Reviews For Two Steps Back
Reviewer: phoenix_tears13
Date: 06/28/06 11:05
Chapter: Chapter 2

getting better...i like the friends conversations they sound like true friends.

Reviewer: phoenix_tears13
Date: 06/28/06 10:55
Chapter: Chapter 1

interesting...i'm going to read more

Reviewer: bookworm247
Date: 06/28/06 2:33
Chapter: Chapter 5

the potter's have a phone? anyhoo, very very very funny chappie! pleeeeease update soon! the cat's name is Kat! hahahaha.... do i sound weird? *sighs* but then again i AM weird.

Reviewer: KASK
Date: 06/27/06 22:43
Chapter: Chapter 5

I smell party!! Haha. That'd be great. Good chapter, although the Kat thing was kinda confusing.

Reviewer: MrsDracoMalfoy001
Date: 06/27/06 17:12
Chapter: Chapter 5

this story is soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo cool!! hourry up and update it i want to know what happens

Reviewer: hpfan012
Date: 06/27/06 10:03
Chapter: Chapter 5

great chapter.... cant wait for the update!! 10/10

Reviewer: theeldesttwin
Date: 06/26/06 16:53
Chapter: Chapter 5

ah!!!!! party!!!!!

Reviewer: HeirOfGryffindor
Date: 06/26/06 16:16
Chapter: Chapter 5

Hmm ... surprise party? Can't wait for the next chapter.

Reviewer: queendiva4evr
Date: 06/26/06 13:28
Chapter: Chapter 5

OMG!! You can't do this!!!! I luv your sense of humor!!! Perfectly written!! Please, please, please, hurry up with writing the next chapter!! And Sirius is going to tell everyone that James and Lily have the hots for each other? Im a lil bit confused.

Reviewer: tonks_quill1803
Date: 06/26/06 10:56
Chapter: Chapter 5

i thought this was really funny. if i sirius was a cat and so was i, i would soo hit on him lol :)

Reviewer: heartsdesire456
Date: 06/26/06 10:02
Chapter: Chapter 5

oh, no! i think we should probably be scared!... no actually i think we should laugh our asses off!

Reviewer: maysiriusrestinpeace
Date: 06/26/06 9:03
Chapter: Chapter 5

omg yay! thank u sooo much for updating! *bends down and kisses ground near emmablk1's feet*

Reviewer: some_kinda_superstar
Date: 06/26/06 0:52
Chapter: Chapter 5

this is a REALLY weird story! its pretty good though.

Reviewer: The_Dark_Lord
Date: 06/25/06 20:58
Chapter: Chapter 5

THIS STORY IS SOOOOOOOO GOOD I LIKE IT

Reviewer: The_Dark_Lord
Date: 06/20/06 14:28
Chapter: Chapter 4

GOOD STORY

Reviewer: some_kinda_superstar
Date: 06/14/06 4:27
Chapter: Chapter 4

this is a great story!!! the prank thing was so funny!! where did u get the idea?
well whatever, it worked! please update really soon!

Reviewer: heartsdesire456
Date: 06/08/06 20:34
Chapter: Chapter 4

this is withought a doubt the wierdest story i've ever read... words can't describe it.

Reviewer: muchlikeluna
Date: 06/04/06 15:30
Chapter: Chapter 1

Oh that Sirius. He amuses me so much. Anyway, great story!

Reviewer: maysiriusrestinpeace
Date: 06/03/06 13:18
Chapter: Chapter 4

omg remus is afraid of cats hahahaha

Reviewer: HeirOfGryffindor
Date: 06/02/06 17:29
Chapter: Chapter 4

Haha, striped kittens!

Hmmm ... wonder what the omen will be.

Your best yet.

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Waning by Oregonian 1st-2nd Years
The light and warmth are waning as winter approaches. What that implies depends...
Helpless by Oregonian 3rd-5th Years
With Lord Voldemort firmly established at Malfoy Manor, and terror pervading...
Strangers at Drakeshaugh by Northumbrian 3rd-5th Years
The locals in a sleepy corner of the Cheviot Hills are surprised to discover...
FEATURED
Thank you for your time, Professor by Equinox Chick 1st-2nd Years
It is April 1976, and Minerva McGonagall sits in her office, arranging biscuits...
Heat of the Moment by ToBeOrNotToBeAGryffindor Professors
A night of paperwork, coffee, and burning the midnight oil... it wasn't...
A Splendid Fate by hestiajones 6th-7th Years
One failed photograph, two halved souls, and the numerous, marvellous machinations...
CATEGORIES