MuggleNet Fan Fiction
Harry Potter stories written by fans!
Reviews For Dear Dumby

Name: Sperk Carm Evans (Signed) · Date: 05/25/06 20:28 · For: In The Face Of Adversity…
hahahahaha!!!!! it was HILARIOUS!!!!!!!!!!!!!!! just wonderful!

Author's Response: Yay! I'm really pleased you thought so, thank you!

Name: Silver_Quill (Signed) · Date: 05/25/06 19:45 · For: The Notice
Hey! This is probably going to be read by you when you get back from the place of Italians... AKA Italy.


Hope your day was filled with awesomeness and other cool stuff!!!



Author's Response: Aw, thank you!! I am back from the place of Italians, and am (finally!) catching up with my reviews! Thanks, I had a lovely day, which you just made better! Thanks!!

Name: LunaLady92 (Signed) · Date: 05/25/06 13:24 · For: In The Face Of Adversity…
omg i loved this lol

Author's Response: Thanks, I'm really glad that you enjoyed it!

Name: Silver_Quill (Signed) · Date: 05/24/06 22:26 · For: The Notice
You just know now I have to be caught putting sugar quills on Harry's pillow. Haha, not really, but someone bugging Harry is exactly what he needs. If Voldie quits being evil... who will be evil to Harry? THE INSANITY NEVER ENDS! *imitates a cat*


Author's Response: Exactly! Join Harry's fan club - bug him more! Oh, the insanity...!

Name: MrsRuebeusHagridDursley (Signed) · Date: 05/24/06 21:38 · For: In The Face Of Adversity…
Wow. I love that chapter. I made me laugh. :-D

Author's Response: I am very pleased!

Name: Quiditch fan (Signed) · Date: 05/24/06 18:28 · For: The Notice
hooray! i love being in stories! you are the first one so far, but i loved it! huzzah!

Author's Response: Hooray! Huzzah! Yipee! *Giggles* Thanks, glad you enjoyed it!

Name: crystalized pineapple (Signed) · Date: 05/24/06 18:06 · For: In The Face Of Adversity…
Awesomeness!! Update soon, plz?? I'd give it a twelve out of ten, but since that doesn't work... wait, they took away the out of ten system, didn't they? *tear tear* Oh well, I guess I CAN give you a twelve out of ten then! Lol.

Author's Response: Thank you!! Lol, hey, exceeding limits is always great...whether or not the limit is there! Thanks!!

Name: HeirOfGryffindor (Signed) · Date: 05/24/06 15:37 · For: In The Face Of Adversity…
Haha, this is amazing. Best chapter yet. Keep it up!

Author's Response: Thank you! Yes, I did really enjoy writing this chapter, so I'm glad you liked it too! Thanks for reviewing!

Name: Youth (Anonymous) · Date: 05/23/06 23:15 · For: In The Face Of Adversity…

Author's Response: :D

Name: hpboy13 (Anonymous) · Date: 05/23/06 20:59 · For: In The Face Of Adversity…
lmao, that was funny! u 4got to mention hermione's parents and mcgonagall tho ;)

Author's Response: Thank you, I'm glad you enjoyed it. Hermione's parents? I don't remember them coming into it...? Unless you mean the Parent-Teacher Conferences? I'm really not sure how much of that, if any, I will include, but I'll think about it, if you like.

Name: pheonix_flight (Signed) · Date: 05/23/06 20:53 · For: In The Face Of Adversity…
hilarious! I simply loved it!

Author's Response: Thank you, I'm really pleased!

Name: ja1young (Signed) · Date: 05/23/06 20:16 · For: In The Face Of Adversity…
hilarious...funniest chapter yet!

Author's Response:

Author's Response: Thanks, glad to hear it!

Name: Unickuta (Anonymous) · Date: 05/23/06 18:22 · For: Dear Dumby - Issue 1
Was the nailbiter Cho Chang? Anyway, I loved it. Make more!

Author's Response: Nope - it was Lavender! Thanks, more will come!

Name: Quiditch fan (Signed) · Date: 05/23/06 16:57 · For: In The Face Of Adversity…
woooo, great chapter. okay, question. the part where it says "Lauryn" did you just pick that name out of thin air, or is that supposed to be me....cause my name is lauryn...i know, i know, very selfish, but i can't help but wonder. also i can't remember if i said i wanted to be in your story...so yeah. i am confused. it would be dandy if you could clear things up. hmmmm. great chapter, update!

Author's Response: Yes, it was you! I visited the profiles of people who said they wanted to be in the story to get their names, then put them in (I figured it would be ok, as you said you wanted to be in it?). Glad you enjoyed it!

Name: HarrynHermione_06 (Signed) · Date: 05/23/06 15:58 · For: In The Face Of Adversity…
LOL...you don't know how hard I'm laughing...keep up the good work!

Author's Response: Nope, I don't, but I'm guessing (optimistically) that it's quite a bit! Thank you, I'll try!

Name: Jane Bilus (Signed) · Date: 05/23/06 14:58 · For: In The Face Of Adversity…
hehe so funny! oh my gosh some of those things that Hermione said were really quite harsh. give the poor guy a break girl, he loves you! please update asap i love it!

Author's Response: Oh, I know! Poor Ron! But then, Hermione was acting on the advice given to her... Thanks, I'm really pleased you're enjoying it!

Name: Schmerg_The_Impaler (Signed) · Date: 05/23/06 14:54 · For: In The Face Of Adversity…
That is FUNNY! I loved the whole list of everyone that Hermione cared about. It reminds me of a fight I'm in witha friend *COUGH* FORMER FRIEND of mine.

Author's Response: Thanks! Teehee, Hermione's list was fun, I'm glad you liked it! Oh dear, I hope you sort things out with your friend soon!

Name: thenuttyguru (Signed) · Date: 05/23/06 14:44 · For: Dear Dumby - Issue 3
im guessing that last one was from Lord Voldemort?

Author's Response: Well, I'd say that was a good guess...

Name: Mira Miracle (Signed) · Date: 05/23/06 14:23 · For: In The Face Of Adversity…
I really love your story! It's crazy but in a funny way. Those Ron-Hermione sequenzes are hilarious, I'm so excited for the next issue of "Dear Dumby". Please update soon!

Author's Response: Thanks! Yeah, I really enjoy writing the Ron/Hermione scenes! Issue 5 will be coming soon, thanks for reviewing!

Name: clabbert2101 (Signed) · Date: 05/23/06 12:38 · For: In The Face Of Adversity…
utterly hilarious.

Author's Response: I'm glad to hear it!

You must login (register) to review.