Reviews For Healing Harry
Reviewer: Accio_Chocolate
Date: 10/28/06 15:31
Chapter: Chapter One: Many New Doors

Guess who! I'm rereading and rereviewing! Actually, "Tonks" is, as I've got my costume sans wig on. Wotcher Amanda! There's nothing like rereading a story and remembering why it's one of your favorites (Ginny playing matchmaker) Yay! *Cookies*

Author's Response: You don't know how good that makes me feel! *HUGS*

Reviewer: phoenix_trills
Date: 10/21/06 16:19
Chapter: Chapter 15 The Beginning of the End

oh boy, intense. I love tension!!!!! Haha.... Gah, this is the last chapter until you post again??? I can't wait that long!! =[ Ah well, patience is virtue, as they say.... Please post soon! =]

Author's Response: My beta has chapter 16, it should be posted soon.

Reviewer: phoenix_trills
Date: 10/20/06 19:13
Chapter: Chapter Twelve: Christmas at Home

Aww, cute!

Author's Response: :)

Reviewer: SiriusBlack_maurader
Date: 10/19/06 19:54
Chapter: Chapter One: Many New Doors

WOW that is all I can say is WOW! Keep up the good writing


Author's Response: Thank you!!!

Reviewer: phoenix_trills
Date: 10/18/06 23:07
Chapter: Chapter Nine: Dancing with Princesses

Hahaha!!! The staff in Star Wars costumes!!! Dumbledore's a Jedi.....haha......

Author's Response: Hey, if you're going to do a crossover, you just have to do it right!

Reviewer: phoenix_trills
Date: 10/18/06 21:34
Chapter: Chapter Eight: Dueling with Draco

Haha, earplugs. Clever, clever.....

Author's Response: :) thanks!

Reviewer: phoenix_trills
Date: 10/15/06 21:45
Chapter: Chapter Six: Birthdays and O.W.L.s

Very cute chapter!! Ah, I must keep reading!!

Author's Response: LOL! Thank you! I take that as high praise!

Reviewer: phoenix_trills
Date: 10/15/06 19:09
Chapter: Chapter Four: Adventures in Diagon Alley

YES!! Haha... And no, you're not going too slow at all!!!!

Author's Response: LOL, thank you! More to come!!!

Reviewer: phoenix_trills
Date: 10/15/06 18:04
Chapter: Chapter Three: Inheritances

=] I'd say something a little cleverer than that, but I'm running low on creativity at the moment. Haha... Great story!


Author's Response: :) thank you. I'm glad you're liking it

Reviewer: phoenix_trills
Date: 10/15/06 16:02
Chapter: Chapter One: Many New Doors

I like it already!

Author's Response: Thank you!

Reviewer: books 4 ever
Date: 10/13/06 18:48
Chapter: Chapter 15 The Beginning of the End

I really like your story. i am waiting for the next chapter.

Author's Response: :) thanks!

Reviewer: Cheshlin
Date: 10/13/06 13:48
Chapter: Chapter 15 The Beginning of the End

I was so glad to see this story updated! I like it. Ron and Harry's conversation regarding Ginny was fun to read. I loved how Ginny just lead him up to bed and helped him in. It will be interesting to see how you have the spell work. :)

Author's Response: Thank you! More is coming soon, I promise!

Reviewer: amsies360
Date: 10/12/06 23:38
Chapter: Chapter 15 The Beginning of the End

You are going into my favs....can't wait for more updates... Love Love Love your story. You are GREAT!

Author's Response: LOL, thank you so much for the compliment and all the reviews today! Chapter 16 coming soon!

Reviewer: amsies360
Date: 10/12/06 23:28
Chapter: Chapter Fourteen: Revelations and Resolutions

I am sooo relieved that you made snape a GOOD GUY! I love it.... next

Author's Response: I wouldn't necessarily call him good, but he's on the right side :)

Reviewer: amsies360
Date: 10/12/06 23:14
Chapter: Chapter Thirteen: Boxing Day

ooohhh is this the chapter were we find out if snape is good or bad? cant wait... here goes!

Author's Response: LOL, keep going!

Reviewer: amsies360
Date: 10/12/06 23:06
Chapter: Chapter Twelve: Christmas at Home

Lovely

Author's Response: :)

Reviewer: amsies360
Date: 10/12/06 22:52
Chapter: Chapter 11: What Would Severus Do?

OH man I know i am late but i hope snape is good. ... I guess i will find out what you decided in the next chapters!! Fingers crossed.

Author's Response: :)

Reviewer: amsies360
Date: 10/12/06 22:40
Chapter: Chapter Ten: The Wisdom of Ginny Weasley

I am glad you didn't let harry get too involved with the hero complex... great job, i just love those four together.

Author's Response: Thank you. I love them as well and try my best with them. Although sometimes they have a mind of their own.

Reviewer: amsies360
Date: 10/12/06 22:31
Chapter: Chapter Nine: Dancing with Princesses

I had a cheezy smile on my face the whole time I was reading! I loved it. LOL

Author's Response: lol, thanks!

Reviewer: Accio_Chocolate
Date: 10/12/06 22:31
Chapter: Chapter 15 The Beginning of the End

*Sends Amanda a T-shirt with frolicing plot bunnies* He found the spell! And Ron and Harry didn't kill each other! And Ginny gave Harry a relaxing massage *waggles eyebows* I liked this chapter, just hope the next one is inspired by plot bunnies with no vacation time! *Presents freshly baked cookies to Amanda and Nat*

Author's Response: Be careful with those waggling eyebrows! No worries, the next chapter won't take that long! *Huggles* Thanks for the cookies dearest!

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
A Squib's Journey by ntoforhp 6th-7th Years
Jeffery Potter always had sensed he was somehow different from his playmates...
Out of the Blue by Secret Marauder 90 1st-2nd Years
This story weaves the tale of James and Lily from the day they met right up...
A Christmas in Azkaban by shadowkat678 3rd-5th Years
Hope is like a flickering candle. It can be snuffed out, but it can also be...
FEATURED
Five Christmases by hestiajones 1st-2nd Years
It took four Christmases for Andromeda Black and Ted Tonks to get together...
Coming Alive by The owl 6th-7th Years
Leanne Gamp hadn't wanted to be at that party, even though it was Christmas...
Graves by Oregonian 1st-2nd Years
In December of 1997, Harry visits his parents' graves in Godric's Hollow and...
CATEGORIES