Reviewer: phoenix_tears13
Date: 07/10/06 17:25
Chapter: Just Do It!

good,but do you know how to play chess?

Author's Response: haha i used to. oh well!

Reviewer: LilyPotter
Date: 06/29/06 18:06
Chapter: Just Do It!

aww...poor ron!!!! brilliant story : )

Reviewer: LilyPotter
Date: 06/29/06 17:37
Chapter: Headquarters

oh, poor hermione...

Reviewer: LilyPotter
Date: 06/29/06 17:33
Chapter: An Interesting Arrival

It sounds quite brilliant so far, but I don't think they could travel by floo. Dumbledore is the only one who can say "Number Twelve Grimmauld Place" because he is the secret keeper.

Sorry for being a nitpick, the chapter really is brilliant!

Reviewer: krumseeker15
Date: 06/25/06 9:24
Chapter: Just Do It!

awesome!!!!

Reviewer: krumseeker15
Date: 06/25/06 9:22
Chapter: Just Do It!

awesome!!!!

Reviewer: daddys_little_girl
Date: 06/21/06 17:12
Chapter: Just Do It!

that is soooo extremely cute!

Reviewer: HP lover
Date: 06/18/06 16:34
Chapter: Just Do It!

i really liked it! 2 thumbs up!

Author's Response: thanks

Reviewer: HoldingOn
Date: 06/10/06 2:03
Chapter: Just Do It!

it says this story is complete!!!are you kidding me!!!!!pls update it

Author's Response: yeah i'ts complete but you can read my other r/hr fanfic: All He Ever Wanted, and then there's another one called Love Isn't Always Red in the various pairs. It's pretty drama filled too and it does contain r/hr too, along with others. check them out and i'd like to see your reviews for it.

Reviewer: hpgirl_91
Date: 05/28/06 0:22
Chapter: Just Do It!

NOOO SO CLOSE! Darn they were so close too. Ahh I still love your story. One day R/H will happen!

Author's Response: lol thanks. but isn't R/H Ron/Harry? Ron and Hermione is R/Hr

Author's Response: at least i think so lol

Reviewer: pumpkinheadRon
Date: 05/16/06 20:24
Chapter: Just Do It!

TOO MUCH ROMANTIC TENSION! GET--THEM--TOGETHER!!! great chapter, btw

Reviewer: pumpkinheadRon
Date: 05/16/06 20:22
Chapter: So Close, But Yet...

RRRRRRR!!! So close!!!!

Reviewer: pumpkinheadRon
Date: 05/16/06 20:18
Chapter: The Explanation and the House Elf

This is VERY well-written!!

Author's Response: haha thanks! i'm sititng here online and every 10 minutes i'm reading the new reviews from you! lol

Reviewer: pumpkinheadRon
Date: 05/16/06 20:15
Chapter: Headquarters

Yay for romantic tension!! Great chapter.

Reviewer: pumpkinheadRon
Date: 05/16/06 20:13
Chapter: An Interesting Arrival

Yay!! :-) great story

Reviewer: suzieq3711
Date: 05/13/06 19:13
Chapter: Just Do It!

A sequel would be appreciated.

Reviewer: suzieq3711
Date: 05/13/06 19:13
Chapter: Just Do It!

A sequel would be appreciated.

Author's Response: lol does that mean you liked it?

Reviewer: RonIsMyHomeboy
Date: 05/08/06 14:56
Chapter: Just Do It!

GAH!!!!!!!!!! PLEASE TELL ME THAT'S NOT THE END!!!!!!!! That was quite a cliffhanger! Oh, please update soon!!!

Author's Response: yeah! that's the end! sorry! but you can read my other stories if you haven't done that already.

Reviewer: Jane Bilus
Date: 05/02/06 14:58
Chapter: Just Do It!

Aw poor Ron. Harry seems like the bad guy so its a bit wierd but otherwise briliant! 10/10!

Reviewer: Roach76
Date: 04/24/06 22:19
Chapter: Just Do It!

Oh nice ending ...fallen knight. I like it it was well written.

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
Unexploded Bombs by Oregonian 1st-2nd Years
Dudley Dursley has just experienced the death of his elderly father Vernon from...
Ginny's Big Decision by dg04 1st-2nd Years
After Dumbledore's Funeral, Harry tells Ginny that they can't be together anymore...
Little Lions by SexY_LydZ 6th-7th Years
On a stormy October evening, a letter, a late night trip to the library and...
FEATURED
Going Against Salazar's Grain by hestiajones 1st-2nd Years
"Sometimes," said Dumbledore, "we sort too soon." Originally writtten for...
Whispers in the Night by lucca4 6th-7th Years
"Swear to me, Cissy. Swear you won't tell." It's a secret, and it haunts...
Fear and Loathing in Florida (Mostly Loathing) by minnabird 3rd-5th Years
Scabior and Greyback had to escape the Aurors somehow - they just hadn't expected...
Just Before Healing by WeasleyMom 3rd-5th Years
With Hannah, things always go to yellow.
In Bloom by ToBeOrNotToBeAGryffindor 3rd-5th Years
It figures that he ignores the other side of roses. Thorns fit to draw blood...
Magical by Nagini Riddle 1st-2nd Years
Ginny and her brothers sneak down the stairs to look at presents, but instead...
CATEGORIES