Login
MuggleNet Fan Fiction
Harry Potter stories written by fans!

Name: Sugar Quill (Signed) · Date: 10/04/05 15:09 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
OMG it's up!!! YES!! I was sooo looking forward to this fic!!! I totally loved Harry is our WHAT??!!! And this is just great!! I love it!! Keep doing just as great as now Kelsid!! Or maybe even better... :D Oh yeah, this is my first ever review!! HAHA!! So exciting... lol!! And let's just say Sirius singing and/or wearing a dress... well, it's a very pretty sight! But who cares??? It makes me LMAO!! So yeah, just keep it up!!


Name: evil_fairy (Signed) · Date: 10/02/05 18:08 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
Omg! Your two stories are AWESOME! Harryy's our WHAT made me laugh all night as I stayed up reading it so I could start reading the sequel today! I love Sirius's obsession with Elton John...so weird..yet so funny. You have a brillant imagination to be able to come up with all this. Also I loved the picture of Sirius in a dress.......so funny! I can't wait for the next chapter!

Author's Response: Heehee, I know Sirius's obsession is weird, but oh well. Isn't that what humor stories are all about? Sort of? Thanks for the review!


Name: saveginny417 (Signed) · Date: 10/01/05 16:17 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
Hooray! I'm so glad you're writing a sequel. i don't remember if I reviewed Harry's Our What??? or not but it is totally one of my faves! i loved the part abbout opposite day especially and now I'm gonna have to read my story in spanish if it ever gets up. also i think it would be just a little less confusing if you put page breaks inbetween the different characters.I get confused very easily. but otherwise great and i want the next chapter now and all that jazz. 100?10!

Author's Response: I'll try putting page breaks inbetween the different chapters, thanks for suggesting it. Also, thanks for the review, and always look on the bright side of life!


Name: Cried4Dumbledore (Signed) · Date: 10/01/05 10:46 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
i luv oppisite day!!!!!!!! i luv confussing my sister and my cuzin!!!!!!!!!! and i luv the expression on thier face when i confuss them!! good times good times.....anyway (why do i always use that word?) your story tottly.. ( my god, i can'nt spell at all today. i guess it's because it's saturday)....rockkkkkksss!! 20/10

Author's Response: Hahaa, don't confuse them too much. Well, actually, do. Because confusing is funny. Sometimes. I'm hoping to make James even MORE confused next chapter... WAHAAA!!! CONFUSING= GOOD!!!!!!


Name: Sootyface (Signed) · Date: 09/30/05 15:29 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
WooHoo!!!Go Kelsid! im so glad u finally got this up! good luck with the next chap.


Name: Youth (Anonymous) · Date: 09/29/05 19:39 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
Great sequel!!! Love, love, love it!!!


Name: halfbloodprincess820 (Signed) · Date: 09/29/05 0:01 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
omg! i read your prequel to this and i was rolling on the floor l.o.l.ing my lungs out. i loved the monty python quotes from james in the last one and you are so good at writing this stuff. i will always look forward to your updates. ni!

Author's Response: NOOOO!!!! Those who hear the word seldom live to tell the tale! Do not say Ni! again to me! Please! I beg you!!! *cough* Anyway... thanks for the review. Glad Harry's our WHAT??? was entertaining.


Name: potterfan226 (Signed) · Date: 09/28/05 16:58 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
Ahha. The sequel is up! YES. lol, great start. I espically loved the whole Fred/George/Lupin/James/backwards thing. Haha, now that even confused me. And the Sirius in the dress pic ... hi-larious. lol but right at the end ..> Elton John .. *whooa* confused meter 10/10 LOL. Cant wait for the next chapter; keep up the good work :D

Author's Response: I tend to be confusing for the first few chapters or so, but things gradually get sorted out... yes, I knew this was a random first chapter, but hopefully, I can collect my wits and turn it into a real story worthy of Jane Eyre. Maybe not Jane Eyre... Animal Farm? No, how about The DaVinci Code? Hmmm....


Name: Professor_Lupin_Lover (Signed) · Date: 09/28/05 16:07 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
*screams very loudly and in a high pitched voice so her dog stares at her* I can't believe this is up!!!!!!! I've been waiting *patiently* for this to be up... I almost jumped up and started singing like Elton John... almost being the key word here. WOO HOO! 10/10

Author's Response: lol, I'm glad you DIDN'T start singing Elton John... what an absolute horror to those around... *shudder*


Name: The_Shape_Shifter (Signed) · Date: 09/27/05 18:50 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
oooooooooooooooooooooooooooooooo yesssssssssss!!!! i have finally found it!!! i was waiting and waiting i loved "Harry's our WHAt?" and HAD to read this and it is awesome so far newayz budabababaaaaaaaaaaa im loving it!!! sorry im jus sooooooo happpy i finally found it!!!!!!!!!


Name: The_Shape_Shifter (Signed) · Date: 09/27/05 18:49 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
oooooooooooooooooooooooooooooooo yesssssssssss!!!! i have finally found it!!! i was waiting and waiting i loved "Harry's our WHAt?" and HAD to read this and it is awesome so far newayz budabababaaaaaaaaaaa im loving it!!! sorry im jus sooooooo happpy i finally found it!!!!!!!!!

Author's Response: Hahaa, well, glad you found it.


Name: seeker in the making (Signed) · Date: 09/27/05 13:56 · For: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)
ooooh yay, i'm the first to review! anyway, OMG this is so funny, i can just imagine sirius SINGING! keep updating this is great!

Author's Response: Thanks! I will be certain to keep updating.


You must login (register) to review.