Reviewer: Eowynatheart
Date: 04/29/10 21:15
Chapter: Chapter One: Fresh as a Daisy

good so far! the characters are precisely what i imagined them to be

Reviewer: iheartjames
Date: 06/07/07 16:06
Chapter: Chapter 5: Overheard

omg she fainted?!?!?!?!? after kissing james potter??!?!?!?!?! i still dont think i will ever understand why she would push away from him if he was that adorable!
please update soon!

Reviewer: iheartjames
Date: 05/22/07 22:52
Chapter: Chapter 5: Overheard

why did she faint after their kiss?

UPDATE SOON!

Reviewer: Cindy Weasley
Date: 05/15/07 18:49
Chapter: Chapter 5: Overheard

Holy Crap that was freakin' awesome!

Reviewer: ElementEightyfreak
Date: 03/10/07 2:18
Chapter: Chapter Three: On the Hogwarts Express

Sanguis= Blood
Purus= Pure
Latin
Amazing chapter!!

Reviewer: sapphirestalker
Date: 01/19/07 20:52
Chapter: Chapter Three: On the Hogwarts Express

pure blood? and latin i guess ooho do i get props?! :)

Reviewer: books 4 ever
Date: 10/25/06 13:07
Chapter: Chapter 5: Overheard

OH MY GOD! What happens, I am dying to know more! Does she pass out or something. This is a terrible cliff hanger. But I luv the story. Verry cute! ;)

Reviewer: pinky witch
Date: 10/09/06 16:40
Chapter: Chapter 5: Overheard

lmao i loved it please rite some more soon

Reviewer: tigerlily182
Date: 10/05/06 19:31
Chapter: Chapter 5: Overheard

i love it!!! please write more!!

Reviewer: xo___jen
Date: 09/29/06 19:03
Chapter: Chapter 5: Overheard

The password is pureblood.!!i can't beleive i figured that out well it's kinda written in french..lol..but more importantly, please hurry up i want to know why her world has turned black!!...why?? and if it's because she's pissed i swear!!...james potter is soooo damn hot!!haha...well in my mind..hehe..love ya!!

Reviewer: addictedtopotter
Date: 09/14/06 21:41
Chapter: Chapter 5: Overheard

Oh my goodness I loved this chapter! Please keep writing I can't wait to see what happens next!

Reviewer: purpleplastisine
Date: 08/25/06 18:52
Chapter: Chapter 5: Overheard

oy, always when i start to really like a story it runs out of chapters >:P

Reviewer: Lily Granger
Date: 08/22/06 15:36
Chapter: Chapter 5: Overheard

The last words spoken were the first word in my head. Good chapter tho

Reviewer: fodfiesta
Date: 08/20/06 15:32
Chapter: Chapter 5: Overheard

bloody brilliant, can't wait for the next chapter. lol

Reviewer: catface13
Date: 08/20/06 14:22
Chapter: Chapter Three: On the Hogwarts Express

ooh, and it's latin

Reviewer: catface13
Date: 08/20/06 14:22
Chapter: Prologue

sanguis purus= always pure

Reviewer: MagEd
Date: 08/20/06 12:30
Chapter: Chapter 5: Overheard

Ooh, very VERY good. I can't wait to see what happens next!

Reviewer: Mrs Liz Potter
Date: 08/20/06 8:13
Chapter: Chapter 5: Overheard

Nooooooo, no cliffes, not fair. Lol.
I love this story and you for that matter but you have to update sooner. This one seemed to take FOREVER!!! Please update you wounderful person, you. :oP
~love*Always~

Reviewer: Iwishiwern Tamuggle
Date: 08/19/06 22:09
Chapter: Chapter 5: Overheard

I like it, alot, super cute.

Reviewer: MusicGirle
Date: 07/22/06 23:12
Chapter: Chapter 4: New Quarters

Mods better get that approved soon!!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Put Asunder by Equinox Chick 6th-7th Years
As a Slytherin Sorted two years after the Battle, Astoria has never been popular...
A Story for Charlie by Darkness Enshrouds 3rd-5th Years
A boy. A girl. A budding romance. If only things never got complicated... (Violence...
Scorpius Malfoy and the Salem Witch Trials by Hotrav 3rd-5th Years
The third story in the Scorpius Malfoy and the Sins of the Fathers series. Lucius...
FEATURED
My Troubled Tyrant by Belledeg Professors
Keedie Dante has experienced many amazing things during her time at Hogwarts...
His and Hers by Acacia Carter 3rd-5th Years
In a perfect world, Neville and Hannah's wedding would go off without a hitch...
All This Waiting For The Sky To Fall by Dawnie 1st-2nd Years
They found her body - broken, bleeding, face filled with signs of pain and fear...
Sanguini, the Vampire by teh tarik 6th-7th Years
Vampirism is the persistence and the perpetuity of the body, a madness of the...
Lost and Found by ToBeOrNotToBeAGryffindor 3rd-5th Years
When Tracey Davis's financial security was a casualty of war, her family is...
CATEGORIES