MuggleNet Fan Fiction
Harry Potter stories written by fans!

Name: HELENz (Signed) · Date: 02/02/05 15:42 · For: Hermione, What's Wrong?
This is really good!! Please update soon!!!

Name: ahtram93 (Anonymous) · Date: 01/26/05 6:39 · For: Pansy's Surprise
Same with me.......

Name: animagirlphoenix (Anonymous) · Date: 01/25/05 16:47 · For: Pansy's Surprise
PLEEEEEEEEEEEEASE UP DATE!!! No other story I've usually read is getting updated lately!

Name: ahtram93 (Anonymous) · Date: 01/24/05 14:57 · For: Pansy's Surprise

Author's Response: I THINK I'LL Try to update now. I have had such a hard time writing lately. I dunno why

Name: animagirlphoenix (Anonymous) · Date: 01/18/05 17:58 · For: Pansy's Surprise
YAY ME! This is the 100th review!!! *blows party thingies* Please up-date!

Author's Response: YAY!! 100 REVIEWS!!! MOST I'VE EVER HAD!!!!! HIP HIP HORRAY!!!

Name: animagirlphoenix (Anonymous) · Date: 01/18/05 17:55 · For: Pansy's Surprise
I want to know what happens next! Please up-date soon!!! I LOVE THIS STORY!!! PS watch me get the reviews up to 100

Name: animagirlphoenix (Anonymous) · Date: 01/18/05 17:53 · For: Perfection
I want to know what happens next! Please up-date soon!!! ps watch me get the reviews up to 100

Name: wizard girl (Signed) · Date: 01/16/05 17:05 · For: Perfection
please don't jump into the water, cause then we would never get an update.... just please hurry and update.... love this story to pieces.....LOL...BYE :)

Author's Response: Okay okay...i won't jump into the pirana infested water...*rolls eyes*....geeze....lol.

Name: shadowwolf2028 (Signed) · Date: 01/13/05 20:55 · For: Pansy's Surprise
Please update soon. This story is great.

Name: thisbe gwydion (Signed) · Date: 01/10/05 19:17 · For: It's Not That Easy
i liked how this started out but... it turned really cheesy and now i dont like it anymore, sorry.

Author's Response: like my dear friend said....you have to read on because it shall be dramatic, sad, and addictive

Name: wizard girl (Signed) · Date: 01/09/05 20:57 · For: Perfection
more, please?!?!? :)

Author's Response: I know, i deserve to be hurtled off of a 1000 ft high bridge into pirana infested waters for leaving you guys hanging like this. I'm horrible. I had such writers block, but me and my friend came up with enough crap for 30 or so chapters!! I just gotta actually write them

Name: witchy girl (Signed) · Date: 01/08/05 13:39 · For: Pansy's Surprise
Please update soon i can't wait for the 8th chapter it was soch a wonderful story.

Name: emmawatson (Signed) · Date: 01/04/05 16:21 · For: Pansy's Surprise
ohh fell better and good luck on ur projects

Author's Response: that's so sweet! thanks! i'm feeling a lot better! AND there is no school today!!! WOOOHOOO!! Time To Write!

Name: emmawatson (Signed) · Date: 01/02/05 19:08 · For: Pansy's Surprise
when are you going to update? cliff-hanger

Author's Response: I've been really busy. I haven't even started chapter 8. I've had 3 history projects and a whole book to read for English. Plus I was in the hospital all today cause I'm sick. Give me a couple weeks.

Name: emmawatson (Signed) · Date: 12/30/04 12:15 · For: Pansy's Surprise
please update asap it is so good!!!!!!!

Name: grayeyes (Signed) · Date: 12/26/04 14:45 · For: Pansy's Surprise
wow love the chapter BUT WHY DO AUTHORS HAVE TO RUIN THE LOVE dam!!!!!!!!

Author's Response: CHILL......lol......the love is not yet ruined....it's just temp-, oh crap, i can't tell you

Name: meandmysharpie (Signed) · Date: 12/21/04 21:36 · For: Pansy's Surprise
that is one angry woman.

Author's Response: i would be too, but i could never hurt someone that sexy

Name: psychofreak (Signed) · Date: 12/21/04 4:39 · For: Yesterday
Yup...Hermione's name is Jane, also...if you might have forgot or haven't noticed. And since I'm a freak for knowing this, hence my name, lol. Hermione dropped Muggle Studies at the end of her third year...just a little side note. Other than that...great chapter...Draco is such a pain and in this case a bloody ugly brute! lol... Peace Out!!

Author's Response: OH man! you are insane for knowing that!! Maybe she picked it up again because of a certain hottie in the class! I think Draco is soooooo hott!!

Name: Beci (Signed) · Date: 12/21/04 1:57 · For: Pansy's Surprise
Go Hermione!!! But poor Ron! Another great chappie; looking forward to an update.

Name: ckvlostinHD (Signed) · Date: 12/20/04 11:21 · For: Pansy's Surprise
this is really good. cant wait for more!!

You must login (register) to review.