Reviewer: fairy_lights27
Date: 03/13/10 18:54
Chapter: Wake Up, Harry!

ROFL!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! Sooooooooooooooooooooooo funny! I'm adding this to my favorites!

Reviewer: Phoenixis
Date: 08/05/09 2:22
Chapter: Wake Up, Harry!

This was good. Funny.

Reviewer: ray_16
Date: 02/27/09 12:42
Chapter: Wake Up, Harry!

Haha.:D

Reviewer: KooKoo
Date: 05/12/08 21:21
Chapter: Wake Up, Harry!

HAHAHAHAHAHA!That is funny and I'm still an over-excitable freak.

Reviewer: HagridsTheMan
Date: 04/08/08 17:28
Chapter: Wake Up, Harry!

Haha that was pretty funny! Nice job.

Reviewer: marvelousmeg
Date: 04/04/08 16:30
Chapter: Wake Up, Harry!

I love this! Ultra funny!!!!!!!1 Loved it!!!!!!!!!!!!! (Was extremley confused, but I loved it!)

Reviewer: Magic Muffin
Date: 04/02/08 17:50
Chapter: Wake Up, Harry!

I LOVE this! THIS IS THE BEST! This really sounds like me...

Reviewer: Raffles
Date: 03/24/08 19:52
Chapter: Wake Up, Harry!

lol. i loved that fanfic. it was hilarous. i fell of my chair laughing and my brother thought id gone crazy.

Reviewer: Afifa
Date: 02/26/08 15:16
Chapter: Wake Up, Harry!

poor harry. lol. i can't stop laughing. nice job!

Reviewer: ginnyrulz13
Date: 01/27/08 17:54
Chapter: Wake Up, Harry!

lol SO funny!!!

Reviewer: MayItBe
Date: 01/26/08 11:41
Chapter: Wake Up, Harry!

hahahaha. You are a great writer, keep it up!
-molly.

Reviewer: Magic Muffin
Date: 01/21/08 18:16
Chapter: Wake Up, Harry!

Wow. That sounds like someone I know. *pokes myself* I can't help but notice that you had fun writing this, and I had fun reading this!

Reviewer: vikkidragon
Date: 01/01/08 14:16
Chapter: Wake Up, Harry!

EPIC WIN!!!!!

Reviewer: harrypotterpwns
Date: 12/24/07 19:10
Chapter: Wake Up, Harry!

haha!

Reviewer: marvelousmeg
Date: 11/16/07 21:50
Chapter: Wake Up, Harry!

Hilarious and awesome!!!!!!!!!!!!!:) You rock!!

Reviewer: PadfootnPeeves
Date: 11/08/07 16:37
Chapter: Wake Up, Harry!

ha! that was phunny! i liked how she kept checking the rating... 10/10!
~Padfoot

Reviewer: tha_looney_one
Date: 10/08/07 17:03
Chapter: Wake Up, Harry!

*giggling* That was funny. Babbling Beverage has so much potencial, yes? I recently read a somewhat similar fic called The Flying Lesson that I really think you would like. Voldy gets stung by a billywig, which seems to have interesting effects. Anyway, your story was really good and I'll be searching for more!!

Reviewer: KaileeA42
Date: 10/04/07 22:34
Chapter: Wake Up, Harry!

hilarious I loved it so much. I am gonna read it again.

Reviewer: Wicked_Quill
Date: 09/23/07 14:56
Chapter: Wake Up, Harry!

haha! loved the part about Karkaroff, abd the babbling potion. very funny.

Reviewer: Queen97
Date: 07/25/07 19:39
Chapter: Wake Up, Harry!

Funny. Really funny.

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Unexploded Bombs by Oregonian 1st-2nd Years
Dudley Dursley has just experienced the death of his elderly father Vernon from...
Ginny's Big Decision by dg04 1st-2nd Years
After Dumbledore's Funeral, Harry tells Ginny that they can't be together anymore...
Little Lions by SexY_LydZ 6th-7th Years
On a stormy October evening, a letter, a late night trip to the library and...
FEATURED
Going Against Salazar's Grain by hestiajones 1st-2nd Years
"Sometimes," said Dumbledore, "we sort too soon." Originally writtten for...
Whispers in the Night by lucca4 6th-7th Years
"Swear to me, Cissy. Swear you won't tell." It's a secret, and it haunts...
Fear and Loathing in Florida (Mostly Loathing) by minnabird 3rd-5th Years
Scabior and Greyback had to escape the Aurors somehow - they just hadn't expected...
Just Before Healing by WeasleyMom 3rd-5th Years
With Hannah, things always go to yellow.
In Bloom by ToBeOrNotToBeAGryffindor 3rd-5th Years
It figures that he ignores the other side of roses. Thorns fit to draw blood...
Magical by Nagini Riddle 1st-2nd Years
Ginny and her brothers sneak down the stairs to look at presents, but instead...
CATEGORIES