 4 –The School Year Begins

Oooh, Mrs. Norris is so mad at Filch!
This gets better and better!
Luna/Voldo are hilarious!!

Reviewer: GinnyPottergirl
Date: 01/13/07 20:49
Chapter: Episode 3 – The One

*gasp for breath through uncontrollable laughter*
That is great! I love it! Haha! ; )

Reviewer: GinnyPottergirl
Date: 01/13/07 20:41
Chapter: Episode 2 – Letters

OMG, that is hilarious!
McGonagall and Dumbledore are Filch's parents! That is way too funny!
Eew, Voldemort is a sicko!

Reviewer: GinnyPottergirl
Date: 01/13/07 20:33
Chapter: Episode 1 - It was Love at First Sight

OK, Voldy really is getting battier.
As for Filch...no surprises there! ; )

Reviewer: Babieblonde5629
Date: 01/13/07 19:47
Chapter: Episode 9 - Evil Plan C

wow that derrick sounds alrite to me =]

Reviewer: Babieblonde5629
Date: 01/13/07 19:34
Chapter: Episode 8 – Evil Planning

i like the hermione/derrick/ginny thing best

Reviewer: Babieblonde5629
Date: 01/13/07 19:27
Chapter: Episode 7 – Cat Fight the Second

ooo juicy

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Severus's Prince by DestinyMoonStar Professors
What does Severus Snape do when a one night stand turns into a baby boy? ...
The Youngest Death Eaters: Year III by DestinyMoonStar 6th-7th Years
Year 3 A year of hard choices and tough talks: Destiny learns about...
Allegiance by ToBeOrNotToBeAGryffindor 6th-7th Years
During his final year at Hogwarts, Draco Malfoy had few illusions about where...
FEATURED
The Pretender by littlebird Professors
She feels the familiar pang of disappointment that they've never been better...
A Light in the Gap by WeasleyMom 3rd-5th Years
When Harry woke that first morning in Grimmauld Place, he wondered if Ron and...
Tapestry by Equinox Chick 1st-2nd Years
As Walburga Black stitches, Sirius rebels. Two poems written about the infamous...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
CATEGORIES