Reviews For Serpentine Romeo
Reviewer: _xSolostx_
Date: 11/20/04 10:25
Chapter: Wings of Angels

I LOVE IT AND I CANT WAIT FOR MORE!!!!!!

Reviewer: geroffme
Date: 11/20/04 1:40
Chapter: Wings of Angels

I love this whole story! I'm new to this part of mugglenet, so this is my first fic here and it's a hit to me! I can't wait for the rest of the story.

Reviewer: Sad4Sirius
Date: 11/20/04 0:48
Chapter: Wings of Angels

OMG!!!!! this story is so intence that i cant stop reading it.... Malfoy is so hot!!!!!!!!!! PLEASE! PLEASE update soon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! is their a marking higher that 10, if so this one diserves it. =D

Reviewer: lucillaq
Date: 11/19/04 23:26
Chapter: To Capture A Dragon

wow....you should publish this story. Please update!!!!!!!

Reviewer: GracieAnne
Date: 11/19/04 21:38
Chapter: Wings of Angels

*claps* I'm very into your story. I love the ship and all. Details were very well written. Can't wait to read more!

Reviewer: daRkzhad0wcaSt3r
Date: 11/19/04 19:11
Chapter: Wings of Angels

0MG...diz story ish soo awsomenesss..=P am luving it...plzzzz UPDATE sOo0n...i want to reas more of yer story....

Reviewer: thestral horse
Date: 11/19/04 18:54
Chapter: Wings of Angels

wow i love your describtion of Draco (lol), he is sooo hot

Reviewer: Ashley Malfoy
Date: 11/19/04 16:02
Chapter: Wings of Angels

We need to get together and kick Lucius's ass! As always your story is AWSOME update soon

Reviewer: OdDsbOdIkInS
Date: 11/19/04 13:19
Chapter: Wings of Angels

This is the best ff i have read in a while update NOW lol Keep up the gud work : )

Reviewer: OdDsbOdIkInS
Date: 11/19/04 13:12
Chapter: Redemption is a Race

this is a really mature and cool story if only more writers were like you it would be cool for hermione 2 get pregannt and i am totally jealous malfoy is already sexyand you describe him really well HE IS SOO DAMN SEXY!!!!!!!1 i wouldnt mind being hermione ; )

Reviewer: OdDsbOdIkInS
Date: 11/19/04 12:41
Chapter: Resisting Corruption

i love stories that get straight to the plot, no fucking about and i am happy to say i throughly enjoyed that chapter! GREAT STORY!!!

Reviewer: Hermione2008
Date: 11/19/04 10:07
Chapter: Wings of Angels

I feel for Draco now:( awww plz update soon

Reviewer: summer_edition
Date: 11/19/04 9:59
Chapter: Wings of Angels

Holy Merlin!!... truly intense...I luuurve this story ... please update real soon.

Reviewer: lucillaq
Date: 11/19/04 1:55
Chapter: Wings of Angels

It's soooooooooooo romantic and graphic but, I love it. Please update soon!!!

Reviewer: lucillaq
Date: 11/18/04 19:53
Chapter: Wings of Angels

Only one way to describe this story....INTENSE!!!! Oh love it.

Reviewer: Hermione2008
Date: 11/18/04 18:16
Chapter: Redemption is a Race

*blushes* if only there were more writers like you.... lol can't wait for more! HURRY!!!!!

Reviewer: lucillaq
Date: 11/18/04 18:08
Chapter: Resisting Corruption

Wow, I like to know who started the rumour about Hermione getting pergnant. I don't know what i feel about that, I'm cool either way!!! Please update soon.

Reviewer: Raz
Date: 11/18/04 17:27
Chapter: Resisting Corruption

Like your story! Even though it's a bit, er, graphic, it's well-written and entertaining. Please write more soon! (But don't make Hermione pregnant!)

Reviewer: Dracana20
Date: 11/18/04 17:08
Chapter: Redemption is a Race

WOW. this is one of the best chappies, I can't believe Harry took it so well, wait, Yeah I can. Isnt Hermione gunna get pregnant? I dunno plz update soon!!

Reviewer: Kathrina
Date: 11/18/04 9:55
Chapter: Redemption is a Race

Simply great!! This is the best of al the romance fics!! Please update!!!!!!!!!!!!!!!!! I just can't wait!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Severus's Prince by DestinyMoonStar Professors
What does Severus Snape do when a one night stand turns into a baby boy? ...
The Youngest Death Eaters: Year III by DestinyMoonStar 6th-7th Years
Year 3 A year of hard choices and tough talks: Destiny learns about...
Allegiance by ToBeOrNotToBeAGryffindor 6th-7th Years
During his final year at Hogwarts, Draco Malfoy had few illusions about where...
FEATURED
The Pretender by littlebird Professors
She feels the familiar pang of disappointment that they've never been better...
A Light in the Gap by WeasleyMom 3rd-5th Years
When Harry woke that first morning in Grimmauld Place, he wondered if Ron and...
Tapestry by Equinox Chick 1st-2nd Years
As Walburga Black stitches, Sirius rebels. Two poems written about the infamous...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
CATEGORIES