Reviewer: Eowynatheart
Date: 04/29/10 21:15
Chapter: Chapter One: Fresh as a Daisy

good so far! the characters are precisely what i imagined them to be

Reviewer: iheartjames
Date: 06/07/07 16:06
Chapter: Chapter 5: Overheard

omg she fainted?!?!?!?!? after kissing james potter??!?!?!?!?! i still dont think i will ever understand why she would push away from him if he was that adorable!
please update soon!

Reviewer: iheartjames
Date: 05/22/07 22:52
Chapter: Chapter 5: Overheard

why did she faint after their kiss?

UPDATE SOON!

Reviewer: Cindy Weasley
Date: 05/15/07 18:49
Chapter: Chapter 5: Overheard

Holy Crap that was freakin' awesome!

Reviewer: ElementEightyfreak
Date: 03/10/07 2:18
Chapter: Chapter Three: On the Hogwarts Express

Sanguis= Blood
Purus= Pure
Latin
Amazing chapter!!

Reviewer: sapphirestalker
Date: 01/19/07 20:52
Chapter: Chapter Three: On the Hogwarts Express

pure blood? and latin i guess ooho do i get props?! :)

Reviewer: books 4 ever
Date: 10/25/06 13:07
Chapter: Chapter 5: Overheard

OH MY GOD! What happens, I am dying to know more! Does she pass out or something. This is a terrible cliff hanger. But I luv the story. Verry cute! ;)

Reviewer: pinky witch
Date: 10/09/06 16:40
Chapter: Chapter 5: Overheard

lmao i loved it please rite some more soon

Reviewer: tigerlily182
Date: 10/05/06 19:31
Chapter: Chapter 5: Overheard

i love it!!! please write more!!

Reviewer: xo___jen
Date: 09/29/06 19:03
Chapter: Chapter 5: Overheard

The password is pureblood.!!i can't beleive i figured that out well it's kinda written in french..lol..but more importantly, please hurry up i want to know why her world has turned black!!...why?? and if it's because she's pissed i swear!!...james potter is soooo damn hot!!haha...well in my mind..hehe..love ya!!

Reviewer: addictedtopotter
Date: 09/14/06 21:41
Chapter: Chapter 5: Overheard

Oh my goodness I loved this chapter! Please keep writing I can't wait to see what happens next!

Reviewer: purpleplastisine
Date: 08/25/06 18:52
Chapter: Chapter 5: Overheard

oy, always when i start to really like a story it runs out of chapters >:P

Reviewer: Lily Granger
Date: 08/22/06 15:36
Chapter: Chapter 5: Overheard

The last words spoken were the first word in my head. Good chapter tho

Reviewer: fodfiesta
Date: 08/20/06 15:32
Chapter: Chapter 5: Overheard

bloody brilliant, can't wait for the next chapter. lol

Reviewer: catface13
Date: 08/20/06 14:22
Chapter: Chapter Three: On the Hogwarts Express

ooh, and it's latin

Reviewer: catface13
Date: 08/20/06 14:22
Chapter: Prologue

sanguis purus= always pure

Reviewer: MagEd
Date: 08/20/06 12:30
Chapter: Chapter 5: Overheard

Ooh, very VERY good. I can't wait to see what happens next!

Reviewer: Mrs Liz Potter
Date: 08/20/06 8:13
Chapter: Chapter 5: Overheard

Nooooooo, no cliffes, not fair. Lol.
I love this story and you for that matter but you have to update sooner. This one seemed to take FOREVER!!! Please update you wounderful person, you. :oP
~love*Always~

Reviewer: Iwishiwern Tamuggle
Date: 08/19/06 22:09
Chapter: Chapter 5: Overheard

I like it, alot, super cute.

Reviewer: MusicGirle
Date: 07/22/06 23:12
Chapter: Chapter 4: New Quarters

Mods better get that approved soon!!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Unexploded Bombs by Oregonian 1st-2nd Years
Dudley Dursley has just experienced the death of his elderly father Vernon from...
Ginny's Big Decision by dg04 1st-2nd Years
After Dumbledore's Funeral, Harry tells Ginny that they can't be together anymore...
Little Lions by SexY_LydZ 6th-7th Years
On a stormy October evening, a letter, a late night trip to the library and...
FEATURED
Going Against Salazar's Grain by hestiajones 1st-2nd Years
"Sometimes," said Dumbledore, "we sort too soon." Originally writtten for...
Whispers in the Night by lucca4 6th-7th Years
"Swear to me, Cissy. Swear you won't tell." It's a secret, and it haunts...
Fear and Loathing in Florida (Mostly Loathing) by minnabird 3rd-5th Years
Scabior and Greyback had to escape the Aurors somehow - they just hadn't expected...
Just Before Healing by WeasleyMom 3rd-5th Years
With Hannah, things always go to yellow.
In Bloom by ToBeOrNotToBeAGryffindor 3rd-5th Years
It figures that he ignores the other side of roses. Thorns fit to draw blood...
Magical by Nagini Riddle 1st-2nd Years
Ginny and her brothers sneak down the stairs to look at presents, but instead...
CATEGORIES