Reviews For Serpentine Romeo
Reviewer: Onyx13579
Date: 04/02/07 0:59
Chapter: Bittersweet Symphony

Yeah! you rock sooooo much! keep on writing. and, i'm begging you, let there be a sequal! ; )

Reviewer: iluvpotter5
Date: 03/25/07 13:52
Chapter: Bittersweet Symphony

LOVED IT!

Reviewer: DMsBloodRose
Date: 02/11/07 19:00
Chapter: When You Least Expect It

story so good!!! hyperventalating

Reviewer: DMsBloodRose
Date: 02/11/07 18:50
Chapter: Unwelcome Attraction

ooooooooooooooooh! definate candidate for my favorites list!

Reviewer: Missy Muggle witch
Date: 01/21/07 13:52
Chapter: Bittersweet Symphony

OMG! Awsome story! (Tears of JOY) You had better write a sequak! Luv it...forever and always(sigh, :)

Reviewer: lovergirl2002
Date: 01/03/07 12:07
Chapter: Resisting Corruption

this was awesom? check out ginny/malfoy stories!

Reviewer: RONluver45
Date: 12/25/06 19:43
Chapter: Bittersweet Symphony

That was one GREAT GREAT GREAT GREAT GREAT GREAT.............STORY!!!

Reviewer: lover2books124
Date: 12/25/06 17:49
Chapter: Bittersweet Symphony

that was an awesome story1 i really liked it1 i hope that you will continue to write more stories!
Much love frome me and happy holidays!
-lover2books124

Reviewer: 9ar9oora
Date: 12/23/06 8:49
Chapter: Bittersweet Symphony

that was soo sweet ... somewhat unrealistic but reelly cute .. u really showd the sweet side of drace tho kinda leaving out th dark cynical sexy part .. but i really enjoyd it =D !!

Reviewer: darkeyes_tasnia
Date: 12/22/06 18:57
Chapter: Bittersweet Symphony

Haha this was a fun read. I liked it alot... ahah they're getting married! YAY! haha...

Reviewer: mizz 2 hyper
Date: 12/20/06 21:22
Chapter: Bittersweet Symphony

is it over? if it is make a sequel!!! not to be like pushy but it is just soooo gooood!!
awwww sooooo sweeeeeeettt!!!!! i totally LOVE it simply ADORE it i totally doooooo!!! =] soooo gooood fantastic!!!!!!!!!=] love it!!!

Reviewer: mizz 2 hyper
Date: 12/20/06 21:22
Chapter: Bittersweet Symphony

is it over? if it is make a sequel!!! not to be like pushy but it is just soooo gooood!!
awwww sooooo sweeeeeeettt!!!!! i totally LOVE it simply ADORE it i totally doooooo!!! =] soooo gooood fantastic!!!!!!!!!=] love it!!!

Reviewer: Dracocrazed1700
Date: 12/18/06 16:14
Chapter: Bittersweet Symphony

it that it ?? please tell me there is more to this story..

Reviewer: Dracocrazed1700
Date: 12/17/06 21:10
Chapter: Fantasy Unrealized

lol this is awesome!!! completely hilarious!!

Reviewer: shags9703077
Date: 11/10/06 11:40
Chapter: Bittersweet Symphony

I love the whole story, but maybe it shouldn't end like this. Have you thought about a sequel?

Keep up the great writting and looking forward to reading more of your stories.

Reviewer: LionsExcision
Date: 11/05/06 14:23
Chapter: Bittersweet Symphony

I have to say..even tho i agree with some, that it was a little quick..but it was defiantly a story that deserves my favs. Hope to see more from you!! (ps. even tho it was a pretty damn good story, next time spread the plot a little, and make your chapters longer. Other than that, perfecto!!)

*Long Live*
LionsExcisions

Reviewer: magic_child
Date: 10/27/06 14:19
Chapter: Bittersweet Symphony

i love it. your writing style is a bit hurried, but i enjoyed the plot. congrats on the great story.
as always, magic child

Reviewer: Cree
Date: 10/22/06 17:11
Chapter: Bittersweet Symphony

hahaha I love how she made such a big deal out of Christmas. Of course, it is a pretty sweet holiday. hahaha and Snape. I wish I could see him like that. That was sooooo good though ! Very cuteee

Reviewer: Cree
Date: 10/22/06 17:02
Chapter: To Capture A Dragon

I don't get why Dumbledore was so non-challant about this whole thing. I know that's how he usually is, but still.

Reviewer: Cree
Date: 10/22/06 16:53
Chapter: Wings of Angels

Oh dear. What's gonna happen with Voldemorrrrrt??

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
The Green Knight Rises by Kerichi 6th-7th Years
In Creevey Wizard Comics, the Green Knight aids those in need under the cloak...
The Deathly Children by teh tarik 6th-7th Years
Summer, 1899. In the village of Godric's Hollow, the Dumbledore family is falling...
Not From Others by FloreatCastellum 6th-7th Years
She may not have been able to join Harry, Ron and Hermione, but Ginny refuses...
FEATURED
Whatever Happened to Saturday Night by Simply Being 3rd-5th Years
A short tale of the Marauder's friendship and its subsequent demise. Songfic...
Love is Like a Wrong Turn on a Cold Night by lucca4 6th-7th Years
Michael Corner muses on his short-lived relationship with Daphne Greengrass...
Maps by the opaleye Professors
Tell me, is the rose naked Or is that her only dress? -Pablo Neruda Four...
Pineapple in the Library by 1000timesingoldenink 1st-2nd Years
It's late on a Sunday evening, and Neville has a couple of questions...Why is...
CATEGORIES