Reviews For All Right, Evans?
Reviewer: poshini
Date: 05/30/07 5:49
Chapter: A Peculiar Patrol

Cool!!!!!! Death eater activity so soon in the story!!!

Author's Response: Yeah I like to keep it interesting...

Reviewer: arvenig
Date: 05/28/07 15:54
Chapter: The First of September

Aaaaaarghhhhhh! I really hate reading unfinished stories but I just couldn't help myself. The moment I read the first paragraph, I was hooked!!! Please, please, pleeeeeeeaaaaaassssssseeee, update soon, add like 100 chapters more...:-)

Reviewer: arvenig
Date: 05/28/07 15:53
Chapter: The First of September

Aaaaaarghhhhhh! I really hate reading unfinished stories but I just couldn't help myself. The moment I read the first paragraph, I was hooked!!! Please, please, pleeeeeeeaaaaaassssssseeee, update soon, add like 100 chapters more...:-)

Author's Response: maybe not 100 chapters, but it's going a bit more...

Reviewer: glamorgrl111
Date: 05/28/07 12:31
Chapter: A Peculiar Patrol

ahhhh dun dun dun

Author's Response: haha!

Reviewer: all_that_jas
Date: 05/28/07 6:54
Chapter: A Peculiar Patrol

Wow..that was good!!!
I found ur ff and read it straight through well done!!!
It was sooooooo good, thankyou for writing that...just one problem....
wats going to happen next????!!!!!
Cant wait!!!
Keep on writing!!!

Author's Response: thanks... the next chapter is in the queue!

Reviewer: all_that_jas
Date: 05/28/07 3:46
Chapter: A New Beginning

Oh wow this is good!!!
Im adding it to my favourites

Author's Response: thanks, keep reading!

Reviewer: amsies360
Date: 05/28/07 2:25
Chapter: A Peculiar Patrol

Great story...... I read the whole thing tonight. Cant wait for more updates.... Just an idea for you when or if you revise your story - add a chapter about the Marauders creating the "Marauders Map". I think that is the only thing missing from your awsome story.... Great job!

Author's Response: Yeah I had wanted to include that originally, but there's just so much to write about that it becomes overwhelming. Good suggestion though.

Reviewer: Prongs56
Date: 05/27/07 18:50
Chapter: A Peculiar Patrol

your story was good but what happen to snape he was kinda important in James's school life. Update Soon!

Author's Response: I dedicated an entire chapter to the incident where James saved Snape's life... as for the rest of the story, I kinda just left it to the imagination. There's so much to write about and so little time to fit it into the story. It is clear though that James has a big hatred for all Slytherins, whether it be through Quidditch or dealing with Sirius's family.

Reviewer: 110293
Date: 05/27/07 18:03
Chapter: A Peculiar Patrol

Coooool, love the story line

Author's Response: thanks!

Reviewer: Marauder_Luver2
Date: 05/27/07 14:26
Chapter: A Peculiar Patrol

Aww it's almost the end of the school year thats so sad I thought James and Lily would get together toward the beginning/middle not the end of the year thats so sad

Author's Response: haha, yeah well it's more of a story this way.

Reviewer: iheartjames
Date: 05/27/07 13:09
Chapter: A Peculiar Patrol

o god bellatrix!!! i wonder what sirius will do when he finds out.

please please please please please please please please update soon!!!!

Author's Response: the next chapter is in the queue!

Reviewer: FredsFriend
Date: 05/27/07 10:01
Chapter: A Peculiar Patrol

OMG!!!!!!! that was soooo freaky!!! just when they are about to make up, something bad happens!!!!!

Author's Response: I know, scandalous!

Reviewer: nikster
Date: 05/27/07 8:11
Chapter: A Peculiar Patrol

Great chapter!
I don't like this cliffy!
Plz cont soon!
I can't wait to see what happens next and what is bellatrix planning!!
Cont soon!!!!!!!!!!!!

Author's Response: you'll find out soon!

Reviewer: WeasleyChick32
Date: 05/26/07 20:33
Chapter: A Peculiar Patrol

ARG!! you can't end there!!!!!! Just like that?!?!?!?! EVIL CLIFFY!!!!!UPDATE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Author's Response: I can, and I did. Sorry, but cliffies are just so good!!

Reviewer: Cedrics love
Date: 05/26/07 17:24
Chapter: A Peculiar Patrol

omg whats going to happen?? update soon. it was really good btw

Author's Response: thank you!

Reviewer: snejku
Date: 05/26/07 17:22
Chapter: A Peculiar Patrol

I hate when people do that, i mean leaving us in such a moment. You're evil, you know :) can't wait to se next chapter :)

Author's Response: I know I'm evil- thanks! ;)

Reviewer: ArdentIcarus
Date: 05/25/07 2:19
Chapter: The Aftermath

This is ridiculous, hasn't it been a week or more since you posted that chapter? Do they always take that long? I'm new so I haven't had to wait for one before, but more than a week??
End rant lol

Author's Response: It has been a week I think! I've only had this problem a couple of times, and I've had to re-submit the chapter... I'll give them a few more days and then I'll try again.

Reviewer: ArdentIcarus
Date: 05/21/07 23:50
Chapter: The Aftermath

they're taking forEVER to approve your next chapter! darn moderators...

Author's Response: I KNOW! It's been like 4 days! Sorry about that, I'll keep my fingers crossed...

Reviewer: ProufGryffindork
Date: 05/21/07 18:01
Chapter: The Aftermath

I clicked the next button and cried! The story is so fantastic!

Author's Response: haha!! Dry your eyes, the next chapter is in the queue!

Reviewer: Prongsies_Girl_93
Date: 05/17/07 23:06
Chapter: The Aftermath

Oh, dear... The poor guy! Lily was such a jerk!!! Ugh, sometimes she pisses me off! Update sooon!!!!! *Stares at screen... Nothing happens, so starts to freak out* AHHHHHH!!!!!

Author's Response: The next chappie's in the queue, so don't freak ;)

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Dark Enough To See The Stars by Oregonian 1st-2nd Years
Scorpius is looking for answers in the constellation that bears his name. He...
Four Secrets by hestiajones 6th-7th Years
In a world where Peter does not hero-worship James, James’s life foreshadows...
The Purity of the Turf by Nagini Riddle 3rd-5th Years
"Only know you love her when you let her go...And you let her go." -Let Her...
FEATURED
Etched in Gold by Cirelondiel 1st-2nd Years
"It’s like a safe place, somewhere to watch the world, somewhere...
The Elder Tree by the opaleye 1st-2nd Years
It would have been no surprise to see Vernon Dursley sitting on the frosty concrete...
Perfect First by Hermiones Kneazle 1st-2nd Years
Hermione is at her first dance and on her first date, but the night for firsts...
blackbird over the dark field by psijupiter 3rd-5th Years
AU. Severus and Remus forge a damaged and damaging relationship in the aftermath...
Turn to Stone by iLuna17 1st-2nd Years
One summer's night in Hogwarts, two statues are given one night to be human.
Ashes of the Past by minnabird 1st-2nd Years
Viktor carries the memory of Grindelwald's path of destruction, passed down...
What War Takes by WeasleyMom 6th-7th Years
War takes things and keeps on taking them, and the things it takes don't come...
The Observer Effect by Squibstress 6th-7th Years
Minerva is a watcher. Mostly, she watches Severus. She sees through a glass...
CATEGORIES