Reviewer: Sootyface
Date: 09/30/05 15:29
Chapter: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)

WooHoo!!!Go Kelsid! im so glad u finally got this up! good luck with the next chap.

Reviewer: Youth
Date: 09/29/05 19:39
Chapter: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)

Great sequel!!! Love, love, love it!!!

Reviewer: halfbloodprincess820
Date: 09/29/05 0:01
Chapter: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)

omg! i read your prequel to this and i was rolling on the floor l.o.l.ing my lungs out. i loved the monty python quotes from james in the last one and you are so good at writing this stuff. i will always look forward to your updates. ni!

Author's Response: NOOOO!!!! Those who hear the word seldom live to tell the tale! Do not say Ni! again to me! Please! I beg you!!! *cough* Anyway... thanks for the review. Glad Harry's our WHAT??? was entertaining.

Reviewer: potterfan226
Date: 09/28/05 16:58
Chapter: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)

Ahha. The sequel is up! YES. lol, great start. I espically loved the whole Fred/George/Lupin/James/backwards thing. Haha, now that even confused me. And the Sirius in the dress pic ... hi-larious. lol but right at the end ..> Elton John .. *whooa* confused meter 10/10 LOL. Cant wait for the next chapter; keep up the good work :D

Author's Response: I tend to be confusing for the first few chapters or so, but things gradually get sorted out... yes, I knew this was a random first chapter, but hopefully, I can collect my wits and turn it into a real story worthy of Jane Eyre. Maybe not Jane Eyre... Animal Farm? No, how about The DaVinci Code? Hmmm....

Reviewer: Professor_Lupin_Lover
Date: 09/28/05 16:07
Chapter: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)

*screams very loudly and in a high pitched voice so her dog stares at her* I can't believe this is up!!!!!!! I've been waiting *patiently* for this to be up... I almost jumped up and started singing like Elton John... almost being the key word here. WOO HOO! 10/10

Author's Response: lol, I'm glad you DIDN'T start singing Elton John... what an absolute horror to those around... *shudder*

Reviewer: The_Shape_Shifter
Date: 09/27/05 18:50
Chapter: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)

oooooooooooooooooooooooooooooooo yesssssssssss!!!! i have finally found it!!! i was waiting and waiting i loved "Harry's our WHAt?" and HAD to read this and it is awesome so far newayz budabababaaaaaaaaaaa im loving it!!! sorry im jus sooooooo happpy i finally found it!!!!!!!!!

Reviewer: The_Shape_Shifter
Date: 09/27/05 18:49
Chapter: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)

oooooooooooooooooooooooooooooooo yesssssssssss!!!! i have finally found it!!! i was waiting and waiting i loved "Harry's our WHAt?" and HAD to read this and it is awesome so far newayz budabababaaaaaaaaaaa im loving it!!! sorry im jus sooooooo happpy i finally found it!!!!!!!!!

Author's Response: Hahaa, well, glad you found it.

Reviewer: seeker in the making
Date: 09/27/05 13:56
Chapter: In Which Sirius Meets His Idol (Sir Elton John)

ooooh yay, i'm the first to review! anyway, OMG this is so funny, i can just imagine sirius SINGING! keep updating this is great!

Author's Response: Thanks! I will be certain to keep updating.

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Severus's Prince by DestinyMoonStar Professors
What does Severus Snape do when a one night stand turns into a baby boy? ...
The Youngest Death Eaters: Year III by DestinyMoonStar 6th-7th Years
Year 3 A year of hard choices and tough talks: Destiny learns about...
Allegiance by ToBeOrNotToBeAGryffindor 6th-7th Years
During his final year at Hogwarts, Draco Malfoy had few illusions about where...
FEATURED
The Pretender by littlebird Professors
She feels the familiar pang of disappointment that they've never been better...
A Light in the Gap by WeasleyMom 3rd-5th Years
When Harry woke that first morning in Grimmauld Place, he wondered if Ron and...
Tapestry by Equinox Chick 1st-2nd Years
As Walburga Black stitches, Sirius rebels. Two poems written about the infamous...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
CATEGORIES