Reviewer: Pirate Fanatic
Date: 02/11/07 12:46
Chapter: Dirty Diaper & the Late Night Feeding

EWWW! Baby spit is so sloberry. I bet Harry was an adorable baby.

Author's Response: Oh, it is! lol Harry certainly was an adorable baby. :-D

Reviewer: Pirate Fanatic
Date: 02/11/07 12:43
Chapter: The Rough Beginning

LOL! Poor Sirius. Not that great of a babysitter after all and little Harry is a troublemaker at birth.

Author's Response: Sirius always thought he was good at everything... until he tried his hand at babysitting Harry, lol. Yeah, Harry was always a little troublemaker. :-)

Reviewer: LittleMissLovegood
Date: 01/06/07 15:01
Chapter: Home Again

Ahhh ickle baby Harry! Poor Sirius though you should do one about the older Weasley brothers babysitting Ron and Ginny!

Author's Response: LOL! That would be pretty funny! I'll have to keep that one on the backburner for now, and see if I get the time to write anything like that. :-)

Reviewer: pureevil
Date: 12/30/06 13:03
Chapter: Home Again

its kwl 9/10

Author's Response: Thanks! :-)

Reviewer: beautifulromantic
Date: 12/29/06 17:03
Chapter: Home Again

Yeah, no wonder Haryy was scared when Sirius sang.

Author's Response: I think anybody would be scared when Sirius sings, lol.

Reviewer: beautifulromantic
Date: 12/29/06 17:00
Chapter: Friendly Assistance

Awwwww!!Baby Hary is so cute!!

Author's Response: Yes he is! :-)

Reviewer: loony laura lovegood
Date: 12/21/06 17:33
Chapter: The Rough Beginning

Very funny, Imagine Sirius baby sitting!

Author's Response: Poor Harry, lol. Thanks for R&Ring!

Reviewer: luvinhp
Date: 12/16/06 0:51
Chapter: Dirty Diaper & the Late Night Feeding

LOL....this is a realli funni fic!!...laughin mah head off...

Author's Response: I'm really glad you like the fic. :-) Thanks for R&Ring....

Reviewer: AliKt716
Date: 12/09/06 13:18
Chapter: Home Again

HEHE! That was funny! I loved it!
10/10

~AliKt716~

Author's Response: Thanks!! :-D

Reviewer: Moony 62442
Date: 10/29/06 10:38
Chapter: Home Again

This was hilarious! I bet something like that probably did happen if you ask JKR. Well done!
~Moony

Author's Response: That would be so cool if I could show JKR this story! :-D I wish I could ask her.... Thanks for R&Ring!

Reviewer: Bertybottaholic
Date: 10/17/06 17:59
Chapter: Friendly Assistance

Haha, very funny, I love Dumbledore. He apparated, that's cool, but wouldn't the sensation really annoy a young baby? I liked the chapter, it was funny.

Author's Response: I always figured babies would have a different sensation from adults when they apparated. Glad you liked the chapter, though. :-)

Reviewer: Bertybottaholic
Date: 10/12/06 19:09
Chapter: Dogs and Yearbooks

Very good, Hannah likey!

Author's Response: Thanks! Glad you liked it so far! :-)

Reviewer: Bertybottaholic
Date: 10/09/06 12:17
Chapter: The Rough Beginning

Haha, this is funny, I'm adding it to my favorites.

Author's Response: Thanks for adding the story to your favorites! :-) And thanks for R&Ring, too.

Reviewer: unicorngirl22
Date: 10/01/06 11:43
Chapter: Home Again

Lol. the deleted scene is funny. could harry really apparate? lol. if lily knew wat really happened she might go crazy and sirius would be running for his life.

Reviewer: unicorngirl22
Date: 10/01/06 11:35
Chapter: Home Again

Lol. the deleted scene is funny. could harry really apparate? lol. if lily knew wat really happened she might go crazy and sirius would be running for his life.

Author's Response: Yup, baby Harry could apparate. :-) We know that little kids (which I'm sure includes babies) don't have control over their magic. So who knows what wizard babies are capable of. :-) Lily go crazy? No, I think hysterical would be more the word for her, lol.

Reviewer: Maraurderinchief
Date: 09/02/06 9:16
Chapter: Friendly Assistance

*smile* awwww, isn't scarless Harry cuuuuute? Seriously this is great, it was funny to have Dumbledore show up, but I wish he had stayed... Oh well.

Reviewer: Maraurderinchief
Date: 09/02/06 9:16
Chapter: Home Again

YAY, Harry survived Sirius!

Author's Response: The real question is: Did Sirius survive Harry? lol He may be scarred for life now....

Reviewer: Maraurderinchief
Date: 09/02/06 9:12
Chapter: Friendly Assistance

*smile* awwww, isn't scarless Harry cuuuuute? Seriously this is great, it was funny to have Dumbledore show up, but I wish he had stayed... Oh well.

Author's Response: Thanks! Yeah, too bad Dumby didn't stay, but he only came to do a quick check up on Harry... :-)

Reviewer: mugglegirl713
Date: 08/27/06 11:00
Chapter: Home Again

hilarious! you know, it's funny, cuz my baby cousin's visiting right now...

Author's Response: Hopefully your cousin isn't as bad as baby Harry! lol

Reviewer: fleurgirlfrevr
Date: 08/24/06 22:18
Chapter: Home Again

this story is super funny!!! good job!!!!!

Author's Response: Thanks! :-D

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
At the Battlefront by Nagini Riddle 3rd-5th Years
The Final Battle at Hogwarts rages on as the victims question whether or not...
Crocus by Equinox Chick 3rd-5th Years
Four years after the Battle of Hogwarts, Andromeda Tonks exists only for her...
Other Lives and Dimensions and Finally a Love Story by MoRoCcAnAnDpRoUd 6th-7th Years
The year is 1977, and the Wizarding World is in turmoil, but it doesn't really...
FEATURED
My Troubled Tyrant by Belledeg Professors
Keedie Dante has experienced many amazing things during her time at Hogwarts...
His and Hers by Acacia Carter 3rd-5th Years
In a perfect world, Neville and Hannah's wedding would go off without a hitch...
All This Waiting For The Sky To Fall by Dawnie 1st-2nd Years
They found her body - broken, bleeding, face filled with signs of pain and fear...
Sanguini, the Vampire by teh tarik 6th-7th Years
Vampirism is the persistence and the perpetuity of the body, a madness of the...
Lost and Found by ToBeOrNotToBeAGryffindor 3rd-5th Years
When Tracey Davis's financial security was a casualty of war, her family is...
CATEGORIES