Reviews For Downfall
Reviewer: Ashley Malfoy
Date: 12/05/04 19:28
Chapter: The ring

HAHA...They deserve it! Harry and Ron were being pricks...

Author's Response: YAY BIG 100!! YOU ARE MY 100TH REVIEWER!!! YAY THANKS SOOO MUCH FOR THE REVIEWS!!!!

Reviewer: MistressEva
Date: 12/05/04 17:08
Chapter: Detention

What do you mean "screaming at you?" I guess I will find out.

Author's Response: lol, thanks for the review! its a cliffhanger the next chapter, but now that there are more chapters, you probably aren't screaming like the others were!! i hope you like future chapters!

Reviewer: MistressEva
Date: 12/05/04 16:59
Chapter: On the train

Great first chapter. I can't stop thinking about your other story, Leap of Faith. It was so sad. I am praing you will make this one much more happier.

Author's Response: thanks for the review! this ending is well... its different, hope you like it!

Reviewer: d_hr_forbiddenluv
Date: 12/05/04 14:49
Chapter: One way out, 2 friends and 3 dads

Beautiful story. Can't wait until an update. Great writer. Loved it.

Author's Response: thanks so much for the review! im glad you like it! hope you like the updates!

Reviewer: dracolover
Date: 12/05/04 13:50
Chapter: The ring

t.g.t.n.c.

Reviewer: dracolover
Date: 12/05/04 13:50
Chapter: One way out, 2 friends and 3 dads

this is very interesting...twists and turns every where I look....

Author's Response: thanks for the review! i like twists and turns, i find them amusing!

Reviewer: xGemmax
Date: 12/05/04 8:38
Chapter: The ring

great keep updating :-D

Author's Response: thanks for the review! hope you like the updates!

Reviewer: xGemmax
Date: 12/05/04 8:30
Chapter: The ring

just getting to chapter

Reviewer: OdDsbOdIkInS
Date: 12/05/04 7:52
Chapter: One way out, 2 friends and 3 dads

awhh i love draco he is soo sweet tyour story rocks updae soon!!! : )

Author's Response: thanks soo much for the review! im glad you like my story!!! i hope you like the updates!!!

Reviewer: Hermione2008
Date: 12/05/04 0:42
Chapter: One way out, 2 friends and 3 dads

it's very interestin. and i can't wiat for an update

Author's Response: thanks for the review! i hope you like the updates!

Reviewer: daRkzhad0wcaSt3r
Date: 12/04/04 21:41
Chapter: One way out, 2 friends and 3 dads

eww..voldemort nd lucius..buh i dont get it..if if it was snape before dress like voldemort den isnt he suppose to be da father not lord voldemort....i hope yu culd mek diz clear for meh...cuz am kinda confuse rite now....buh itz relly good...yer story rox...update ASAP!!!!!!!!!

Author's Response: ok, theres really no explination for the whole, snape showing up thing... but the three dad thing will play a part later, hope you like it... thanks for hte review!

Reviewer: lucillaq
Date: 12/04/04 20:51
Chapter: On the train

Oh, this is sooooo grose!!!!!!!!! 3 dad's. Yeah Hermione i wouldn't keep it either!! Anyway like the reviews

Author's Response: thanks for the review! i know its weird, but i hope you like it!

Reviewer: meandmysharpie
Date: 12/04/04 20:16
Chapter: One way out, 2 friends and 3 dads

omg. i cant wait to find out, i hate cliffhangers.

Author's Response: lol, sorry i happen to like cliffhangers... hope you like the updates!!!! thanks for the review!!

Reviewer: psychofreak
Date: 12/04/04 20:06
Chapter: Explinations and Torture

That was gross and yet, WRONG in every way, shape, or form!! lol. And for some reason, you keep spelling clothes wrong, I think twice in this chapter and in the other one with Draco and Hermione serving detention. lol. Peace Out!!

Author's Response: lol, yea i know its wrong... i am not a skilled speller so if i spelt something wrong, don't think its un-common, hope you like the rest of the story!

Reviewer: psychofreak
Date: 12/04/04 19:59
Chapter: Trouble around every turn

That was freaking messed up! lol. First with Harry and Hermione, then Draco and Hermione, and the whole ordeal with Ron...dang, so much drama! lol. Great chapter...Peace Out!!

Author's Response: lol, i live for drama, hope you like the story!!! thanks for the review!

Reviewer: psychofreak
Date: 12/04/04 19:52
Chapter: Detention

Yikes, Hermione and Draco in Snape's class...what is there to do...mmmm...lol. Awesome chapter...its sort of amusing to see Hermione and Draco's relationship take place...very entertaining at times! lol. Peace Out!!

Author's Response: lol, im glad you like it! hope you like the rest of the story! thanks for the review!

Reviewer: psychofreak
Date: 12/04/04 19:46
Chapter: Midnight meetings

Wow, that was strange...meeting Draco and then getting caught by Professor Snape of all people, for some odd reason, he seems to be the person catching everyone in the act! lol. Great chapter...moving on...Peace Out!!

Author's Response: thanks for the review! hope you like the story!!!

Reviewer: Cabalistic Love
Date: 12/04/04 18:28
Chapter: On the train

Caroline! I love both of your stories and no matter what you say, i still think your stories are way better. Don't you even try to deny it! Keep writing!

Reviewer: Ashley Malfoy
Date: 12/04/04 17:23
Chapter: One way out, 2 friends and 3 dads

Yeah Jerry Springer would definately fit right into this story....still love it, even if it has successfully freaked me out. Please update soon!

Author's Response: lol, thanks for the review!

Reviewer: xGemmax
Date: 12/04/04 17:17
Chapter: One way out, 2 friends and 3 dads

this is a great story but i cant help thinkin ive read it before have you posted it anywhere else?? but anyway its just fab :-D

Author's Response: yea its on www.harrypotterfanfiction.com , but it didn't do so well there so i posted it here, thanks for the review!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Allegiance by ToBeOrNotToBeAGryffindor 6th-7th Years
During his final year at Hogwarts, Draco Malfoy had few illusions about where...
A Different Kind of Magic by unjellify 3rd-5th Years
James Potter is Head Boy and Gryffindor Quidditch captain in his seventh year...
Colorblind by Nagini Riddle 1st-2nd Years
Set in the future, Harry's grandchild tries to comfort him while Harry remembers...
FEATURED
The Pretender by littlebird Professors
She feels the familiar pang of disappointment that they've never been better...
A Light in the Gap by WeasleyMom 3rd-5th Years
When Harry woke that first morning in Grimmauld Place, he wondered if Ron and...
Tapestry by Equinox Chick 1st-2nd Years
As Walburga Black stitches, Sirius rebels. Two poems written about the infamous...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
CATEGORIES