Reviewer: HELENz
Date: 02/02/05 15:42
Chapter: Hermione, What's Wrong?

This is really good!! Please update soon!!!

Reviewer: ahtram93
Date: 01/26/05 6:39
Chapter: Pansy's Surprise

Same with me.......

Reviewer: animagirlphoenix
Date: 01/25/05 16:47
Chapter: Pansy's Surprise

PLEEEEEEEEEEEEASE UP DATE!!! No other story I've usually read is getting updated lately!

Reviewer: ahtram93
Date: 01/24/05 14:57
Chapter: Pansy's Surprise


Author's Response: I THINK I'LL Try to update now. I have had such a hard time writing lately. I dunno why

Reviewer: animagirlphoenix
Date: 01/18/05 17:58
Chapter: Pansy's Surprise

YAY ME! This is the 100th review!!! *blows party thingies* Please up-date!

Author's Response: YAY!! 100 REVIEWS!!! MOST I'VE EVER HAD!!!!! HIP HIP HORRAY!!!

Reviewer: animagirlphoenix
Date: 01/18/05 17:55
Chapter: Pansy's Surprise

I want to know what happens next! Please up-date soon!!! I LOVE THIS STORY!!! PS watch me get the reviews up to 100

Reviewer: animagirlphoenix
Date: 01/18/05 17:53
Chapter: Perfection

I want to know what happens next! Please up-date soon!!! ps watch me get the reviews up to 100

Reviewer: wizard girl
Date: 01/16/05 17:05
Chapter: Perfection

please don't jump into the water, cause then we would never get an update.... just please hurry and update.... love this story to pieces.....LOL...BYE :)

Author's Response: Okay okay...i won't jump into the pirana infested water...*rolls eyes*

Reviewer: shadowwolf2028
Date: 01/13/05 20:55
Chapter: Pansy's Surprise

Please update soon. This story is great.

Reviewer: thisbe gwydion
Date: 01/10/05 19:17
Chapter: It's Not That Easy

i liked how this started out but... it turned really cheesy and now i dont like it anymore, sorry.

Author's Response: like my dear friend have to read on because it shall be dramatic, sad, and addictive

Reviewer: wizard girl
Date: 01/09/05 20:57
Chapter: Perfection

more, please?!?!? :)

Author's Response: I know, i deserve to be hurtled off of a 1000 ft high bridge into pirana infested waters for leaving you guys hanging like this. I'm horrible. I had such writers block, but me and my friend came up with enough crap for 30 or so chapters!! I just gotta actually write them

Reviewer: witchy girl
Date: 01/08/05 13:39
Chapter: Pansy's Surprise

Please update soon i can't wait for the 8th chapter it was soch a wonderful story.

Reviewer: emmawatson
Date: 01/04/05 16:21
Chapter: Pansy's Surprise

ohh fell better and good luck on ur projects

Author's Response: that's so sweet! thanks! i'm feeling a lot better! AND there is no school today!!! WOOOHOOO!! Time To Write!

Reviewer: emmawatson
Date: 01/02/05 19:08
Chapter: Pansy's Surprise

when are you going to update? cliff-hanger

Author's Response: I've been really busy. I haven't even started chapter 8. I've had 3 history projects and a whole book to read for English. Plus I was in the hospital all today cause I'm sick. Give me a couple weeks.

Reviewer: emmawatson
Date: 12/30/04 12:15
Chapter: Pansy's Surprise

please update asap it is so good!!!!!!!

Reviewer: grayeyes
Date: 12/26/04 14:45
Chapter: Pansy's Surprise

wow love the chapter BUT WHY DO AUTHORS HAVE TO RUIN THE LOVE dam!!!!!!!!

Author's Response: love is not yet's just temp-, oh crap, i can't tell you

Reviewer: meandmysharpie
Date: 12/21/04 21:36
Chapter: Pansy's Surprise

that is one angry woman.

Author's Response: i would be too, but i could never hurt someone that sexy

Reviewer: psychofreak
Date: 12/21/04 4:39
Chapter: Yesterday

Yup...Hermione's name is Jane, also...if you might have forgot or haven't noticed. And since I'm a freak for knowing this, hence my name, lol. Hermione dropped Muggle Studies at the end of her third year...just a little side note. Other than that...great chapter...Draco is such a pain and in this case a bloody ugly brute! lol... Peace Out!!

Author's Response: OH man! you are insane for knowing that!! Maybe she picked it up again because of a certain hottie in the class! I think Draco is soooooo hott!!

Reviewer: Beci
Date: 12/21/04 1:57
Chapter: Pansy's Surprise

Go Hermione!!! But poor Ron! Another great chappie; looking forward to an update.

Reviewer: ckvlostinHD
Date: 12/20/04 11:21
Chapter: Pansy's Surprise

this is really good. cant wait for more!!

You must login (register) to review.
Find out everything you need to know about the site right here.

We have stories and authors in this archive.


Choose Theme:
Not From Others by FloreatCastellum 6th-7th Years
She may not have been able to join Harry, Ron and Hermione, but Ginny refuses...
A Seer Named Rosemary Snape by PlutoLovegood 1st-2nd Years
In 2018 Neville and Harry deliver a Hogwarts acceptance letter to Rosemary Snape...
Gelido Dormitabis (An Icy Slumber) by Nagini Riddle 3rd-5th Years
A poetic look at the oppressive sleep of the Inferi within the icy cave.Written...
A Christmas Choice by coolh5000 3rd-5th Years
After working late one Christmas Eve and missing yet another day out with his...
Winter at the Castle by Oregonian 1st-2nd Years
The winter solstice, the shortest, harshest days of the year. Would you have...
A Passing Fancy by HalfASlug 1st-2nd Years
The Yule Ball is on the horizon and Neville knows only one girl that he wants...
Four Christmases by Squibstress 6th-7th Years
Minerva attempts to teach Severus Occlumency and perhaps something more.