Reviews For I love...who?
Reviewer: Goodbye_Earl
Date: 10/19/08 15:50
Chapter: Who Would've Thought

Aww... Neville and Lavender are so cute! I love this story... and pretty much everything you write, to be honest. =]

Reviewer: way 2 HP obsesed
Date: 10/18/08 19:23
Chapter: I can see clearly now (sort of)

OMG! This is the funniest fan fiction we have ever read! We cracked up for like 15 minutes straight! We love you! Keep writing!

Reviewer: way 2 HP obsesed
Date: 10/18/08 18:50
Chapter: Results of a Miscomunication

THIS IS INCREDIBLY FUNNY...i mean SOOOO funny...ahh i wish this really happened...and if u already got a reveiw from me, or if you do in a little while...im not crazy its me freind who shares this acount

Reviewer: ILRW4
Date: 08/24/08 17:30
Chapter: I can see clearly now (sort of)

Awesome. Story. !!!!!!!!!

Reviewer: I-LUV-SIRIUS
Date: 07/13/08 14:25
Chapter: I can see clearly now (sort of)

hi!! i've read both your hermione stories (fecking hilarious) and this one!! funniest things i've ever read!! and malfoy thinkin harry fancied him...lol!! wat an idiot! just wonderin did u delete hogwarts overturned r somtin?

Reviewer: I-LUV-SIRIUS
Date: 07/13/08 14:24
Chapter: I can see clearly now (sort of)

hi!! i've read both your hermione stories (fecking hilarious) and this one!! funniest things i've ever read!! and malfoy thinkin harry fancied him...lol!! wat an idiot! just wonderin did u delete hogwarts overturned r somtin?

Reviewer: crazycarly
Date: 06/08/08 20:58
Chapter: I can see clearly now (sort of)

that wuz hilarious im really sad it is over ive been telling the whole story to my twin she is reading another book but she still luvs this one

Reviewer: crazycarly
Date: 06/08/08 20:45
Chapter: Bagels

that wuz soooo funny ur hilaious i luved the bagels

Reviewer: crazycarly
Date: 06/08/08 20:40
Chapter: The Plan

that is awsome i really like that end but i would of wanted to fine out wat it was that happened not that it isn't obvious

Reviewer: crazycarly
Date: 06/08/08 20:26
Chapter: Two down...

that wuz hilarious i luved the floo thing it was especiially funny i luv this book the rest is so funny the part with parvati and lavender is too

Reviewer: crazycarly
Date: 06/08/08 20:14
Chapter: Who Would've Thought

that is sooo funny i luv this story!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reviewer: crazycarly
Date: 06/08/08 20:05
Chapter: Likely and Unlikely Pairs

i luv this story nothing like crazy hogwarts drama

Reviewer: crazycarly
Date: 06/08/08 20:03
Chapter: Results of a Miscomunication

this is getting crazy just like me LOL

i luv it soooo much

Reviewer: crazycarly
Date: 06/08/08 20:02
Chapter: The Note

that is one of the funniest things ive eva heard of keep writing more cuz these r great

Reviewer: Sidist Kilo
Date: 06/01/08 11:23
Chapter: I can see clearly now (sort of)

Hermione's NOT hungry? woah...
Millicent Bulstrode.... intresting twist.

Reviewer: Tonks_802
Date: 05/06/08 22:14
Chapter: I can see clearly now (sort of)

The ending was the best.

Reviewer: mlpony22
Date: 04/14/08 19:44
Chapter: I can see clearly now (sort of)

LOL!!!! Great job. nice &fluffy w/ a bit of chortle chortle. lol
-may the muffins be with u.

Reviewer: Twilight0Potter
Date: 03/27/08 16:26
Chapter: The Note

interesting...
i shall read on

Reviewer: fuzz_nose
Date: 02/20/08 13:57
Chapter: I can see clearly now (sort of)

Murg.

Reviewer: fuzz_nose
Date: 02/20/08 13:53
Chapter: Bagels

"...not the straightest road on the map..."
You win the internet for saying that! XD

You must login (register) to review.
Information
Find out everything you need to know about the site right here.


We have stories and authors in this archive.

:

RSS
Choose Theme:
SOCIAL MEDIA
     
MOST RECENT
At the Battlefront by Nagini Riddle 3rd-5th Years
The Final Battle at Hogwarts rages on as the victims question whether or not...
Crocus by Equinox Chick 3rd-5th Years
Four years after the Battle of Hogwarts, Andromeda Tonks exists only for her...
Other Lives and Dimensions and Finally a Love Story by MoRoCcAnAnDpRoUd 6th-7th Years
The year is 1977, and the Wizarding World is in turmoil, but it doesn't really...
FEATURED
My Troubled Tyrant by Belledeg Professors
Keedie Dante has experienced many amazing things during her time at Hogwarts...
His and Hers by Acacia Carter 3rd-5th Years
In a perfect world, Neville and Hannah's wedding would go off without a hitch...
All This Waiting For The Sky To Fall by Dawnie 1st-2nd Years
They found her body - broken, bleeding, face filled with signs of pain and fear...
Sanguini, the Vampire by teh tarik 6th-7th Years
Vampirism is the persistence and the perpetuity of the body, a madness of the...
Lost and Found by ToBeOrNotToBeAGryffindor 3rd-5th Years
When Tracey Davis's financial security was a casualty of war, her family is...
CATEGORIES