Reviewer: Amelia_Bones
Date: 09/11/11 12:00
Chapter: one shot

Very clever and amusing. But what IS Ron going to do with 12 copies of Hogwarts: a History? LOL

Reviewer: pandora123
Date: 12/19/07 4:41
Chapter: one shot

Very cute! I love it!

Reviewer: tha_looney_one
Date: 08/21/07 11:46
Chapter: one shot

omg! this is pretty funny!! you are really good at doing things from rons pov. looney like!!

Reviewer: RupertsPheonix
Date: 06/02/07 10:42
Chapter: one shot

Haha, cute. I was just clicking on random things and found this--very, very cute. Loved it! =) --RP/Kate

Reviewer: GinnyPotter808
Date: 05/16/07 17:17
Chapter: one shot

Aww! So cute!!! Ron is so thickheaded! And who knew that Hermione was so romantic? Breath mints, I ask you. =D Great fic!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Susan

Reviewer: AKA294
Date: 12/19/06 10:44
Chapter: one shot

When I submitted my first story, it disappeared every time. I never even got a letter of rejection on my email. What I did was put an author's note saying that my story had been getting rejected and that I had not recieved a rejection notice to tell me what to correct. I got a rejection letter the next time, but it didn't make any sense whatsoever; it said that I spelled too many words wrong, while none of the words were misspelled. If you're still having problems after you try the author's note thing (Unless, of course, it's accepted before you get this review) I suggest talking to a moderator, and they can look over your story and maybe see why it's been disappearing. I hope this helped! I really want to read that story!! I can't wait!

Author's Response: I've actually tried both of those. lol but the queue's closed right now and I'm not at home anyway, but after break I'll try submitting again....hopefully it'll work this time...

Author's Response: oh, and we should probably move this conversation to pm...the mods are really starting to crack down on spamming, and I'm not sure if this'll count or not. better safe then sorry.

Reviewer: AKA294
Date: 11/26/06 19:38
Chapter: one shot

By the way, is By Your Side getting rejected, or what? I'm excited to read it!


Author's Response: yeah, I really don't know what's up with that...I keep submitting and it keeps disappearing. I haven't tried in a bit though, so maybe I'll try again.

Reviewer: AKA294
Date: 11/26/06 19:37
Chapter: one shot

Haha... I'm wondering why this doesn't even get less funny as I read it over and over again... lol. I'm glad you're going to be able to beta A Couple Secrets again.

Author's Response: I love how you love this so much. =]

Reviewer: AKA294
Date: 11/18/06 17:19
Chapter: one shot

OMG. I can't believe she did it AGAIN. enough said

Author's Response: I know! haha But I kinda just did the same thing to her, so I guess I had it coming, huh?

Reviewer: AKA294
Date: 10/24/06 19:29
Chapter: one shot

It's like she's gone! She hasn't been on AIM for more than like two minutes at a time for a couple of weeks! She told me a couple days ago that she was going to turn it in soon... lol

Author's Response: I've just talked to her yesterday. She's submitted ch. 2 and is going to send me ch. 3 on Sunday, so yay! School must be killer...

Reviewer: AKA294
Date: 10/06/06 18:55
Chapter: one shot

No, she hasn't been on mugglenet in a couple weeks. Hopefully, it won't be like last time, though... lol I sure hope not. She's been on aim, but always doing homework or at the library or something. She seems really busy, but I just hope that she doesn't give up on this story or anything like that... I am very random sometimes. I just thought of Uncle Vernon's reaction if Harry gave him these presents. (not the romantic ones, of course) "Are those the dementy-whatsits?"

Author's Response: that would be pretty weird. but yeah, I really hope she gets back online soon..

Reviewer: AKA294
Date: 10/01/06 21:37
Chapter: one shot

Ha ha I just read this now when I need a good laugh... And I talked to EP and she still says no she's finished with that story :( that sux but o well i understand that you're betaing A Couple Secrets now

Author's Response: thanks. =] that makes me feel pretty special. And yeah, I'm beta-ing it..but she hasn't been online lately, has she? Which really sucks, since she always hooks me in the first chapters, and now I'm waiting to find out what's happening!

Reviewer: Hedwig with a quill
Date: 09/17/06 12:42
Chapter: one shot

hahaha!! luved it!

Author's Response: Thank you! And extra extra thanks for reviewing. =]

Reviewer: AKA294
Date: 09/07/06 7:25
Chapter: one shot

Hello! This is hilarious... Thank you for supporting Evans and Potter too, you being her beta. You took the words right out of my mouth in that review for the other story

Reviewer: AKA294
Date: 08/30/06 23:55
Chapter: one shot

OMG! I'm gonna hang this up in my house during Christmas...
Sooo funny! Laughed my pants off reading this
Ashley :)


Author's Response: haha Thats great! I think it's crazy that people still read this almost a year later, so thanks extra tons for reviewing! (And I'm thinking of making E&P finish writing her story just so I can read it. =])

Reviewer: Evans and Potter
Date: 08/23/06 17:15
Chapter: one shot

Wow! It was LOL funny. Great job! It was a VERY different type of idea and I LOVE IT SO MUCH!

Author's Response: Thanks! It was actually for the Winter Snows Challenge last year...but thanks for thinking I was original anyway! :]

Author's Response: Thanks! It was actually for the Winter Snows Challenge last year...but thanks for thinking I was original anyway! :]

Author's Response: OOPS. I clicked submit twice. Sorry. But this means you can log in now! *cheers*

Reviewer: subsanity
Date: 08/03/06 7:07
Chapter: one shot

10/10, you write really good humor fics

Author's Response: Thanks! I'm glad someone feels that way..I wasn't so sure myself. :]

Reviewer: Bianwen
Date: 07/22/06 20:36
Chapter: one shot

This is really good!!


Author's Response: Thank you so much for reading my story, and especially for reviewing it!

Reviewer: padfooyroxmysoccks
Date: 06/28/06 20:16
Chapter: one shot

Ha ha!!! that was funny!! Ron was so...Ron! : Cluless!!
I'd like to go in THAT comonroom with Sirius. Or dan

Author's Response: haha. I'd have to go with Sirius myself. I'm glad you liked Ron, I had worried he might turn out a little OC, you know?

Reviewer: phoe_gurl
Date: 06/28/06 13:01
Chapter: one shot

very good, very clever use of twelve days. cool.

Author's Response: Thanks for reviewing. It makes me happy.

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Severus's Prince by DestinyMoonStar Professors
What does Severus Snape do when a one night stand turns into a baby boy? ...
The Youngest Death Eaters: Year III by DestinyMoonStar 6th-7th Years
Year 3 A year of hard choices and tough talks: Destiny learns about...
Allegiance by ToBeOrNotToBeAGryffindor 6th-7th Years
During his final year at Hogwarts, Draco Malfoy had few illusions about where...
FEATURED
The Pretender by littlebird Professors
She feels the familiar pang of disappointment that they've never been better...
A Light in the Gap by WeasleyMom 3rd-5th Years
When Harry woke that first morning in Grimmauld Place, he wondered if Ron and...
Tapestry by Equinox Chick 1st-2nd Years
As Walburga Black stitches, Sirius rebels. Two poems written about the infamous...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
CATEGORIES