Reviewer: tonksmaniac
Date: 01/25/08 23:14
Chapter: Misinterpretations

i love this chapter! it reminds me of midsummer night's dream by shakespeare. if you haven't read it you should, it's all about misunderstandings.

Reviewer: REMi iS AWESOME
Date: 01/05/08 13:25
Chapter: What is it with all these Hair Care Products?

Ahamzing story so far!! It sorta reminds me of that suite life of zac and cody episode i was watching last night you know the one when theyre doing the play and they all fall in love with the wrong people becasue of that fairy thinger?? If you dont thats totally okay. This story is awesome I cant wati for an update!! I can't wait for them to actually fall in love with the right people!

Reviewer: Karya
Date: 11/20/07 19:07
Chapter: What is it with all these Hair Care Products?

Omg give me more i love it a cliffhanger nooo what will i do?!

Reviewer: Karya
Date: 11/19/07 18:25
Chapter: Kissing

OMG more more!

Reviewer: Karya
Date: 11/19/07 18:18
Chapter: Misinterpretations

Omg i love it desperate housewives is the best great story cant wait for more loves
ta ta

Reviewer: Queen97
Date: 11/10/07 22:18
Chapter: Ringo and Paul: Reluctant Rabbits

What is this...the one Shakespeare play?!? Flip, I forgot what it's called. Oh, well. Everybody is with the wrong person!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reviewer: Sarahmilan
Date: 11/09/07 21:56
Chapter: Masquerade

-hums- masquerade paper faces on parade masquerade hide your face so the world will never know you.
hahah, sorry, I had to.
I really enjoy this fic. :)

Reviewer: InCompanyofFaeries
Date: 11/04/07 11:12
Chapter: What is it with all these Hair Care Products?

Update, PLEASE!!!!!!!!

Reviewer: Hermionelookalike101
Date: 10/31/07 19:52
Chapter: What is it with all these Hair Care Products?

Absolutely ADORABLE!!!!!!!!!!!!! oh my gosh i wish i could just go into the story and announce who likes who lol. haha one of the best stories EVER. update please!!!im dyin here!!!!!!

Reviewer: liveonluna
Date: 10/27/07 21:01
Chapter: What is it with all these Hair Care Products?

Whoa. The last scene was unexpected.. but interesting. People really need to annouce their true loves! lol. but please update soon.. thanks. =D

Reviewer: liveonluna
Date: 10/27/07 21:01
Chapter: What is it with all these Hair Care Products?

Whoa. The last scene was unexpected.. but interesting. People really need to annouce their true loves! lol. but please update soon.. thanks. =D

Reviewer: loveme
Date: 10/26/07 17:17
Chapter: What is it with all these Hair Care Products?

Aww. I love the bit when sam's like, my family was murdered eight years ago. So sad :'(

Reviewer: ThisMustBeLove
Date: 10/26/07 4:34
Chapter: What is it with all these Hair Care Products?

so good!

Reviewer: iAMmissdelaney
Date: 10/25/07 20:44
Chapter: What is it with all these Hair Care Products?

Good Lord, this is like One Tree Hill or something.
gah.
At this rate, I'll never be able to make a better copy of my oratory.
Maybe I should just feign illness...

Reviewer: iAMmissdelaney
Date: 10/25/07 20:29
Chapter: Ringo and Paul: Reluctant Rabbits

OH MY GOSH. IT WAS SAM BJORN.
Mitchell.. and the Valentine's... and IT WAS SAM.

Whoah.

Reviewer: iAMmissdelaney
Date: 10/25/07 20:23
Chapter: The Halloween Party

Damn, and blast!
So close!

Reviewer: iAMmissdelaney
Date: 10/25/07 20:10
Chapter: The Mysterious Halloween Party

-cries silently-
When can the charade be over so that I can finish my oratory for debate!

Reviewer: iAMmissdelaney
Date: 10/25/07 19:58
Chapter: Hogsmeade Fun

No. No more drama and misunderstandings. Cut it. Cut it out.
I will die!
DIE!

-weary sigh-
Onward.. forth... to the....whatever.

Reviewer: iAMmissdelaney
Date: 10/25/07 19:48
Chapter: One Hell of a Hangover

Dang.
I hate when plans go to crap.

Reviewer: iAMmissdelaney
Date: 10/25/07 19:41
Chapter: Bimbos and Awapuhi Shampoo

Let the drama begin.

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
The Green Knight Rises by Kerichi 6th-7th Years
In Creevey Wizard Comics, the Green Knight aids those in need under the cloak...
Friends and Foes by Northumbrian 3rd-5th Years
It took Harry and his friends years to discover who killed Colin Creevey. Ginny...
Not From Others by FloreatCastellum 6th-7th Years
She may not have been able to join Harry, Ron and Hermione, but Ginny refuses...
FEATURED
Wild Card by ToBeOrNotToBeAGryffindor 6th-7th Years
It was going to happen eventually: Oliver Wood had to retire. But when the decision...
Half-life by welshdevondragon 3rd-5th Years
Neville has the rest of his life ahead of him, but all he can do is look back...
Skinny Love by xxbabewithbrainsxx 6th-7th Years
“I’ve always been chubby. Admit it.” “You’ve never been skinny...
Tigerlily by Maple_and_PheonixFeather 3rd-5th Years
You promised yourself you'd never hurt her, but there are times when you wonder...
Astriferous by Padfoot11333 6th-7th Years
Merope Gaunt has never been celestial.Nominated for a 2014 QSQ - Best Dark/Angst. Nominated...
CATEGORIES