Reviewer: mrsdan
Date: 08/20/06 10:24
Chapter: A Different Point of View

They love each other!! And then they're gonna get married!!

Author's Response: yup

Reviewer: mrsdan
Date: 08/20/06 10:20
Chapter: Lost and Found

Yay!!!!!!!!!!!!!!!! Malfoy is dead!!!!

Author's Response: lol yup

Reviewer: mrsdan
Date: 08/20/06 10:16
Chapter: The Beauty of the Ring

How could u do that 2 him???? But thank GOD he's niot dead!!!

Author's Response: lol

Reviewer: mrsdan
Date: 08/20/06 10:12
Chapter: The Ring

That was a GRAT chpater. Even though I feel Percy was horrible, everybody needs a second chance, don't they???

Author's Response: yup

Reviewer: mrsdan
Date: 08/20/06 10:09
Chapter: The Diary

Harry was gonna propose to her. Now youv'e gone and decided to get him kidnapped. Why are u doing this 2 Ginny!!!?????

Author's Response: lol did u finish reading yet?

Reviewer: mrsdan
Date: 08/19/06 12:43
Chapter: The Meeting

He has to come back to her!!!

Author's Response: read on my dear.

Reviewer: mrsdan
Date: 08/19/06 12:35
Chapter: The Mission

How could u do that??? it's only the 1st chapter!!!

Author's Response: lol i don't like slow beginnings

Reviewer: wikert
Date: 08/17/06 11:28
Chapter: From the Eyes of the Serpent, Always and Forever part II

this was awsome but you need some sex in it


Author's Response: um... thanks?

Reviewer: lovegoodfan
Date: 07/27/06 13:06
Chapter: The Mission

Thats bloody amazing


Author's Response: aww thanks

Reviewer: essy_riddle
Date: 07/16/06 2:17
Chapter: From the Eyes of the Serpent, Always and Forever part II

Absolutly AMAZING!!!

Author's Response: awwww thanks!

Reviewer: essy_riddle
Date: 07/16/06 1:57
Chapter: A Different Point of View

Very intreging... or however you spell the word

Author's Response: lol i dont know how to spell that word either <333

Reviewer: essy_riddle
Date: 07/16/06 1:40
Chapter: The Beauty of the Ring

Very....Very Addicting... i was chatting and got annoyed when disturbed

Author's Response: lol thanks!

Reviewer: essy_riddle
Date: 07/16/06 0:55
Chapter: The Mission

1st chapter so far is unique. Im eager to read the others.

Author's Response: thanks! i'm glad u like it

Reviewer: ValorOrgulloso
Date: 07/12/06 12:36
Chapter: From the Eyes of the Serpent, Always and Forever part II

That was an amazing story! I absolutely loved it!

Author's Response: Thanks! hope u like the sequel <333

Reviewer: Peevseywashere
Date: 07/11/06 20:27
Chapter: From the Eyes of the Serpent, Always and Forever part II

wow i just read the whole thing through and was stunned. beautifully written story 10/10. I love the idea with the ring and the connection it was SOOOO awsome. great job, and keep writing.

Author's Response: awww thanks!!!!! i'm writing chapter 6 of the sequel as we speak... i mean.... type

Reviewer: ginnyp_harryp
Date: 07/11/06 11:17
Chapter: From the Eyes of the Serpent, Always and Forever part II

i loved this story!!
=]]]

Author's Response: thanks!! hope u like the sequel

Reviewer: harrypotterluvr4life
Date: 07/09/06 1:19
Chapter: From the Eyes of the Serpent, Always and Forever part II

this was great i hate malfoy but when i read the last chapter i acutaly felt bad for him

Author's Response: aww that's good.

Reviewer: harrypotterluvr4life
Date: 07/09/06 1:09
Chapter: Always and Forever

omg that is sooooooo sweat harry and ginny 4ever!!!!

Author's Response: thanks <333 rock on

Reviewer: harrypotterluvr4life
Date: 07/09/06 0:43
Chapter: Lost and Found

omg that was so mean i was about to stop reading it cus i hate when people kill harry but i love it

Author's Response: o thanks i'm glad that you read it.

Reviewer: harrypotterluvr4life
Date: 07/08/06 23:58
Chapter: The Meeting

im crying seriously i never cry over storys except when dumbledor died
but i love it alot its the best

Author's Response: awww thanks! I'm glad that i can almost be compared to JKR

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Tom Riddle and the Cave of Living Waters by alittletiefling 6th-7th Years
What would happen if Tom Marvolo Riddle had been adopted by well-meaning squibs?...
Molly Weasley's Apple Dumplings by Oregonian 1st-2nd Years
Molly has studied history and knows the old stories, but she also knows what...
Early, Early Spring: Professor Sinistra Reflects by Oregonian 1st-2nd Years
I didn't know much about Professor Sinistra, the Astronomy Professor, until...
FEATURED
It Takes Two to Tango by lucca4 3rd-5th Years
They cannot keep doing this; it is only a matter of whose resolve will break...
In The Heat Of The Morning by welshdevondragon 3rd-5th Years
Summary: In the heat of the morning, Katie and Leanne lie in the grounds...
Can't Fight the Moonlight by Acacia Carter 6th-7th Years
A life-changing disaster at work drives Neville Longbottom to seek aid from...
The History Teacher by iLuna17 6th-7th Years
Maybe he didn’t just love history, maybe he loved being a history teacher.
white on white by Padfoot11333 6th-7th Years
Three vignettes about scars, love, and sex.
CATEGORIES