Reviewer: Doctor Moo
Date: 11/27/10 11:15
Chapter: Memiors of a snake...

Hilarious!

Reviewer: fairy_lights27
Date: 03/07/10 19:18
Chapter: The Final Thoughts of Nagini

LOL!! Sooooooooooooooo funny!!!!!

Reviewer: bookoholic
Date: 08/01/09 3:55
Chapter: Memiors of a snake...

i cnt stop laughing..that was bloody brilliant..

Reviewer: SnoopyMarauderess
Date: 03/02/09 7:33
Chapter: The Final Thoughts of Nagini

Absolutely Hilarious!

Author's Response: Thanks! :-)

Reviewer: SnoopyMarauderess
Date: 03/01/09 16:13
Chapter: Memiors of a snake...

OMG. Rotfl Funny!

Author's Response: Glad you liked it! :-)

Reviewer: cyberkitty
Date: 08/15/08 12:59
Chapter: The Final Thoughts of Nagini

omg! this had been hilarious! excellent!

Author's Response: Thanks for reading!! :-D

Reviewer: Vitamin Vicki
Date: 07/30/08 17:07
Chapter: Constantly Gardening

Gardening!

Vicki :d

Author's Response: *grins* xD

Reviewer: Vitamin Vicki
Date: 07/30/08 17:03
Chapter: Itís a Mad, Mad, Mad, Mad World!!!

*sighs* Poor Nagini. How abused she is.

Vicki :d

Author's Response: Yeah, poor Nagini.... :-( Imagine having to live with Voldy???

Reviewer: Vitamin Vicki
Date: 07/30/08 16:56
Chapter: Say It Ain't So!?

Day 833 was pretty much priceless.

:D

Love it.

Vicki :d

Author's Response: LOL! Thanks!

Reviewer: Vitamin Vicki
Date: 07/30/08 16:52
Chapter: Memiors of a snake...

:D

I read this story way back in, like, October, but I didn't have an account then, so I didn't review this. :o YOU. ARE. BLOODY. HILARIOUS. *is off to review the 6 other chapters*

:D

Vicki :d

Author's Response: I'm glad you liked this story! :-D I hope you like the other ones just as much!

Reviewer: linnealovegood
Date: 06/13/08 23:18
Chapter: The Final Thoughts of Nagini

this is really funny! i like it.

Author's Response: Thanks! :-)

Reviewer: hpsupafan
Date: 03/25/08 21:01
Chapter: The Final Thoughts of Nagini

A-W-E-S-O-M-E!!!!!!!

Author's Response: Thanks! :-D

Reviewer: lmcayton
Date: 03/14/08 8:15
Chapter: The Final Thoughts of Nagini

THE BEST STORY EVER!!!!!!!!!

Author's Response: Thanks so much!! :-D

Reviewer: lmcayton
Date: 03/13/08 20:04
Chapter: Memiors of a snake...

SWEET!!!!!!!!!!!!!!!

Author's Response: Thanks!!

Reviewer: HagridsTheMan
Date: 03/01/08 16:15
Chapter: Memiors of a snake...

Haha...very nice. It was really long too--I just read all of it in one shot--*phew!* It was good, though. Are Harry and Nagini supposed to be a couple or something? Hmmm.... very odd match, don't you think? Lol. Well, great story!

Author's Response: No, Harry and Nagini aren't a couple, they're just friends. Though, Nagini does feel some gratitude to Harry for freeing her from Voldy. :-) Thanks for reading!

Reviewer: REMi iS AWESOME
Date: 02/23/08 16:42
Chapter: The Final Thoughts of Nagini

*stands on chair(literally) and claps* BRAVISIMO!! Io amo tu libro. (Italian for I love your story(even though the word libro means book)) I ADORED your story!And *drum roll* Im gonna put you on my fav authors list becuase I love you so much and... Im going to print this out and ive it to my friend Alison, my band teacher Mr. Carbs (Im focing him into the world of Harry Potter =) and Mr Kocienda casue well he needs a good laugh (and EVENTUALLY I will make him read a HP book) Keep up the amazing work and by the end of tonight (maybe tomorrow) I will read every single one fo your stories! Aren't you luck answering reviews from me!

Author's Response: I like answering your reviews. :-) Thank you so much for making it through the wild and crazy adventures that was Nagini's. And thanks for adding it to your favorites, printing it, and sharing with your friends! :-) I really do hope you check out my other stuff as well, and don't forget the stories I have on my favorites list, too! :-)

Reviewer: REMi iS AWESOME
Date: 02/23/08 16:31
Chapter: Nagini Tells It Like It Is...

HAHHA I can't WAIT for the films!!
Fat, slow, and waddles like a duck. Mhmm sound sliek my science teacher Mr. Kocienda who resembles ol' Slughorn from the chapter pic in HBP =) Ill have to call him that on Monday!!

Author's Response: OMG, you're teacher looks like Slughorn? That's be too funny! :-)

Reviewer: REMi iS AWESOME
Date: 02/23/08 16:02
Chapter: Iíve like, so had it here!

Aww poor Nagini... BELLA AND VOLDY SITTING IN A TREE SNOGGING!!! MENTAL PICTURES!! And nagini and fawkes unlikely pair but ill take it.

Author's Response: *shudders* Bella and Voldy snogging gives me nightmares! lol Ah, Nagini/Fawks, a testament to strange pairings. ;-p

Reviewer: REMi iS AWESOME
Date: 02/23/08 15:57
Chapter: Constantly Gardening

Mhmmm Voldy cooking seems quite fun!! maybe he could make up a batch of killer (literally killer) cupcakes =) I made a batch up once and alsmot gave them to this girl anmed nicoele who UNJUSTLY stole the title of captin form me for lacrosse!

Author's Response: Mmm... killer cupcakes sound delicious! lol Sorry to hear about the other girl beating you for the lacrosse captaincy. :-(

Reviewer: REMi iS AWESOME
Date: 02/23/08 15:51
Chapter: Itís a Mad, Mad, Mad, Mad World!!!

WORmTAIl and SPEEDO DO NOT BELONG TOGETHER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ick now i cant eat my dinner pancakes CURSE YOU MENTAL PICTURES!!! I bet Voldy liked seeing bella topless tanning ;)

Author's Response: Wormtail and Speedos most certainly do not belong together! I had nightmares after I wrote that, lol. Oh, I'm sure Voldy stole a glance here and there at Bella... *shudders*

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Research and Development by Northumbrian 3rd-5th Years
The Mirrorphone, the latest advance in Wizarding communications. Now, of course...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 2 by ToBeOrNotToBeAGryffindor 1st-2nd Years
The Weird Sisters are back for an encore. Ten more tracks from your MNFF authors.
on this side of heaven by Nagini Riddle 1st-2nd Years
Ariana Dumbledore is struck by a stray curse, and she suddenly finds herself...
FEATURED
Oread, Walking by Seren
Cedric was just as odd as Hermione, because he liked to walk. Cedric/Hermione
The Effect of Gamma Rays on Two Terrifically Trapped Gryffindors. by Fenixaze 3rd-5th Years
From the "Stuck where for the weekend?" Challenge on Portkey.org ... Our two...
Drunk on Him by armagod679 Professors
For me, he was an obsession, a burning obsession, one that I could never let...
A Broken Hallelujah by epiphany212 Professors
You have always loved the chase. The pursuit of Quaffles and dragons have carried...
In the Hufflepuff Way by 1000timesingoldenink 3rd-5th Years
Did anybody really appreciate Hannah's mum?Because Mrs. Abbott was a heroine...
And Now... by Oregonian 3rd-5th Years
Moments after the death of Voldemort, Harry gazes at the corpse of the Dark...
The Weird Sisters - B-Sides and Rarities, Vol. 1 by minnabird 1st-2nd Years
Welcome back to another rousing round of rambunctious rock!However, a new act...
CATEGORIES