Reviewer: Izzieluv
Date: 05/01/06 20:07
Chapter: Like it or not

CRAP! MRS. WEASLY THATS ABOUT THE WORST THING THAT CAN HAPPEN!

Author's Response: Just about, yup!

Reviewer: Izzieluv
Date: 05/01/06 19:56
Chapter: Under the spell

That is sooooo weird, it's really good though, I would have never thought of that.

Reviewer: Izzieluv
Date: 05/01/06 19:20
Chapter: Shame and Regret

Why exactly is Harry mad at her?

Author's Response: Who knows; it's the old noble Harry messing things up again

Reviewer: Es21232
Date: 05/01/06 18:53
Chapter: Shame and Regret

OMG! They will not break up, **crosses fingers** they will not break up... Oh grrrrrrrrrrrr!... they cannot break up ***10/10***

Author's Response: Again, wait and see!

Reviewer: Izzieluv
Date: 05/01/06 18:39
Chapter: Lost in each other

IT WAS THE IMPURIOS CURSE but wait Harry can throw that off, HMMMMMMM I wonder!

Author's Response: Good guess, but you'll have to wait and see if you're right ...

Reviewer: Es21232
Date: 05/01/06 18:36
Chapter: The Only One

Awwww... At least there was one happy moment (XX WitH tons of fLuFf! XX)! Fantabulous! (don't ask...) 10/10

Author's Response: WE LOVE FLUFF

Reviewer: Izzieluv
Date: 05/01/06 18:19
Chapter: The Only One

Super Super good, and like i said before well writen

Reviewer: Izzieluv
Date: 05/01/06 18:06
Chapter: Seni Seviyorum

that is soooo sooooo sad! It was really scary too!

Author's Response: First scary thing I really wrote, so thanks! hp xxx

Reviewer: Es21232
Date: 05/01/06 17:55
Chapter: Seni Seviyorum

Stupid bouncing ferret's dad!!! I would have just kicked his arse. Anyway - fabulous! Now if you don't mind - next chapter - YAY! 10/10

Author's Response: Sure don't!

Reviewer: Izzieluv
Date: 05/01/06 17:45
Chapter: Spit it out, Ron

Well that was a big thing for Ron to do

Reviewer: Izzieluv
Date: 05/01/06 17:40
Chapter: With you

MOST ROMANTIC CHRISTMAS EVER IN THE HISTORY OF ROMANTIC CHRISTMASES!

Author's Response: Hahaha I think it was, wasn't it?

Reviewer: Es21232
Date: 05/01/06 17:39
Chapter: Spit it out, Ron

Geez - so much anticipation I almost forgot! Love your story so far! And on to the next chapter... 10/10*****

Author's Response: Almost forgot ... ? Lol, thanks though xx

Reviewer: Es21232
Date: 05/01/06 17:36
Chapter: With you

Another awesome one! Now I keep reading and leave another review next time! :) 10/10

Reviewer: Izzieluv
Date: 05/01/06 17:33
Chapter: Always Stick Together

I loved it, I don't know if I like their first kiss acording to you or J.K. It was really well writen!

Author's Response: Ah man that comparison is complimentary! Thanks!

Reviewer: Es21232
Date: 05/01/06 17:30
Chapter: Always Stick Together

Awesome chapter!!! A little on the short side, but oh well - still awesome! 10/10

Author's Response: Thanks!

Reviewer: lozlozlozza
Date: 04/30/06 6:42
Chapter: With you

awwwww so cute!!!!.......i love ur stories so so bloody good at writing!!!!!! 10 out of 10!

Author's Response: Haha thanks!

Reviewer: potterphile0x
Date: 04/28/06 13:04
Chapter: The Last Night of the World

O...M....G! that story was amazing. please, please, please keep writing!



Author's Response: Thanks! You could read the sequel! xxx

Reviewer: Harry_loves_me_not_u
Date: 04/28/06 9:23
Chapter: The Only One

Love it! Was that the disappearance? When Ginny is gone?

Author's Response: Yes ... but this might not be the only disappearance of the story ...

Reviewer: Harry_loves_me_not_u
Date: 04/28/06 8:54
Chapter: Spit it out, Ron

YAY!

Reviewer: Harry_loves_me_not_u
Date: 04/28/06 8:48
Chapter: With you

Still good!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
The Green Knight Rises by Kerichi 6th-7th Years
In Creevey Wizard Comics, the Green Knight aids those in need under the cloak...
The Deathly Children by teh tarik 6th-7th Years
Summer, 1899. In the village of Godric's Hollow, the Dumbledore family is falling...
Not From Others by FloreatCastellum 6th-7th Years
She may not have been able to join Harry, Ron and Hermione, but Ginny refuses...
FEATURED
Whatever Happened to Saturday Night by Simply Being 3rd-5th Years
A short tale of the Marauder's friendship and its subsequent demise. Songfic...
Love is Like a Wrong Turn on a Cold Night by lucca4 6th-7th Years
Michael Corner muses on his short-lived relationship with Daphne Greengrass...
Maps by the opaleye Professors
Tell me, is the rose naked Or is that her only dress? -Pablo Neruda Four...
Pineapple in the Library by 1000timesingoldenink 1st-2nd Years
It's late on a Sunday evening, and Neville has a couple of questions...Why is...
CATEGORIES