Login
MuggleNet Fan Fiction
Harry Potter stories written by fans!

Name: MagicalMaddie331 (Signed) · Date: 12/23/05 16:06 · For: Dirty Diaper & the Late Night Feeding
Haha, I liked the part about James and Sirius binging all night....it was pretty funny.

Author's Response: I tried to image what other time Sirius might have been stumbling and TADA! I came up with him and James binging all night, lol. :-)


Name: MagicalMaddie331 (Signed) · Date: 12/23/05 15:55 · For: The Rough Beginning
This is a really good idea! Poor Sirius, though. :-( lol

Author's Response: Glad you liked the story! lol Yeah, poor Sirius. Who knew little Harry could be such a handful? :-)


Name: notabanana (Signed) · Date: 12/23/05 9:41 · For: Friendly Assistance
R-E-S-P-E-C-T! haha!! uber-funny!!! I don't remember if i've reviewed other chapters of yours or not but if not...I really like your story. The only thing that bugs me is that Lily and James would have a fellytone in their house. Just because Lily is muggleborn...oh well. Good job!

Author's Response: Sirius singing was one of my favorite parts of the story. I nearly died laughing when my co-author sent it back to me. When I wrote the bit about the telephone, I actually debated on whether they would have a phone or not. I decided they did, as it would come into play later in the story. Thanks for R&Ring!


Name: Rachel Lovegood (Signed) · Date: 12/23/05 7:17 · For: Friendly Assistance
Wow! Incredible story! I love Harry, he's so cute. Especially everytime you mentio his green eyes and his cute giggling. That's just really adorable, lol. Can't wait for your next update! Bye xx

Author's Response: Thanks! Yeah, Harry was a really cute little baby! Chapter 5 (the last one) is still in queue, unfortunately. Hopefully it'll be added soon.


Name: Dunni (Signed) · Date: 12/22/05 12:10 · For: Friendly Assistance
*giggles* Baby Harry is so cute...and i just lap up stories with Sirius in them. 10 rating from me.

Author's Response: Thanks for the R&R and the 10! :-D I'm glad you liked this story.


Name: Chris_04 (Signed) · Date: 12/22/05 11:30 · For: Friendly Assistance
Cuteness! This is so adorable! That was so cool how you incorperated Dumbledore :) I've always loved seeing Dumbledore with baby Harry :) Cuteness :) I love this fic!

Author's Response: Thanks! Credit for Dumbledore was all Crimsonphoenix1's idea. :-) I love Dumbledore with baby Harry too!


Name: Ginnyrocks (Signed) · Date: 12/18/05 20:16 · For: Friendly Assistance
This story rocks, I love the song, it ROCKED! but i think that putting Dumbledore in it well, it's just. in the POA Dumbledore even thought that Sirius was guilty, and if he knew that Sirius was babysitting and not killing Harry he wouldn't be a Death Eater. But anyway, it rocks! the whole story ROCKS!!!!!!

Author's Response: Cool! Glad you thought it "rocked!" :-D Re: Dumbledore -- Maybe he thought that Sirius was lulling everybody into a false sense of security by watching baby Harry. But anyway, I'm glad Sirius really wasn't evil. :-) Thanks for R&Ring!


Name: Lonly Lupin (Signed) · Date: 12/17/05 16:15 · For: Friendly Assistance
It was lovely to put dumbledore in it a nice twist to the plot Oh and i liked your choice of song

Author's Response: Thanks! Glad you liked it, but credit for the song choice should go to Crimsonphoenix, as for the Dumbledore addition as well. :-D


Name: Hedwigs Queen (Anonymous) · Date: 12/13/05 15:17 · For: Friendly Assistance
aaaw it's like you know all about babies! Oh I love Dumbledore...may he rest in peace

Author's Response: Thanks for R&Ring. :-) *sigh* We'll always miss Dumbledore.


Name: forgotten_poems (Signed) · Date: 12/10/05 10:30 · For: Friendly Assistance
"Never underestimate the power of a baby wizard"...foreshadowing, perhaps? Loved the song, as well!


Name: PixieQueen (Signed) · Date: 12/10/05 9:09 · For: Friendly Assistance
i really liked this chapter! update soon :D


Name: Ravenclaw4life (Signed) · Date: 12/09/05 21:17 · For: Friendly Assistance
yet another brilliant chapter! loved the song, though I would like to hear about the 'long story' of how Sirius came to know it? i must say you really do capture the characters well. thanks for finally updating, i've been waiting! :)


Name: Riddle Killer (Signed) · Date: 12/09/05 13:28 · For: Friendly Assistance
FINALLY ! What took you so long ?!? Nice chap ! i like that song too, even if i know only half of what u wrote beside the tune ... so, gonna' whrite more, i hope ! AND PLEASE ... update soon !!! i love your story but i can't posibly like it anymore if i have nothing to read ! 10, congrats !


Name: Lilypudding (Signed) · Date: 12/08/05 20:25 · For: Friendly Assistance
As usual 10 zillion out of ten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Absolutely amazing! I loved it when Sirius was singing! I just don't think Harry would be able to apparate when he was a baby... I mean, he couldn't do it when he was 16... R-E-S-P-E-C-T! Defintely one of my faves!

Author's Response: Glad you liked the chapter. :-) Re: Harry Apparating - Baby's can Apparate easier than 16 y.o's. ;-)


Name: mad4marauders (Signed) · Date: 12/08/05 14:02 · For: Friendly Assistance
"R-E-S-P-E-C-T, hmm hmm hm hm hm hm hmmmmmm! Sock it to me, sock it to me, sock it to me, sock it to me," that's how I sing! How did Sirius know that song? Or did he use ligilimence (however you spell it) on the author...? great update, keep 'em coming!

Author's Response: Credit for the song goes to my co-author. She was the one who wrote that part. lol Did Sirius use legilimency on the author? I dunno, I'd have to ask Crimsonphoenix1. lol Again, pleae don't be upset, but it's going to be some time before the last chapter goes up. :-( Sorry. But the wait will be worth it, I promise.


Name: Evik (Signed) · Date: 12/08/05 12:54 · For: Friendly Assistance
That was really sweet. I liked Sirius singing, lol. Looking forward to the next chapter.:)

Author's Response: Thanks! Unfortunately, like I said in the previous response, it's going to be a little bit before I can update again.


Name: prongs_potter_rulez (Signed) · Date: 12/08/05 12:23 · For: Friendly Assistance
NO! That was TOO SHORT! Update! Checking every day!! ;-{

Author's Response: Sorry about the lenght. It's going to be a bit before I update again, unfortunately. There's a lot going on in my life right now and I need to step back for a bit.


Name: harrys_gf (Signed) · Date: 12/03/05 14:21 · For: Dogs and Yearbooks
I perfectly understand Sirius's pain right now. I'm a babysitter myself, see, and have had up to seven toddlers at once. O_O Most of which are 1 year or younger, the rest of which are from ages 2-6. But anyway...I give this a 100/10 and if the next chapter of this hilarious story does not come soon I shall be eaten by impatient radioactive toasters.


Name: Hermione333 (Signed) · Date: 11/27/05 13:44 · For: The Rough Beginning
Very good! Keep up the good work.

Author's Response: Thanks! :-D


Name: mad4marauders (Signed) · Date: 11/27/05 13:06 · For: Dogs and Yearbooks
OK, so what's the deal here? When was the last update? If it doesn't come soon, I will boycott tuna for a while (hee hee, has anyone seen that comercial?) lol, JK, but sirius-ly, :) update!

Author's Response: I submitted the next chapter about a week ago, it's now in the mods hands. It stinks I know, having to wait for them to approve it, but they say the best things come to those who wait. :-) Btw, I love tuna!


You must login (register) to review.