Reviewer: Hermione499
Date: 11/06/07 16:19
Chapter: Which Witch is Which?

and omgg, i remember like in 2005 we had those crazy parties and soo many people used to review.

ahhh, i miss those days!!

Author's Response: Seriously so do I!!! You have no idea, it was so much fun!!! Took me as long as it takes writing a chappie to plan out our activities but it was totally worth it ya'll!

Reviewer: Hermione499
Date: 11/06/07 16:17
Chapter: Which Witch is Which?

lol, i'm still here after all these years. :)

Author's Response: ...me too ... and Sarah too! Lol let's not leave out Jules, she's somewhere around here too!

Reviewer: lady magician
Date: 11/06/07 11:53
Chapter: Which Witch is Which?

Wow *laughs*...nobody comes on here anymore. so depressing :-(...do any of you guys have facebooks? AND RANIA WHERES THE NEW CHAPPIE? I feel like nostalgic cuz remember like 2 years ago when the reviews board had so many people and like 10 reviews a day? *sigh*

Author's Response: Lol I come on here all the time! Btw I DO have a facebook! My picts r up there so u can c them! Email me ur full name so I can add you as a friend if u want me to! ;) Ahem as for the new chappie...HAVEN'T YOU NOTICED HOW LONG IT'S BEEN IN QUE?!?!?! How evil of the mods! Seriously tho...I will email them soon if it's not out in a timely manner. *sighs back* I bet we'll have fun w/ reviews once the chapter gets put up. Oh LOL I'm going right now to email u girlz the new story I've written to see if u like it! SORRY I got so busy! XOXO Wise Owl

Reviewer: Hermione499
Date: 11/04/07 13:27
Chapter: Which Witch is Which?

Hey!!!! :)

Author's Response: Howdy!!!

Reviewer: Sana
Date: 10/26/07 9:24
Chapter: Which Witch is Which?

Dude! It's been like, a year! Come back already!!! I'm resubmitting my story soon! As soon as I get it back from my new Beta! I've also started a Dramione...Weird huh? I've never really liked Hermione with Ron...

Author's Response: I'm sorry! Really I'm back! I've even submitted the update! Lol! I even thought of a Dramione! The Ron & Hr stuff in DH did not cut it for me! Ron just did not live up to what I wanted! Shame!

Reviewer: HPLoverForever
Date: 10/08/07 22:15
Chapter: Which Witch is Which?

I absolutely LOVE your writing technique! I can see everything that's happening in my head and it's so well described.

You also thought of solutions to problems I didn't even think of in certain cases. Like, for instance, when Harry was going to send Hedwig, I didn't even think about the crowd below seeing her. It's good that you thought of things like that because it proves that you, as the writer, are all knowing, which is important.

Some things to pay attention to are capitalization of certain words that you might not think of, such as 'Muggle' and 'Quidditch'. Also, correct comma placement is important to remember as well. :)

Harry is perfect when it comes to his character. He reacts as I'd imagine him to while thinking of Sirius and I can see him writing that letter that he wrote for Ginny. It seems like something he would do, and from what I can see you have Harry down pretty well!

Author's Response: I absolutely LOVE your review! Thank you for taking the time to do so! I'm so happy I managed on the imagery...Duddles falling the dung is very important to convey!

Oh my yes, I have thought this story out through and through except for one minor OOC in a later chapter and everyone jumped on me about it (and I dutifully apologized), other than that it's been smooth sailing. I even know what my characters are wearing most of the time...hehe...I am quite bizarre about details! I have notebooks dedicated to this story alone, detailing EVERYTHING!!! Go figure! :)

Caps and commas, both a very big trial for me, although I do manage to get a stronger hold as the story continues (here's to wishful thinking! Cheers!)

I hope I've got Harry down, honestly I do! It's my fear that he will go OOC and I just can't let that happen in my story! I hate it when that happens in other stories! Ginny, however, is a character that has much ambiguity, therefore I may take liberties with her where I otherwise wouldn't (say Ron or Hermione!) I'm really so happy you reviewed...hope you keep reading!!!

Reviewer: lady magician
Date: 10/08/07 12:01
Chapter: Which Witch is Which?

YAYYAYYAYAY AND SO MUCH YAY!!!!! I already choked you enough on my author's response, which i wrote like 5 minutes ago, but you SOOOO lifted my spirits! its 8:00 PM now and ive had a helluva day! You so totally helped, specially since, ya know, i had this stupid biology essay to do...NOBODY TOLD ME 9TH GRADE WAS SO HARD! *grumble*..and to think i was just a wee 7th grader when i joined MNFF..gosh hve we known each other long!

Anyway, I can't wait for a new chappie, o' course :-)

Welcome back for the bajillionth time, Rania! :-)

Author's Response: Double YAY *runs around screaming YAY!* May you have a Yay day today Yay~ hehe ok overkill? Maybe just a smidgen~ :D EWW BIO!!! EWWWWW~~~ I hated bio! I feel for you girlie! Chem wasn't that much better either! I'm not a big science fan! 9th grade is hard SARAH! See, now someone told you! ICK!!! You were a iddy biddy 7th humpur turkle gradie widdie! Oh Aunt Petunia loves you! We really have been together 4eva! It's soooo cool that a book series brought everyone together like this! Can you imagine life without HP!?! *shudders* no need to scare ourselves to death here! OMG I can't wait for the chappie either! Go check your email btw~grins~ Thanks for the welcome home~ xoxo!!!!

Reviewer: Hermione499
Date: 10/05/07 11:12
Chapter: Which Witch is Which?

RANIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I'M SCARED NOW!!!
It's been like, what? 4 months??
COME BACK pleaseeeeeeeee

au revoir! :]

Author's Response: I've been back for........well.....days :P Actually I have! I've been answering reviews and getting the next chapter edited for submission...really I have!!! Ask Juli...she'll back me up! I even admitted the foolhardiness of my theory on my bio...hehehe...how terrible was that theory! Urgh! At least DH was AWESOME. Right I'll just answer the rest of the reviews and get the next chappie out ASAP shall I? :D Hope you're doing splendid! Send me an email ... I'll reply with something new that I'm going to send to Juli.....and Sarah too if she's reading this. I think you gals will like it...well I'm gonna ask you all to read it first anyhoo, before I submit anything to MNFF! :D Toodles and gigglies!

Reviewer: Belgareth
Date: 09/26/07 9:54
Chapter: Allergies

why'd you have to fill hagrid ??
n

Author's Response: Did I do that? Read on mate!

Reviewer: danceswithanimagi
Date: 08/07/07 0:48
Chapter: Sapphire Eyes

seriously, need more story!!

Author's Response: Seriously...it's coming! Sounds like a lie I know, but I assure you it's not! :D

Reviewer: lady magician
Date: 08/02/07 8:21
Chapter: Which Witch is Which?

Guys, new poem up!....I really hope Rania comes back soon.

Author's Response: OMG good job girlie I'm off to read it!!! I always love your poetry!!!

Author's Response: AWESOME AWESOME AWESOME POEM! UNBELIEVABLE!!!

Reviewer: Hermione499
Date: 07/24/07 7:09
Chapter: Which Witch is Which?

AHHHHHH RANIA COME BACK PLEASEEEEEEE!!!!!

Author's Response: do diddle do da day my oh my have a very merry day (Rania: gee I wonder if heather thinks I ought to go back to MNFF?) dee dee diddle ee dee bom bom bom bay (Heather: Hey! Certainly I say! Come back right away!)

Reviewer: musicGUYGUY
Date: 07/20/07 17:15
Chapter: Sapphire Eyes

MORE! MORE!

Author's Response: Yes sir! Right away sir! My apologies for the delay sir!

Reviewer: alex_the_man704
Date: 07/18/07 22:51
Chapter: Sapphire Eyes

awesome

Author's Response: Isn't it? hehehe sounds awfully terrible of me but as I've forgotten the chappie were talking about I'm going to go ahead and be vain (hahaha)!!! Thanks for leaving a review!

Reviewer: Sana
Date: 07/18/07 8:17
Chapter: Which Witch is Which?

True! =]
I was just hoping for one more update before DH! - ONLY 3 DAYS LEFT!!!!!

Author's Response: LOL wow I never answered a review for this chappie before DH did i? How terrible!

Reviewer: lady magician
Date: 07/18/07 6:31
Chapter: Which Witch is Which?

ehm, Sana, Rania tends to go for long periods of time like this, she has a life unlike th rest of us (unbelievable i know :-D)

Author's Response: Erm...Sana...Sarah is right...I'm a terrible plight...and an awful fright! Ok so I just read Lady M's poem and am now in a rhyming mood~so just go with it people!!! :D

Reviewer: Sana
Date: 07/17/07 8:40
Chapter: Which Witch is Which?

Where are you!!! Youre not even answering reviews!!! I'm dying to know what happens next!!! UPDATE!!!

Author's Response: :( I is sorry! I will update ASAP!!! :( Don't be too terribly mad! I had my sabbatical and am now recharged...(really sorry!!!)

Reviewer: Drogoth_the_servant
Date: 07/13/07 17:02
Chapter: Sapphire Eyes

good god it actually came through........number 23.( i got smart and copied and pasted from notepad after try number 6, thats y it aint updated past there) god finally karma left me alone fer 2 seconds

Author's Response: OMG sometimes I totally have to do that with my responses to the reviews that people leave! You have NO idea how often that happens to me!

Reviewer: Drogoth_the_servant
Date: 07/13/07 17:01
Chapter: Sapphire Eyes

GRRRRRR this is the sixth time ive tried writing this...i keep getting that "azada kedravra...there are to many people on, were sorry fer an inconveniance!" well i tell u IM DAMMED INCONVEINCED NOW! ive been tryin fer only i dunno a good 20 minutes now grrrrrrr. anyways...i woudve written this as soon as i finished but i was so effing frustrated that i had to go break sumthing. dont take that the wrong way, wat i meatn was that ill be on holiday wen ur next chapter comes out so ill have 2 wait another 2 weeks b4 i read more of this awesome stor =(. btw. ive been reading this since u first made it but i never had an account till recently GREAT story. im just gonna aske this though: pls get ginny and harry together soon. 40+ chapters and dean is still a problem. any other author and id be mad, but u do one hell of a good job. keep up the good work! update soon.

P.S. wen i wasnt able to make an account, i alkways wished i could leave a review telling u how great it was, so speking fer all those people who cant leave a review: EFFING AMaZING UPDATE SOON PLS!!!!!!!!!

Author's Response: Hehehehehe (NOT ABOUT THE AVADA KEDAVRA THING) hehehehehe

I'm laughing because saveginny417 will love having a new person for the "I Hate Dean Club" that is in charge of the malicious and sometimes dangerous howlers that Dean receives on a regular basis! Have you been reading this story THAT long? WOW!!! ...so have I! We have something in common now ;) That and our love for all thing HP!!! Now trust me Dean is not as terrible as he seems! You may even find him useful in future chappies...hehe I love dropping hints and seeing who actually reads my responses! As for getting Ginny and Harry together!!! Me oh my but you will be happy as a daisy...soon!!! Right so now I am very happy to hear that my non-reviewing population likes this story...so make accounts and review ppl!!! Hehehehe ... no seriously!!! The thing is I can get complacent with the story at times which I believe throws people off! Right, I need to stop that like ASAP! Update is coming!!! Thank you sooooo much for spending all that time trying to get a review up for me, though, I realllyyyyyyyyy appreciate the efforts you went through, you don't know how much!

Reviewer: Sana
Date: 07/13/07 6:48
Chapter: Sapphire Eyes

Wow! Good chapie! Waiting for more!!! =]*

Author's Response: :D I'm pleased you liked it! I hate that I made you all wait so long! Sometimes life crashes down on you ... and sometimes you get handed DH and you have to recover from the fact that there are no more HP books left!!! AWWW *tears fly every where* too bad boo hoo for me! At least we got to find out how it all ends! Loved it!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Unexploded Bombs by Oregonian 1st-2nd Years
Dudley Dursley has just experienced the death of his elderly father Vernon from...
Ginny's Big Decision by dg04 1st-2nd Years
After Dumbledore's Funeral, Harry tells Ginny that they can't be together anymore...
Little Lions by SexY_LydZ 6th-7th Years
On a stormy October evening, a letter, a late night trip to the library and...
FEATURED
Going Against Salazar's Grain by hestiajones 1st-2nd Years
"Sometimes," said Dumbledore, "we sort too soon." Originally writtten for...
Whispers in the Night by lucca4 6th-7th Years
"Swear to me, Cissy. Swear you won't tell." It's a secret, and it haunts...
Fear and Loathing in Florida (Mostly Loathing) by minnabird 3rd-5th Years
Scabior and Greyback had to escape the Aurors somehow - they just hadn't expected...
Just Before Healing by WeasleyMom 3rd-5th Years
With Hannah, things always go to yellow.
In Bloom by ToBeOrNotToBeAGryffindor 3rd-5th Years
It figures that he ignores the other side of roses. Thorns fit to draw blood...
Magical by Nagini Riddle 1st-2nd Years
Ginny and her brothers sneak down the stairs to look at presents, but instead...
CATEGORIES