Login
MuggleNet Fan Fiction
Harry Potter stories written by fans!

Name: Grendel (Signed) · Date: 02/04/08 10:46 · For: Invitations and Mutterings
cool so far (where the next chapter)


Name: Minna_Black (Signed) · Date: 01/24/08 20:11 · For: Suprises
...............................


Name: alyssa_S (Signed) · Date: 12/23/07 3:14 · For: Invitations and Mutterings
Your story is really good. I just finnished reading up to this chapter today and was so upset to find that there wasn't another chapter. i can't wait for the next chapter!! so in other words please update soon!!!!


Name: LunaTheLoony (Signed) · Date: 12/22/07 12:18 · For: Invitations and Mutterings
Thanh god your chapters our decently short! It only took me a hour and a half. Please tell me your almost done with the next one.


Name: LunaTheLoony (Signed) · Date: 12/22/07 12:08 · For: Consequences
uhh... i dont know. probally Lily, since she extremmly awsome. [sorry about the spelling. to lazy to fix.]


Name: LunaTheLoony (Signed) · Date: 12/22/07 11:38 · For: Finding Allies
darkish used to be blonde, weird abnormal freaky evil bared obsesive and teacher


Name: Darling Dashwood (Signed) · Date: 10/27/07 18:16 · For: Re-Introductions
A very good story...hard to stop reading actually!!! Hilar
well done xxxxxxxxxxxxxx


Name: Dan Fan (Signed) · Date: 09/29/07 12:17 · For: Invitations and Mutterings
oooooooooooooooooh, i just.......ijust LOVED TI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Name: baby b (Signed) · Date: 09/09/07 16:44 · For: Invitations and Mutterings
plz hurry n update the cliffe u have left us on is evil !!!!!!


Name: Lily Elegance (Signed) · Date: 09/03/07 13:57 · For: Invitations and Mutterings
I can't believe you left it their, talk about keeping me in suspense! Is it true love or will they be pushed together by their friends (I hope it's both!)


Name: The Kneazle (Signed) · Date: 08/23/07 2:50 · For: The Burdens We Bear
OOOOOHHHHHHHH the whole thing with Snape and Remus is going to happen, where James saves his life and everything!! eeeeeeee yay I'm excited. If it's what I think it is....which I'm pretty sure I am.... Well I'll just have to keep reading, won't I? Right-o!
YES this story is different from others! They are actually having a relatively normal life! I mean as normal as possible with all this Voldemort stuff going on...but there hasn't even been an attack on Hogsmeade yet, which, I must say, is an incredible achievement in the world of L/J fanfiction.


Name: The Kneazle (Signed) · Date: 08/23/07 2:36 · For: Owls From The Ministry
Gahh I can't guess, and it's kiiling me. *So stop writing and start reading, stupid!* okay okay I'm going.


Name: The Kneazle (Signed) · Date: 08/23/07 2:20 · For: Saying goodbye
Dun dun dun duuuuuuuun! Muahahaha things are getting intersting. And Lily is getting to like the Maraduers more, I'm so happy. *sniff*
I just don't understand this sentence:
"You betrayed me for a potion that didnít even work!Ē
Is he talking about the Polyjuice Potion? No comprendo porque no soy intelligente. :P


Name: The Kneazle (Signed) · Date: 08/23/07 2:19 · For: Saying goodbye
Dun dun dun duuuuuuuun! Muahahaha things are getting intersting. And Lily is getting to like the Maraduers more, I'm so happy. *sniff*
I just don't understand this sentence:
"You betrayed me for a potion that didnít even work!Ē
Is he talking about the Polyjuice Potion? No comprendo porque no soy intelligente. :P


Name: The Kneazle (Signed) · Date: 08/23/07 2:10 · For: Long-Lost Relations
Hmmmmmmmmmmm... would Dumbledore really shield them from the outside world? I thought he would want them to know everthing that's going on so that they can be prepared and grow to hate Voldy even more. Bah, what do I know? I'll just keep reading.

P.S. Sorry about the double post on my last review, I honestly don't know how it happened. (I only pressed the thing once!) and then I tried to delete it and it didn't work. So..yeah. Sorry.


Name: The Kneazle (Signed) · Date: 08/23/07 2:01 · For: Finding Allies
Haha I think it's cool that you ask that. Dunno why, it just is.
Okay, I have brownish...goldenish.... hair (seriously I have no idea what to call it) totally obsesive compulsive and the biggest procrastinator you will ever meet. (Sorry I know that's what you said, but it's true) I'm always smiling (though mostly about something stupid :P) And I want to be an archaeologist. (I think it's a cool job)
Okay anyways I reeeeeally like this story, but it's taking me like three days to read it because it's so long and I can't go online for very long every night. Plus I read really slow because it's always like 11:00 PM when I get on and I'm really tired. But yeah that's how much I like it is that even when I'm going to fall alseep with my face on the keyboard I'll still get on here and read it. :P
I was wondering what had happened with Frank!! I thought you had just forgotten about him, but you're too good of a writer to do that. :) I also really like the way you show James. He's like more mature but still a bit arrogant and a troublemaker which I think is just how he's supposed to be. (But I'm still sad that he's a Chaser now :( oh well.)
Well I still have ten more chapters to go! Gotta keep rerading before I fall asleep. I really can't wait to find out what happens.


Name: The Kneazle (Signed) · Date: 08/23/07 2:01 · For: Finding Allies
Haha I think it's cool that you ask that. Dunno why, it just is.
Okay, I have brownish...goldenish.... hair (seriously I have no idea what to call it) totally obsesive compulsive and the biggest procrastinator you will ever meet. (Sorry I know that's what you said, but it's true) I'm always smiling (though mostly about something stupid :P) And I want to be an archaeologist. (I think it's a cool job)
Okay anyways I reeeeeally like this story, but it's taking me like three days to read it because it's so long and I can't go online for very long every night. Plus I read really slow because it's always like 11:00 PM when I get on and I'm really tired. But yeah that's how much I like it is that even when I'm going to fall alseep with my face on the keyboard I'll still get on here and read it. :P
I was wondering what had happened with Frank!! I thought you had just forgotten about him, but you're too good of a writer to do that. :) I also really like the way you show James. He's like more mature but still a bit arrogant and a troublemaker which I think is just how he's supposed to be. (But I'm still sad that he's a Chaser now :( oh well.)
Well I still have ten more chapters to go! Gotta keep rerading before I fall asleep. I really can't wait to find out what happens.


Name: The Kneazle (Signed) · Date: 08/22/07 0:54 · For: Forgive Me?
THANK YOU THANK YOU THANK YOU FOR MAKING JAMES A SEEKER!!! Everyone makes him a Chaser, but he was a Seeker, I hate it.
Anyway I really like how you put that scene in from fifth year that was in the book. It makes it seem more canon, but it's not copying because you put in what they were thinking, too. You did a really good job on that.


Name: The Kneazle (Signed) · Date: 08/21/07 20:15 · For: Re-Introductions
Oooh this is really good. I like how Alex and Alices last names are Spanish. :P To live and Luck. lol
I'm gonna keep reading now. Yay!


Name: luna_rox_my_sox (Signed) · Date: 08/03/07 2:10 · For: Invitations and Mutterings
YOU SAID LESS THAN A MONTH!!!!!!!!!!!
... come on!.. please...i want more.


You must login (register) to review.